🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی بوش در شهر خراسان استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی بوش در شهر خراسان استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا هزینه تعمیرات را میتوان به صورت نقدی پرداخت کرد؟
    پاسخ: بله؛ شما می توانید علاوه بر پرداخت شتابی هزینه تعمیرات را به صورت نقدی پرداخت کنید.
  2. سوال: آیا هزینه تعمیرات مقدار تعیین شده ای دارد؟
    پاسخ: هزینه تعمیرات بعد از بررسی اولیه توسط تکنسین برای شما اعلام خواهد شد و هیچ هزینه اضافی را در بر نخواهد داشت.
  3. سوال: آیا بیش از اندازه پر کردن گاز مشکلی برای دستگاه ایجاد میکند؟
    پاسخ: این میزان قطعا اندازه کلی ندارد و بسته به نوع و مدل دستگاه شما متفاوت است.
  4. سوال: دلیل سرما و یا گرمای غیرقابل کنترل در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: مشکل در سنسور تنظیم دما یا اورلود، فیوز حرارتی، خرابی قسمت های مرتبط با گاز مبرد و ... از جمله دلایل احتمالی این اتفاق است.
  5. سوال: کمپرسور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: کمپرسور در واقع اصلی ترین قطعه داخل کولرگازی به شمار می آید که انواع مختلف اسکرول، پیستونی و روتاری دارد و بدون وجود آن عملا کولرگازی کار نمی کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17102.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

استحکام بالای آیفون ۱۲ پرو مکس و ۱۲ مینی در تست مقاومت [تماشا کنید]

یکی از کانال‌های یوتیوب مقاومت آیفون ۱۲ پرو مکس و آیفون ۱۲ مینی را آزمایش کرده که از دوام بالای این دو موبایل مثل دو عضو دیگر خانواده آیفون ۱۲ حکایت می‌کند. آیفون ۱۲ پرو ...

یکی از کانال‌های یوتیوب مقاومت آیفون ۱۲ پرو مکس و آیفون ۱۲ - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر خراسان استان خراسان - مینی - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر خراسان استان خراسان - را آزمایش کرده که از دوام بالای این دو موبایل مثل - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر خراسان استان خراسان - دو عضو دیگر خانواده آیفون ۱۲ حکایت می‌کند.

آیفون ۱۲ پرو مکس و آیفون ۱۲ مینی چند روزی است که روانه بازار شده اند و کانال یوتیوب JerryRigEverything مقاومت آن‌ها را سنجیده است که در ویدیوی زیر مشاهده می‌کنید:

این آزمایش نشان می‌دهد که نمایشگر آیفون ۱۲ با وجود بهره مندی از سرامیک شیلد که دوام فوق العاده‌ای در برابر ضربات - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر خراسان استان خراسان - ناشی از سقوط دارد، همچنان مثل تقریباً همه موبایل‌های بازار، در سطح ۶ از مقیاس سختی «موز» (Mohs) خط می‌افتد. البته با این تفاوت که خط‌ها عمق کمتری دارند و برای دیدن آن‌ها باید - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر خراسان استان خراسان - دقت کنید.

نکته - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر خراسان استان خراسان - جالب دیگر اینکه نمایشگر آیفون ۱۲ مینی و مدل پرو مکس که به ترتیب ۵.۴ و ۶.۷ اینچی هستند، برخلاف تقریباً همه پنل‌های OLED که پس از قرار گرفتن در معرض شعله دچار سوختگی پیکسل‌ها می‌شوند، هیچ آسیبی ندیدند و پس از ۵۰ ثانیه قرار گرفتن در برابر آتش - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر خراسان استان خراسان - پیکسل‌های نمایشگرها به حالت عادی بازگشتند. به گفته کارشناس کانال مقاومت - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر خراسان استان خراسان - بالای نمایشگر این دو موبایل در برابر حرارت احتمالاً به خاطر فناوری سرامیک شیلد است.

در نهایت تست خمش انجام شد و آیفون ۱۲ پرو مکس و مدل مینی بدون کوچکترین انعطاف‌پذیری از این آزمایش سربلند بیرون آمدند. کارشناس کانال می‌گوید با وجودی که آیفون‌های جدید مقاومت بسیار بالایی دارند، پنل پشتی آنها از جنس شیشه است - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر خراسان استان خراسان - و باید با کیس محافظت شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone