تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر هریس استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: یخساز یخچال هر چند ساعت یکبار یخ میریزد؟
    پاسخ: اگر سرمای فریزر مناسب باشد و معمولا هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز شروع به چرخش نموده و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را درون باکس یخ میریزد.
  2. سوال: علل سوختن کمپرسور یخچال چیست؟
    پاسخ: علت های مختلفی میتوانند باعث سوختن کمپرسور یخچال شود. نوسانات برق ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیفی و گرد و خاک در کندانسور ، کارکرد ناصحیح فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از طرفین ، کیپ شدن لوله کپی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو علت هایی هستند که باعث می شوند موتور یخچال دچار خرابی شود.
  3. سوال: شیب مجاز محل نصب یخچال باید چند درجه باشد؟
    پاسخ: شیب استاندارد محل نصب یخچال حداکثر 5 درجه است.
  4. سوال: دلیل یخ زدگی مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، چیدمان نادرست مواد غذایی ، خرابی سنسور های یخچال ، اشکال در برد الکترونیکی ، خرابی داکت انتقال هوا عواملی هستند که ممکن است باعث ایجاد یخ زدگی در مواد غذایی درون یخچال شوند.
  5. سوال: آیا تکنسین قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32920.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

نام نسخه بعدی اندروید مشخص شد

گوگل به صورت رسمی اعلام کرد که نسخه بعدی سیستم عامل موبایل این شرکت اندروید ۹ پای ( Pie) نام داشته و از امروز برای موبایل های پیکسل منتشر شده است. زمانی که گوگل قصد داشت ...

گوگل به صورت رسمی اعلام کرد - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - که نسخه بعدی سیستم عامل موبایل این شرکت اندروید ۹ پای ( Pie) نام داشته و از امروز برای موبایل های پیکسل منتشر شده است.

زمانی که - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - گوگل قصد داشت نام نسخه فعلی اندروید را اعلام کند تقریبا همه حدس می زدند که نسخه ۸ اوریو نامیده خواهید شد چرا که در زبان انگلیسی اسم خوراکی های کمی با حرف o شروع می شود.اما قضیه در مورد حرف p کمی متفاوت است و نام های بسیاری از - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - قبیل نعناع (Peppermint)، پنکیک و در نهایت پای گوش می رسید.

این - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - نسخه از اندروید به لطف هوش مصنوعی قابلیت های جدید و متنوعی را - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - به همراه دارد و ویژگی های اصلی آن را می توان هوشمندی، سادگی، و سلامت دیجیتال عنوان کرد. سرعت سیستم ناوبری در این نسخه بهبود یافته و از ژست های حرکتی هم پشتیبانی می کند.

در اندروید پای سه آیکون - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - پایین نمایشگر که پیش از این وظیفه ناوبری را بر عهده داشتند جای خود را به نواری باریک داده اند که - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - با بهره گیری از آن به صفحات مختلف لانچر سوایپ - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - خواهید کرد.تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر هریس استان آذربایجان شرقی

یکی از قابلیت های مهمی که به صورت پیش فرض در نسخه فعلی ارائه نشده Digital Wellbeing است - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - که به منظور ایجاد تعادل بین زندگی دیجیتالی و واقعی کاربران طراحی شده است.

از دیگر قابلیت های این سیستم می توان پشتیبانی از بریدگی نمایشگر، صرفه جویی در مصرف باتری، اکشن برای پیش بینی نیاز بعدی کاربران - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - برای هر اپلیکیشن بر اساس عادات آنها، قابلیت اسلایس (Slice) برای نمایش اطلاعات مربوط به اپلیکیشن های نصب شده و دشبورد - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - برای مدیریت بهتر زمان استفاده از اپلیکیشن ها اشاره کرد.

کمپانی اسنشال نیز - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - همزمان - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - با انتشار اندروید پای برای موبایل های پیکسل از ارائه این نسخه برای کاربران خود خبر داده است. مدل دقیق موبایل هایی که - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - اندروید پای را دریافت می کنند تاکنون مشخص نشده اما انتظار می رود مدل هایی مثل نوکیا ۷ پلاس، اکسپریا اکس زد ۲، می میکس اس ۲ و ویوو اکس ۲۱ در صف اولین دریافت کننده های آن قرار داشته باشند.

- تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر هریس استان آذربایجان شرقی -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone