تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر کردستان استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  2. سوال: یخچال باید چقدر با دیوار فاصله داشته باشد؟
    پاسخ: یخچال باید از پشت با دیوار حداقل 10 سانتی متر فاصله داشته باشد و از طرفین بهتر است 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  3. سوال: دلیل جمع شدن آب زیر کشو جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: دلیل جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عموما گرفتگی لوله درین میباشد که به دلیل ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میگردد و یخ زدگی قسمت کف اواپراتور باعث لبریز شدن آب ناشی از دیفراست اواپراتور به زیر کشو ها میشود. در مواردی نیز ممکن است سوختن المنت یا سنسور دیفراست باعث بروز این مشکل در یخچال شود.
  4. سوال: علت اینکه یخساز فقط یخ خرد بیرون میدهد چیست؟
    پاسخ: استفاده کردن کم از یخ ساز و یا قطعی برق باعث چسبیدن قالب های یخ در داخل مخزن به یکدیگر شده و گیربکس یخ ریز قدرت جدا کردن یخ ها به صورت قالبی را نخواهد داشت و در نتیجه یخ ها به صورت خرد خارج میشوند. همچنین خرابی سلونوئید یخساز میتواند باعث بروز این ایراد شود.
  5. سوال: علت یخ زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، چیدمان نادرست مواد غذایی ، خرابی سنسور های یخچال ، اشکال در برد الکترونیکی ، خرابی داکت انتقال هوا عواملی هستند که ممکن است باعث ایجاد یخ زدگی در مواد غذایی درون یخچال شوند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32915.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

این حافظه USB مک را به کامپیوتر گیمینگ مبتنی بر ویندوز تبدیل می کند

کاربران کامپیوترهای مک می توانند با استفاده از نرم افزارهای ماشین مجازی از جمله VMWare Fusion یا Parallels ویندوز را اجرا کنند ولی هر کدام از این نرم افزارها معایب خاص خود را دارند. سوپر اسپید بلیزر قصد دارد ...

کاربران کامپیوترهای مک می توانند با استفاده از نرم افزارهای ماشین مجازی از جمله VMWare Fusion یا Parallels ویندوز را اجرا کنند ولی هر کدام از این نرم افزارها معایب خاص خود را دارند. سوپر اسپید بلیزر قصد دارد همین موارد را حل کند.

SuperSpeedBlazer یک حافظه USB است که بنا بر ادعای سازنده ویندوز 10 را - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر کردستان استان کردستان - در عرض 10 ثانیه اجرا می کند اما مزیت دیگر آن به نحوه کارکردش باز می گردد. به دلیل اجرای جداگانه ویندوز کارایی بالاتری نسبت به روش های مبتنی بر ماشین مجازی دارد. علاوه بر این در مقایسه با بوت کمپ فضای حافظه داخلی سیستم را اشغال نمی کند و فایل های ویندوز داخل خود حافظه USB ذخیره می شوند.

اجرای ویندوز از روی حافظه های داخلی پیش از این نیز ممکن بود، ولی معمولا کاربران محدود به نسخه های سبک تر و یا - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر کردستان استان کردستان - قدیمی تر ویندوز بودند اما سوپر اسپید بلیزر به لطف درگاه USB3.1 و سرعت خواندن و نوشتن بسیار بالای 1000 و 970 مگابایت در ثانیه از پس اجرای ویندوز به خوبی بر می آید. علاوه بر این پشتیبانی از دایرکت اکس نیز برای آن در نظر گرفته شده و ببه گفته سازنده از پس اجرای بازی های پابجی و اوور واچ بر می آید.

تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر کردستان استان کردستان

برای اجرای ویندوز 10 روی سوپر اسپید بلیزر نیاز به لایسنس ویندوز دارید. همچنین این گجت بر فناروی ویندوز گو مبتنی است و به همین دلیل تنها برخی به روز رسانی های ویندوز قابل - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر کردستان استان کردستان - دریافت است.

بسیاری از کامپیوترهای مک قطعاً نمی - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر کردستان استان کردستان - توانند بازی ها را با آخرین تنظیمات اجرا کنند، اما بنا بر ادعای سازنده این دستگاه به - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر کردستان استان کردستان - گونه ای طراحی شده که بازی ها را - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر کردستان استان کردستان - به صورت خودکار با بهینه ترین رزولوشن اجرا کند.

سوپر اسپید بلیزر به بیت لاکر مجهز شده و کاربران می توانند داده - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر کردستان استان کردستان - های خود را محافظت کنند. به ادعای سازنده حتی می توان از آن به عنوان یک کیف پول دیجیتال ارز مجازی استفاده کرد.

تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر کردستان استان کردستان

سوپر اسپید بلیزر ابعادی 70 در 24 در 9 میلی متری دارد، وزن آن تنها 20 گرم است - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر کردستان استان کردستان - و در سه مدل با ظرفیت حافظه داخلی 64، 128 و 256 گیگابایتی عرضه می شود. خریداران اولیه می توانند با پرداخت 149، 179 و 299 دلار در وبسایت جمع آوری سرمایه ایندیگوگو سوپر اسپید بلیزر را خریداری کنند.

اکنون میزان سرمایه فراهم شده از هدف 25 هزار دلار اولیه هم فراتر رفته و در نتیجه انتظار می رود در ماه نوامبر (آبان تا آذر ماه) برای خریداران ارسال شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر راددخت نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
شرکت شما دور و بر مبارک آباد کردستان هم تعمیرات یخچال الکترو لوکس ERFC2393AS داره
پاسخ: بله در مبارک آباد شهر کردستان خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone