🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی بوش در شهر چالوس استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی بوش در شهر چالوس استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت ترموستات الکترونیکی و مکانیکی کولرگازی چیست؟
    پاسخ: تفاوت آنچنانی در کیفیت کار کولرگازی نخواهند داشت. با اینحال عملکرد صحیح آن ها قطعا موثر در عملکرد صحیح کولرگازی می باشد.
  2. سوال: نقش و وظیفه کندانسور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: در هنگام گرمایش یا سرمایش بسته به نوع استفاده گرمای گاز را جذب و یا دفع می کند و اختلال در عملکرد آن باعث تشکیل هوا با دما نا مناسب خواهد شد.
  3. سوال: چه دلایلی برای سروصدا زیاد کولرگازی من وجود دارد؟
    پاسخ: دلایل زیادی برای این مشکل وجود دارد که از جمله این موارد میتوان به خرابی فن ، مشکل در موتور ، خرابی پره ها و ..اشاره کرد.
  4. سوال: دلیل سرما و یا گرمای غیرقابل کنترل در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: مشکل در سنسور تنظیم دما یا اورلود، فیوز حرارتی، خرابی قسمت های مرتبط با گاز مبرد و ... از جمله دلایل احتمالی این اتفاق است.
  5. سوال: آیا کولرگازی من نیاز به سرویس دارد؟
    پاسخ: بله ؛قطعا حتی اگر هیچ مشکلی در دستگاه خود مشاهده نمی کنید متوجه این موضوع باشید که هر لحظه ممکن است بعد از استفاده طولانی مدت و کهنگی قطعات ، دستگاه به حدی برسد که خرج های سنگینی را به بار آورد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17099.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

حذف تصاویر و ویدیوها از اینستاگرام به خاطر کپی غیرمجاز محتوا شدت می‌گیرد

فیسبوک اعلام کرد که از این پس به ادمین پیج‌ها از سراسر دنیا اجازه می‌دهد تا برای تصاویر و ویدیوهای خود در این شبکه و اینستاگرام درخواست حق مالکیت کنند. پیش‌بینی می‌شود به دنبال این ...

فیسبوک اعلام کرد که از این پس به ادمین پیج‌ها از سراسر دنیا اجازه می‌دهد تا برای تصاویر و ویدیوهای خود در این شبکه و اینستاگرام درخواست حق مالکیت کنند. پیش‌بینی می‌شود به دنبال این تصمیم آمار حذف تصاویر و ویدیوها - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر چالوس استان مازندران - از این دو پلتفرم افزایش یابد.

فیسبوک حدوداً دو ماه قبل امکان درخواست مالکیت بر عکس‌ها را با حضور عده کمی از - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر چالوس استان مازندران - کاربران به شکل آزمایشی آغاز کرد - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر چالوس استان مازندران - و حالا می‌خواهد این سرویس را در اختیار همه ادمین‌ها قرار دهد. از این پس تولیدکنندگان محتوا و برندهای بیشتری می‌توانند به - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر چالوس استان مازندران - خاطر بازنشر ویدیوها یا عکس‌های خود در فیسبوک یا اینستاگرام نسبت به حذف آن‌ها اقدام کنند.

تعمیرات کولر گازی بوش در شهر چالوس استان مازندران

فیسبوک حالا دسترسی به ابزار Rights Manager را برای ادمین پیج‌ها امکان پذیر کرده است. تولیدکنندگان محتوا به کمک این ابزار می‌توانند محتواهای خود را کپی رایت - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر چالوس استان مازندران - کرده - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر چالوس استان مازندران - و تصاویر، ویدیوها یا آهنگ‌های بازنشر شده خود در فیسبوک و اینستاگرام را ردیابی و آنها را حذف کنند

امکان پذیر شدن ردیابی - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر چالوس استان مازندران - تصاویر و ادعای مالکیت بر آن‌ها تغییر بزرگی برای فیسبوک محسوب می‌شود خصوصاً اینکه حالا کاربران بیشتری می‌توانند از این قابلیت بهره‌مند شوند. پیش‌بینی می‌شود این قابلیت بیشترین تأثیر را بر اینستاگرام بگذارد چرا که بسیاری از پروفایل‌ها تصاویری که متعلق - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر چالوس استان مازندران - به آنها نیست - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر چالوس استان مازندران - را بدون اجازه بازنشر می‌کنند.

اما حالا با دسترسی پروفایل‌های بیشتر به ابزار ادعای مالکیت احتمالا آمار حذف تصاویر از این پلتفرم افزایش و آمار تصاویر بازنشر شده کاهش خواهد - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر چالوس استان مازندران - یافت. طبیعتاً عکاسان، هنرمندان و موسیقی دانان از این سیاست نفع خواهند برد و از آن سو پروفایل‌هایی که به بازنشر محتواها وابسته هستند خسارت خواهند دید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone