تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر سهند استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کارشناسی که برای تعمیر یخچال مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  2. سوال: علت کپک زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال، خرابی سنسور ها یا خرابی دمپر یا فن از عواملی هستند که میتواند باعث بروز این ایراد شود.
  3. سوال: وظیفه سنسور دیفراست در یخچال چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست یک مقاومت حساس به حرارت میباشد که در برابر افزایش دما عملکرد عکس داشته و مقاومت آن کم میشود. برد الکترونیکی از طریق تغییرات مقاومت و ولتاژ سنسور دیفراست متوجه وضعیت دمایی المنت و اواپراتور شده و عملیات برفک زدایی را خاتمه میدهد.
  4. سوال: علت سوختن شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه آب ، تعویض دیر هنگام فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار بیش از حد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها میتواند باعث آسیب به شیربرقی یخچال گردد.
  5. سوال: دلیل یخ زدگی مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، چیدمان نادرست مواد غذایی ، خرابی سنسور های یخچال ، اشکال در برد الکترونیکی ، خرابی داکت انتقال هوا عواملی هستند که ممکن است باعث ایجاد یخ زدگی در مواد غذایی درون یخچال شوند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32919.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

پالم باز می گردد؛ دریافت مجوز برای گوشی تازه پس از چندین سال

چند سال پیش شرکت چینی TCL برند پالم را خریداری نمود اما چینی ها تصمیم گرفتند تا مدتی بهره برداری خاصی از آن نکنند چرا که این کمپانی مجوز تولید و فروش تلفن‌های هوشمند بلک ...

چند سال پیش شرکت چینی - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - TCL برند پالم را خریداری نمود اما چینی ها تصمیم گرفتند تا مدتی بهره برداری خاصی از آن نکنند چرا که این کمپانی مجوز تولید و فروش تلفن‌های هوشمند بلک بری را هم در اختیار دارد و تا به امروز بیشتر روی این برند تمرکز کرده است. حال به نظر می رسد که این کمپانی قصد - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - دارد با عرضه‌ی گجت PVG100 به بازار برند پالم را دوباره زنده کند.

به تازگی TCL موفق - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - شده مجوز‌های کمیسیون ارتباطات - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - فدرال (FCC) و وای فای الاینس (Wi-Fi Alliance) را برای عرضه گوشی جدید پالم کسب کرده و چند قدم به پروسه‌‌ی تولید نزدیک شود.

تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر سهند استان آذربایجان شرقی

متاسفانه هیچ اطلاعاتی از مشخصات این موبایل در دست نیست و در این - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - مجوز‌ها هم اشاره‌ای به آنها نشده است. با این حال مدارک موجود نشان می دهد که گوشی PVG100 پالم از سیستم عامل اندروید - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - اوریو 8.1 بهره می‌برد و به همین دلیل احتمالاً کمپانی چینی TCL این موبایل را تا پایان امسال عرضه خواهد کرد.

البته چندی پیش استفن استریت، مدیر بازاریابی TCL بازگشت پالم را تایید کرده بود. در آن زمان او گفته بود که اوایل سال 2018 اولین موبایل آن ها ارائه خواهد شد اما بدون سیستم عامل Palm OS یا WebOS. حال به نظر میٰ‌رسد که عرضه‌ تلفن هوشمندی با این برند یک سال عقب افتاده است.

به گفته استریت، TCL قصد دارد با سه برند موبایلی که در اختیار دارد، سه بازار متفاوت را هدف قرار دهد. آلکاتل با نسل جوان سرگرم - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - می شود، بلک بری نیز دنیای حرفه ای ها را خواهد گرفت در حالی که پالم می خواهد برندی با کیفیت بالا برای مشتریان قدیمی باشد که هنوز آن را - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - با - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - این مشخصات می شناسند.

 

تماشا کنید: با باراک اوباما در بازی Shaq-Fu: A Legend Reborn به جنگ شیاطین بروید

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone