تعمیرات یخچال بوش در شهر مرزن‌آباد استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی چه آسیبی به یخچال میزند؟
    پاسخ: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی باعث خارج شدن سرمای موجود در کابین یخچال شده و به تبع آن موتور یخچال باید برای مدت بیشتری کارکند تا سرمای از دست رفته را تامین نماید. باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رساندن به کمپرسور یخچال بشود.
  2. سوال: یخساز یخچال هر چند ساعت یکبار یخ میریزد؟
    پاسخ: اگر سرمای فریزر مناسب باشد و معمولا هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز شروع به چرخش نموده و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را درون باکس یخ میریزد.
  3. سوال: بوی بد یخچال را چگونه از بین ببریم؟
    پاسخ: در صورتی که یخچال شما بوی بدی گرفته است ، بهترین راه حل این است که تمام مواد غذایی داخل یخچال را خارج نموده و پس از تمیز کردن داخل یخچال ، فضای داخلی دستگاه را با استفاده از محلول جوش شیرین و وانیل حل شده در آب تمیز نمایید. سپس چند قطعه ذغال کبابی را داخل فویل آلومینیوم قرار داده و در درون طبقات یخچال بگذارید. پس از چند روز شاهد از بین رفتن بوی بد داخل یخچال خواهید بود.
  4. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده ، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  5. سوال: دمای محیط نصب یخچال باید چند درجه باشد؟
    پاسخ: دمای استاندارد محل نصب یخچال بین 5 تا 35 درجه سانتی گراد میباشد و نصب یخچال در محیط هایی با دمای کمتر یا بیشتر از دمای ذکر شده میتواند باعث آسیب به یخچال شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17103.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

ورک‌استیشن جدید انویدیا با ۳۲۰ گیگابایت حافظه گرافیکی و ۵۱۲ گیگابایت رم معرفی شد

چندین ماه پیش انویدیا از یک GPU فوق قدرتمند به نام A100 رونمایی کرد و حالا شاهد رونمایی از جدیدترین ورک‌استیشن دسکتاپ آن مجهز به چهار A100 با ۳۲۰ گیگابایت حافظه هستیم. کارت A100 برای ...

چندین ماه پیش انویدیا از یک GPU فوق قدرتمند به نام A100 رونمایی کرد و حالا شاهد رونمایی از جدیدترین ورک‌استیشن دسکتاپ آن مجهز به چهار - تعمیرات یخچال بوش در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - A100 با ۳۲۰ گیگابایت حافظه هستیم.

کارت A100 برای سیستم‌های دیتاسنتر طراحی شده، بنابراین در اختیار کاربران عادی قرار نمی‌گیرد. حالا - تعمیرات یخچال بوش در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - امروز این کمپانی محصول جدیدی به - تعمیرات یخچال بوش در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - نام «DGX Station A100» را معرفی کرده که یک ورک‌استیشن دسکتاپ با کارت A100 است.

این محصول را می‌توان با - تعمیرات یخچال بوش در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - نسخه ۴۰ گیگابایتی این کارت مشابه با سیستم DGX A100 یا نسخه ۸۰ گیگابایتی سفارش داد که در مورد دوم، کاربر به ۳۲۰ گیگابایت حافظه GPU دسترسی پیدا می‌کند - تعمیرات یخچال بوش در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - که فوق‌العاده زیاد است.

سیستم DGX Station A100 مانند DGX A100 برای کارهای علمی و تجاری ساخته شده و کارهای تحقیقاتی و مهندسی که نیازمند قدرت فوق‌العاده بالایی هستند و از یادگیری ماشینی و هوش مصنوعی استفاده می‌کنند، می‌توانند به سراغ محصول جدید انویدیا بروند.

تعمیرات یخچال بوش در شهر مرزن‌آباد استان مازندران

باید به این نکته اشاره کنیم که در آینده نزدیک نمی‌توانید روی کارت A100 بازی اجرا کنید. این محصول از معماری «Ampere» - تعمیرات یخچال بوش در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - بهره می‌برد که هم اکنون شاهد استفاده از آن در کارت گرافیک - تعمیرات یخچال بوش در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - مصرفی جی‌فورس RTX 3080 هستیم، با این حال همچنان نمی‌توانید از GPU با ۸۰ گیگابایت حافظه در کامپیوتر گیمینگ - تعمیرات یخچال بوش در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - خود استفاده کنید.

طبق اعلام انویدیا، DGX Station A100 عملکرد یکسان با دیتاسنتر را بدون نیاز به دیتاسنتر در اختیار کاربر قرار می‌دهد. این موضوع به معنای آن است که می‌توانید این محصول را به برق عادی متصل کنید و نیازی به سیستم خنک‌کننده دیتاسنترها نداشته باشید.

درون این ورک‌استیشن قدرتمند شاهد استفاده از CPU شرکت AMD با ۶۴ هسته، ۵۱۲ گیگابایت رم و حافظه SSD NVME با ظرفیت ۷.۶۸ ترابایت هستیم. این محصول از فناوری GPU چندگانه (MIG) پشتیبانی می‌کند، بنابراین DGX Station A100 می‌تواند ۲۸ نمونه GPU مستقل برای کارهای موازی در اختیار یک نفر یا چندین کاربر قرار دهد.

تعمیرات یخچال بوش در شهر مرزن‌آباد استان مازندران

در حال حاضر کمپانی‌هایی مانند بی‌ام‌و، لاکهید مارتین، NTT Docomo و آزمایشگاه ملی شمال‌غربی پاسیفیک از استیشن‌های DGX برای انجام برخی کارهای تحقیقاتی و هوش مصنوعی خود استفاده می‌کنند.

انویدیا علاوه بر معرفی این ورک‌استیشن دسکتاپ، از عرضه نسخه جدید DGX A100 با GPU مجهز - تعمیرات یخچال بوش در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - به ۸۰ گیگابایت حافظه خبر داده است. اگر کاربری هم اکنون این سیستم را خریداری کرده باشد، می‌تواند آن را ارتقا دهد. انویدیا قیمت - تعمیرات یخچال بوش در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - سیستم جدید خود را - تعمیرات یخچال بوش در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - اعلام نکرده، اما نسخه اولیه DGX - تعمیرات یخچال بوش در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - A100 با قیمت ۱۹۹ هزار دلار چندین ماه پیش وارد بازار شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone