تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر فریمان استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورت تکرار خرابی یخچال باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده ، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  2. سوال: علت پاره شدن شلنگ یخچال چیست؟
    پاسخ: معمولا پاره شدن شلنگ های یخچال باعث ایجاد نشتی از یخچال میگردد. علت پاره شدن شلنگ یخچال میتواند به دلیل کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض دیرتر از موعد فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از اندازه موتور ، رسوب زیاد آب یا فشار بیش از اندازه آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال شود.
  3. سوال: چقدر زمان میبرد تا باکس یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را به برق بزنید حدودا 12 ساعت طول میکشد تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از 12 ساعت عملیات ساخت یخ شروع شده و معمولا 48 تا 72 ساعت طول میکشد تا مخزن یخساز کاملا پر بشود. البته فشار آب و حجم مواد غذایی داخل فریزر و باز و بسته شدن درب در طول روز نیز میتواند بر سرعت یخسازی موثر باشد.
  4. سوال: یخچال باید چقدر با دیوار فاصله داشته باشد؟
    پاسخ: یخچال باید از پشت با دیوار حداقل 10 سانتی متر فاصله داشته باشد و از طرفین بهتر است 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  5. سوال: آیا گاز یخچال در صورت باز ماندن درب خارج میشود؟
    پاسخ: خیر، گاز یخچال در یک سیکل بسته درون لوله ها قرار داشته و باز ماندن درب یخچال ارتباطی به نشتی گاز یخچال ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32917.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

مُد نمایش افقی در بتای جدید iOS و مهر تایید بر آیفون X Plus [به روزرسانی]

آیفون بعدی اپل که قرار است با نمایشگر بزرگش شهریور ماه امسال معرفی شود ظاهرا در رابط کاربری خود به قابلیت هایی مجهز است که دیگر آیفون های ۲۰۱۸ از آن بی بهره خواهند بود. ...

آیفون بعدی اپل که قرار است با نمایشگر بزرگش شهریور ماه امسال معرفی شود ظاهرا در رابط کاربری خود به قابلیت هایی مجهز است که دیگر آیفون - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر فریمان استان خراسان - های ۲۰۱۸ از آن بی بهره - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر فریمان استان خراسان - خواهند بود.

براساس اطلاعاتی که در آخرین نسخه بتای iOS 12 پیدا شده نمایشگر - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر فریمان استان خراسان - اندک بزرگ تر آیفون X Plus (البته هر اسمی که داشته باشد) درست مانند آیپد به کاربران امکان می دهد از آن در مُد افقی استفاده نمایند و در نتیجه اطلاعات - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر فریمان استان خراسان - و جزئیات بیشتری را روی صفحه مشاهده نمایند.

طبق آخرین اخبار و شایعات اپل در نظر دارد که آیفونی با نمایشگر اولد ۶.۵ اینچی را در پاییز امسال رونمایی کند. این نمایشگر رزلوشنی برابر با ۲۶۸۸ در ۱۲۴۲ پیکسل خواهد داشت که در صورت حقیقت داشتن بالاترین رزلوشن فراهم شده برای آیفون ها تا به امروز خواهد بود و درست مانند دیگر آیفون های گروه پلاس که پیشتر معرفی شده اند، فرایند بهینه سازی اپ ها برای استفاده هرچه بیشتر از فضای آن در حال انجام است.

این اطلاعات از کجا آمده؟

تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر فریمان استان خراسان

سایت برزیلی  iHelpBR اخیرا دریافته که پشتیبانی از صفحه - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر فریمان استان خراسان - نمایش - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر فریمان استان خراسان - های بزرگ تر در نسخه جدید از iOS 12 و همچنین بتاهای محیط برنامه نویسی Xcode  فراهم شده است. خبرنگاران این وبسایت با اجرای ابزار شبیه ساز  iOS در رزلوشن ۲۶۸۸ در ۱۲۴۲ پیکسل با تراکم پیکسلی 458ppi دریافتند که بسیاری از اپ های بومی iOS پیشتر خود را با شرایط اجرا در این وضعیت وفق داده اند که این مساله می تواند مهر تاییدی برای ارائه آیفون از گروه پلاس در پاییز پیش رو باشد.

به گفته آنها، اپ های مربوط به - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر فریمان استان خراسان - تماس ها (Contacts)، تقویم (Calendar) و پیام ها (Messages) همگی از نمایشگرهای بزرگ تر پشتیبانی می کنند. هر سه اینها ظاهرا به یک پنل جانبی متشکل از اطلاعات مجهز شده اند که - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر فریمان استان خراسان - در آیفون های کوچک تر قابل مشاهده نیستند. نکته دیگر آنکه این قابلیت - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر فریمان استان خراسان - بسیار مشابه به رابط کاربری افقی - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر فریمان استان خراسان - آیفون ۸ پلاس بوده است.

در انتها بد نیست خاطرنشان کنیم که نخستین بار رابط کاربری افقی در - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر فریمان استان خراسان - iOS 8 و همراه با آیفون ۶ پلاس معرفی شد و البته نمی توان آن را نسخه کاملا مشابه رابط کاربری افقی آیپد دانست که یک داک سوایپ به بالا هم دارد.

[تاریخ انتشار اولیه خبر: ۱۰ مردادماه]

 

به روز رسانی:

تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر فریمان استان خراسان

اخیراً Guilherme Rambo یکی از متخصصین - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر فریمان استان خراسان - مهندسی معکوس اپل تصویری از یک آیکون در فریمور جدید نسخه‌ی بتای سیستم‌عامل iOS 12 پیدا کرده که آیفون 10 پلاس را به نمایش می‌‌گذارد و به نوعی عرضه‌ی آن را تایید می‌کند.

تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر فریمان استان خراسان

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone