تعمیرات یخچال دوو در شهر نمک آبرود استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه سنسور دیفراست در یخچال چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست مانند یک خبرچین عمل نموده و برد دستگاه را از وضعیت المنت با خبر میکند. در واقع سنسور دیفراست یک مقاومت NTC بوده که در قبال تغییرات دمایی عملکرد منفی دارد و با افزایش دما مقاومت آن کاهش میابد. به تبع این تغییرات مقاومت ولتاژ عبوری و بازگشتی از سنسور دیفراست به برد یخچال تغییر نموده و برد دستگاه متوجه میشود که دمای اواپراتور در چه وضعیتی میباشد و دستور قطع یا ادامه کار المنت را صادر میکند.
  2. سوال: تفاوت ترمودیسک و سنسور دیفراست در چیست؟
    پاسخ: ترمودیسک یک قطعه مکانیکی حساس به حرارت بوده که بر اثر تغییرات حرارتی منقبض یا منبسط شده و عملیات قطع و وصل را انجام میدهد و چون به صورت سری در مدار المنت قرار گرفته است و از نوع NO نرمالی اوپن میباشد با افزایش دمای محیط اواپراتور منبسط شد و ولتاژ اعمالی به المنت قطع میگردد. سنسور دیفراست اما یک مقاومت الکتریکی حساس به دما میباشد که با تغییرات دمایی ولتاژ عبوری از آن تغییر کرده و برد یخچال را از وضعیت دمای محیط اواپراتور مطلع میسازد.
  3. سوال: آیا اتصال یخچال ساید بای ساید به دستگاه تصفیه آب ایراد دارد؟
    پاسخ: در صورتی که فشار دستگاه تصفیه آب کم نباشد اتصال یخچال به تصفیه آب ایرادی ندارد اما اگر فشار آب کم باشد میتواند باعث ایجاد خرابی در شیربرقی یخچال شود.
  4. سوال: یخساز یخچال هر چند ساعت یکبار یخ میریزد؟
    پاسخ: اگر سرمای فریزر مناسب باشد و معمولا هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز شروع به چرخش نموده و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را درون باکس یخ میریزد.
  5. سوال: چقدر طول میکشد یخچال من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص ، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17100.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

«پیتر زاتکو»، هکر معروف مدیر امنیت توییتر شد

توییتر چندین ماه پس از مواجه با یکی از بزرگترین هک‌های تاریخ خود، هکر مطرح به نام «پیتر زاتکو» با نام مستعار «Mudge» را به عنوان مسئول امنیت این شبکه اجتماعی انتخاب کرد. طبق گزارش ...

توییتر چندین ماه پس - تعمیرات یخچال دوو در شهر نمک آبرود استان مازندران - از مواجه با یکی از بزرگترین هک‌های تاریخ خود، هکر - تعمیرات یخچال دوو در شهر نمک آبرود استان مازندران - مطرح به نام «پیتر زاتکو» با نام مستعار «Mudge» را به عنوان مسئول - تعمیرات یخچال دوو در شهر نمک آبرود استان مازندران - امنیت این شبکه اجتماعی انتخاب کرد.

طبق گزارش منتشر شده، زاتکو معیارها و اقدامات امنیتی کنونی این شبکه اجتماعی را بررسی کرده و آن را مستقیما به مدیرعامل آن یعنی جک دورسی گزارش می‌کند و پس از - تعمیرات یخچال دوو در شهر نمک آبرود استان مازندران - یک دوره ۴۵ تا ۶۰ روزه، مدیریت این بخش را برعهده می‌گیرد.

Mudge در گذشته در بخش تحقیقات امنیتی فناوری‌های پیشرفته گوگل و «Projects Group» مشغول به فعالیت بوده و پیش از آن نیز با دارپا در چندین برنامه همکاری داشته که یکی از آن‌ها روی شناسایی جاسوسی اینترنتی متمرکز بوده است.

زاتکو خالق یک فریمورک برای وزارت دفاع ایالات متحده آمریکا است که این سازمان برای تحقیقات و - تعمیرات یخچال دوو در شهر نمک آبرود استان مازندران - سرمایه‌گذاری در زمینه امنیت سایبری از آن استفاده می‌کند. این هکر مطرح اخیرا به عنوان - تعمیرات یخچال دوو در شهر نمک آبرود استان مازندران - مسئول امنیت سرویس پرداخت الکترونیکی «Stripe» فعالیت داشته است.

تعمیرات یخچال دوو در شهر نمک آبرود استان مازندران

زاتکو در مصاحبه‌ای اعلام کرده‌:

«امنیت اطلاعات، یکپارچگی سایت، امنیت فیزیکی، یکپارچگی پلتفرم و مهندسی را بررسی خواهم کرد چرا که توسط آن‌ها می‌توان سیستم را دستکاری و از آن سوءاستفاده کرد.»

علاوه بر این موارد، این هکر و متخصص امنیت سایبری در زمینه بهبود مکالمات عمومی توییتر نیز کار خواهد کرد و چندین رویکرد امنیتی غیرمتعارف را نیز پیاده‌سازی می‌کند. زاتکو از پذیرش این - تعمیرات یخچال دوو در شهر نمک آبرود استان مازندران - روش‌ها شامل گیج کردن مهاجمان به وسیله اطلاعات دستکاری شده، از توییتر قدردانی کرده است.

توییتر در ژوئیه سال جاری میلادی با یک حمله سایبری بزرگ مواجه شد و حساب افراد مطرح زیادی مانند باراک اوباما، جو بایدن، ایلان ماسک، بیل گیتس و اپل برای کلاهبرداری بیت کوین هک شدند. در این حمله چندین نوجوان نقش داشتند که توسط FBI دستگیر شدند. همین موضوع باعث شد که امنیت توییتر بیش از پیش مورد توجه جک دورسی و مدیران این شبکه اجتماعی قرار بگیرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone