تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر کردستان استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیر در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی ، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  2. سوال: روش از بین بردن بوی بد یخچال چیست؟
    پاسخ: اگر داخل یخچال شما بوی بدی گرفته است ، بهترین روش برای از بین بردن این بو این است که تمام مواد درون یخچال را خالی نموده و بعد از تمیز کردن درون یخچال ، فضای درونی دستگاه را با کمک محلول جوش شیرین و وانیل حل شده در آب تمیز کنید. سپس چند قطعه ذغال کبابی را داخل طبقات یخچال قرار دهید. بعد از گذشت چند روز شاهد از بین رفتن بوی بد یخچال خواهید بود.
  3. سوال: آیا یخچال فریزر به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: یخچال فریزر باید به صورت مرتب و سالیانه سرویس دوره ای شده و کندانسور آن تمیز شود و عملکرد فن کندانسور بررسی شود. همچنین فیلتر تصفیه آب یخچال را باید هر 6 ماه یکبار تعویض کنید.
  4. سوال: دلیل وجود بوی بد درون یخچال چیست؟
    پاسخ: بوی بد یخچال ممکن است بر اثر باقی ماندن طولانی مدت مواد خوراکی درون یخچال باشد. برای پیشگیری از تولید بوی بود در یخچال حتما مواد خوراکی را درون ظرف های در بسته نگه دارید و یخچال را به صورت مرتب هر ده روز یکبار تمیز کنید و موادی که تاریخ انقضای آنها رو به اتمام است از یخچال خارج کنید.
  5. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت یخچال چیست؟
    پاسخ: عمدتا صدایی شبیه صدای جیرجیرک که از پشت یخچال شنیده میشود میتواند مربوط به خرابی فن کندانسور باشد که دلیل آن خراب شدن بوش فن و کارکرد ناصحیح فن یخچال میباشد. در صورت شنیدن صدای غیرطبیعی از یخچال حتما کمپرسور وفن یخچال را بررسی نمایید و در صورت مشاهده ایراد در فن کندانسور در سریعترین ضمان جهت رفع این ایراد اقدام کنید زیرا عملکرد نادرست فن کندانسور میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17107.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

کالبدشکافی آیفون ۱۲ مینی توسط iFixit؛ موبایلی کوچک با آرزوهای بزرگ

بسیاری از کاربران با دیدن آیفون ۱۲ مینی احتمالا از خود می‌پرسند اپل چگونه سخت افزار قدرتمند و مودم 5G را درون این موبایل کوچک جای داده است؟ تیم iFixit برای پاسخ به این سؤال ...

بسیاری از کاربران با دیدن آیفون ۱۲ مینی احتمالا از خود می‌پرسند اپل چگونه سخت افزار قدرتمند و مودم 5G را درون این موبایل کوچک جای - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر کردستان استان کردستان - داده است؟ تیم iFixit برای پاسخ - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر کردستان استان کردستان - به این سؤال آیفون ۱۲ مینی را کالبدشکافی کرده که از مدیریت مناسب فضا خبر می‌دهد.

اولین نکته‌ای که پس از برداشته شدن پنل پشتی آیفون ۱۲ مینی توجه بیننده را جلب می‌کند، باتری کوچکتر است که به گفته iFixit با ظرفیت ۸.۵۷ وات ساعت تقریباً شانه به شانه باتری مدل‌های بزرگ‌تر می‌ایستد.

تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر کردستان استان کردستان

iFixit می‌گوید باتری آیفون ۱۲ مینی از باتری آیفون SE جدید (۶.۹۶ وات ساعت) ظرفیت بیشتر ولی از باتری آیفون ۱۲ (۱۰.۷۸ وات ساعت) ظرفیت کمتری دارد که با توجه به ابعاد کوچک‌تر طبیعی است. موتور تپتیک، اسپیکرها و - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر کردستان استان کردستان - شارژر مگ‌سیف، همگی برای جای گرفتن در آیفون ۱۲ مینی کوچک‌تر شده‌اند.

نکته جالب اینکه اپل همان دوربین‌های به کار رفته در دیگر مدل‌های آیفون ۱۲ را بدون کوچک‌تر کردن آن‌ها در مدل مینی قرار داده، تصمیمی که به گفته iFixit احتمالا به قیمت کوچکتر شدن باتری و کاهش شارژدهی تمام شده است.

کالبدشکافی نشان می‌دهد که آیفون ۱۲ مینی از همان دوربین عریض با - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر کردستان استان کردستان - گشودگی دیافراگم f/1.6 - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر کردستان استان کردستان - و دوربین فوق عریض با ضریب اف ۲.۴ بکار رفته در آیفون ۱۲ استفاده می‌کند.

iFixit می‌گوید آیفون ۱۲ مینی در مجموع - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر کردستان استان کردستان - شباهت بسیار زیادی به دیگر مدل‌های خانواده آیفون ۱۲ دارد و اینطور نتیجه گیری می‌کند: «آیفون ۱۲ مینی موبایلی کوچک با آرزوهای بزرگ است. ما از شباهت زیاد سخت افزار آن با دیگر آیفون‌های امسال با توجه به - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر کردستان استان کردستان - سایز کوچکش شگفت زده شدیم.»

iFixit به آیفون ۱۲ مینی امتیاز تعمیرپذیری ۶ از ۱۰ را داد و تعمیر نسبتاً آسان دو قطعه مهم یعنی نمایشگر و باتری و ماژولار - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر کردستان استان کردستان - بودن بیشتر قطعات اصلی و امکان تعمیر مستقل آن‌ها را نقاط قوت و پوشش شیشه‌ای و - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر کردستان استان کردستان - شکننده پنل پشتی را نقطه ضعف - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر کردستان استان کردستان - این گوشی از لحاظ تعمیرپذیری اعلام می‌کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone