تعمیرات یخچال زیمنس در شهر کردستان استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورت تکرار خرابی یخچال باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده ، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  2. سوال: دلیل یخ زدگی مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال ، چیدمان ناصحیح مواد غذایی ، خرابی سنسور محیطی یخچال ، خرابی برد ، خرابی دمپر انتقال هوا میتوانند باعث یخ زدن مواد غذایی در یخچال شوند.
  3. سوال: آیا بعد از جابجایی میتوانیم بلافاصله یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: حتما بعد از جابجایی و اسباب کشی و در صورت کج شدن یخچال باید یخچال به مدت 8 الی 12 ساعت خاموش باشد.
  4. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  5. سوال: تفاوت ترمودیسک و سنسور دیفراست در چیست؟
    پاسخ: ترمودیسک یک قطعه مکانیکی حساس به حرارت بوده که بر اثر تغییرات حرارتی منقبض یا منبسط شده و عملیات قطع و وصل را انجام میدهد و چون به صورت سری در مدار المنت قرار گرفته است و از نوع NO نرمالی اوپن میباشد با افزایش دمای محیط اواپراتور منبسط شد و ولتاژ اعمالی به المنت قطع میگردد. سنسور دیفراست اما یک مقاومت الکتریکی حساس به دما میباشد که با تغییرات دمایی ولتاژ عبوری از آن تغییر کرده و برد یخچال را از وضعیت دمای محیط اواپراتور مطلع میسازد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13665.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

هفت سنگ؛ پشت صحنه‌ی پرندگان خشمگین

هر چند که Rovio محصولات زیادی ساخته اما بیشتر افراد به خاطر سری بسیار موفق انگری بردز می‌شناسندش. این کمپانی هم که خوب از محبوبیت پرندگان خشمگین آگاه است، امسال مجددا به سراغ انتشار محتواهای ...

هر چند که Rovio محصولات زیادی ساخته اما بیشتر افراد به خاطر - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر کردستان استان کردستان - سری بسیار موفق انگری بردز می‌شناسندش. این کمپانی هم که خوب از محبوبیت پرندگان خشمگین آگاه است، امسال مجددا به سراغ انتشار محتواهای مربوط به این سری پرداخته. به همین ترتیب قرار است که فصل دوم برنامه‌ی Angry Birds Slingshot Stories به صورت هفتگی در کانال یوتیوب این برنامه منتشر شود.

برنامه‌ی Angry Birds Slingshot Stories یک سری کارتونی است که زندگی کاراکترهای بازی را به تصویر - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر کردستان استان کردستان - می‌کشد و به بازیکنان نشان می‌دهد که پشت صحنه‌ی بازی پرندگان خشمگین چه خبر است. این فصل سی روز خواهد بود و احتمالا آغازی بر تلاش‌های بیشتر Rovio است که می‌خواهد به محبوبیت فوق‌العاده‌ی گذشته‌اش - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر کردستان استان کردستان - برگردد.

تعمیرات یخچال زیمنس در شهر کردستان استان کردستان

قرار است به زودی تست بتای  PUBG: New State در آمریکا آعاز شود و  به نظر می‌رسد که KRAFTON هم قصد دارد که کم کم اطلاعات و جزئیات بیشتری از این بازی در اختیار بازیکنان بگذارد زیرا اعلام شده که سری ویدیوهایی در راه هستند. بازیکنان - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر کردستان استان کردستان - می‌توانند با تماشا کردن این ویدیوها با جزئیات مپ‌های مختلف آشنا شوند. هر یک از مپ‌ها از طراحی بصری متمایزی بهره می‌برد و ویژگی‌های محیطی به خصوصی دارد که - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر کردستان استان کردستان - در گیم‌پلی هم موثر است.

تعمیرات یخچال زیمنس در شهر کردستان استان کردستان

چند وقت پیش در اخبار خواندیم که گارنا و کمپانی مک لارن با هم همکاری خواهند کرد. مدت زیادی از این همکاری نگذشته و حالا پابجی موبایل هم به سراغ مک‌ لارن رفته. در طی این همکاری یکی از خودروهای اسپرت این کمپانی، یعنی مک لارن 570S کوپه در بازی حضور می‌یابد و بازیکنان شانس راندن آن را خواهند داشت.

به غیر از این،‌ - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر کردستان استان کردستان - بازیکنان می‌توانند انتظار محتوای بیشتری با همین حال و هوا را داشته باشند. پابجی موبایل به بیش از یک میلیارد دانلود رسیده و برای جشن گرفتن این مناسبت احتمالا برنامه‌های ویژه‌ای در راه خواهد بود.

تعمیرات یخچال زیمنس در شهر کردستان استان کردستان

این هفته برای طرفداران بازی امانگ آس هم خبرهای خوبی به همراه داشت. سازندگان این بازی در استودیو Innersloth در طی یک توییت از برنامه‌های آینده‌شان - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر کردستان استان کردستان - خبر دادند که به نظر می‌رسد قرار است یک ورژن هیجان‌انگیزتر از آنچه در اوایل قرنطینه - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر کردستان استان کردستان - دیده بودیم را ارائه دهند.

مجموعه‌ی محتوایی که - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر کردستان استان کردستان - می‌توانیم انتظارش را داشته باشیم شامل یک نقشه‌ی جدید،‌ افزایش تعداد بازیکنان، رنگ‌های بیشتر و نقش‌های - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر کردستان استان کردستان - مختلف خواهد بود. قابلیت کراس پلتفرم هم گسترش داده می‌شود بنابراین شما می‌توانید با یک اکانت مشترک در هر دو پلتفرم موبایل و کامپیوتر حضور پیدا کنید.  هنوز جزئیات بیشتری منتشر نشده و فعلا باید منتظر باشیم.

تعمیرات یخچال زیمنس در شهر کردستان استان کردستان

خبرهای این هفته‌ی هفت سنگ را با همکاری Crash Bandicoot: On the Run و Spyro به پایان می‌بریم. کرش به سومین فصل خودش رسیده و - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر کردستان استان کردستان - با توجه - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر کردستان استان کردستان - به اینکه این - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر کردستان استان کردستان - فصل به نام - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر کردستان استان کردستان - اژدها نام‌گذاری شده،‌ برای همکاری به سراغ بازی Spyro رفته که شخصیت اصلی آن یک اژدهای بنفش است. قضیه از این قرار است که اژدهای دوست داشتنی توسط دشمنان شما دزدیده شده و حالا باید با کمک کرش و - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر کردستان استان کردستان - کوکو او را نجات بدهید.

Memory Stamps

تعمیرات یخچال زیمنس در شهر کردستان استان کردستان

  • بازی آنلاین و آفلاین است

سازندگان بازی Not Chess با یک عنوان پازلی جدید برگشته‌اند که درست مثل کارهای قبلی سبکی مینیمال دارد و آمیخته با هنر است. گیم‌پلی بازی - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر کردستان استان کردستان - کاملا بر توانایی حافظه‌ی شما تکیه دارد زیرا باید یادتان بماند که هر تکه از تمبر به - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر کردستان استان کردستان - کجا تعلق - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر کردستان استان کردستان - دارد تا بتوانید بخش‌های مختلف را کنار هم بچینید و تصویر نهایی را بسازید.

با توجه به اینکه محدودیت زمانی برای هر مرحله وجود - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر کردستان استان کردستان - ندارد، می‌توان گفت که این بازی بیشتر برای استراحت کردن به دردتان می‌خورد و اگر دوست دارید رقابت کنید، - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر کردستان استان کردستان - انتخاب خوبی نیست. با توجه به طراحی بصری زیبا، گیم‌پلی روان و آرامش بخش بازی - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر کردستان استان کردستان - باید گفت که ارزش امتحان کردن را دارد.

تعمیرات یخچال زیمنس در شهر کردستان استان کردستان

Memory Stamps‏

سازنده: Tepes Ovidiu قیمت: 1.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 41.1/29 مگابایت زبان:

Psychofunk

تعمیرات یخچال زیمنس در شهر کردستان استان کردستان

  • بازی آفلاین است

و یک بازی پازلی دیگر! بازی Psychofunk هم یکی دیگر از بازی‌های پازلی تازه منتشر شده است که طراحی گرافیکی ساده‌ای دارد اما با یک گیم‌پلی خلاقانه - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر کردستان استان کردستان - بازی را به نفع خودش تغییر - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر کردستان استان کردستان - داده. نقش شما در بازی این است که کاراکتر اصلی را تا رسیدن به مقصد زنده نگه دارید و مراقب باشید تا موانع و - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر کردستان استان کردستان - خطرات موجود در راه جانش را نگیرند.

بعد از هر چند قسمت، یک باس فایت هم وجود دارد که به خوبی بازی را تکرار نجات داده. گیم‌پلی ساده و روان است و اگر دنبال یک پلتفرمر هستید که گاهی سراغش بروید،‌ بازی Psychofunk انتخاب خوبی است.

تعمیرات یخچال زیمنس در شهر کردستان استان کردستان

Psychofunk

سازنده: Tommy Soereide Kjaer قیمت: 4.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 196.1/134 - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر کردستان استان کردستان - مگابایت زبان:

Save the Sun

تعمیرات یخچال زیمنس در شهر کردستان استان کردستان

  • بازی آفلاین - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر کردستان استان کردستان - است

بازی Save the Sun یک پلتفرمر کژوال است که سراغ داستان‌های فضایی رفته. بازی شما را به یک ماجراجویی دعوت - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر کردستان استان کردستان - می‌کند تا خورشید را از آدم فضایی‌ها پس بگیرید. فقط مشکل این است که هر تکه از خورشید - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر کردستان استان کردستان - دست اهالی یک بخش از فضا است. شما باید به پانزده منطقه‌ی مختلف سفر کنید تا خورشید را تکه تکه جمع کنید و در نهایت با کنار هم گذاشتن تکه‌ها منظومه شمسی را از مرگ نجات بدهید.

تعمیرات یخچال زیمنس در شهر کردستان استان کردستان

Save the Sun‏

سازنده: BERO Games قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 34 مگابایت زبان:

FlutterBoost

تعمیرات یخچال زیمنس در شهر کردستان استان کردستان

  • بازی آنلاین و آفلاین است

بازی FlutterBoost - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر کردستان استان کردستان - توسط تعدادی گربه و خرگوش جلو می‌رود که می‌خواهند پرنده‌ها را شکار کنند و در این راه به کمک شما نیاز دارند. - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر کردستان استان کردستان - شما باید با نشانه گیری دقیق پرنده‌ها را شکار کنید تا مراحل بازی جلو بروند. بازی دو مود مختلف دارد؛ یکی بخش ماجراجویی است که از شما می‌خواهد وظایف مختلفی را انجام بدهید مثلا تعداد مشخثی پرنده شکار کنید و دومی هم بخش - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر کردستان استان کردستان - بی پایان است که ماهیت آن از اسمش مشخص است. بازی - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر کردستان استان کردستان - به عنوان دسترسی زودرس منتشر نشده اما به نظر می‌رسد که هنوز در حال توسعه است و تکمیل نشده اما با این حال مشکل خاصی هم ندارد و می‌توانید امتحانش کنید.

تعمیرات یخچال زیمنس در شهر کردستان استان کردستان

FlutterBoost

سازنده: Francis Entereso قیمت: رایگان - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر کردستان استان کردستان - با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 192.7/58 مگابایت زبان:

Nano Legends

تعمیرات یخچال زیمنس در شهر کردستان استان کردستان

  • بازی آفلاین است

اگر طرفدار کلش - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر کردستان استان کردستان - رویال هستید و از بازی‌های شبیه به کلش خوشتان می‌آید بد نیست سری به بازی Nano Legends بزنید. در این - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر کردستان استان کردستان - بازی هم باید قهرمان‌های مختلف را جمع کنید و ارتقا بدهید تا با یک سپاه قدرتمند وارد زمین رقابت شوید. البته فقط قهرمان‌های قدرتمند نجاتتان نخواهند داد و - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر کردستان استان کردستان - باید خودتان هم استراتژی درستی در جنگ‌ها به کار ببرید. طراحی بصری و طراحی گیم‌پلی خوب است و اگر بازی‌های سبک کلش را دوست داشته باشید احتمالا از این بازی هم خوشتان می‌آید.

تعمیرات یخچال زیمنس در شهر کردستان استان کردستان

Nano Legends

سازنده: Nimble Neuron Corp. قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 540.7/64 مگابایت زبان:

 

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone