تعمیرات یخچال هایر در شهر کامیاران استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت کپک زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، خرابی سنسور ها یا خرابی داکت هوا یا فن از میتواند باعث کاهش سرما در یخچال و کپک زدن مواد غذایی شود.
  2. سوال: آیا جابجایی یخچال وقتی دستگاه روشن است خطرناک است؟
    پاسخ: خیر در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد ایرادی ندارد اما برای اطمینان خاطر بهتر است در هنگام جابجایی یخچال دستگاه را از برق بکشید.
  3. سوال: آیا یخچال فریزر به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله یخچال باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و کندانسور و فن آن تمیز گردد و فیلتر های تصفیه آب ساید بای ساید باید 6 ماه یکبار تعویض شود.
  4. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر یخچال را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها بیشتر است را به همراه خود دارند ، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  5. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13054.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

قابلیت ذخیره پیش‌نویس استوری‌ها به‌زودی به اینستاگرام می‌آید

اینستاگرام اعلام کرد به‌زودی به کاربران اجازه ذخیره کردن استوری‌ها به عنوان فایل پیش نویس (draft) را می‌دهد. انتشار این قابلیت توسط «آدام موسری»، رئیس اینستاگرام تأیید شد اما از تاریخ دقیق انتشار آن اطلاعاتی ...

اینستاگرام اعلام - تعمیرات یخچال هایر در شهر کامیاران استان کردستان - کرد به‌زودی به کاربران اجازه ذخیره کردن استوری‌ها به عنوان فایل پیش نویس (draft) را می‌دهد.

انتشار این قابلیت توسط «آدام موسری»، رئیس اینستاگرام تأیید شد اما از تاریخ - تعمیرات یخچال هایر در شهر کامیاران استان کردستان - دقیق انتشار آن اطلاعاتی در دست نیست. در حال حاضر فقط می‌توان پست یا Reels را به عنوان پیش نویس در این پلتفرم ذخیره کرد. یک منبع آگاه و توسعه دهنده موبایل به نام Alessandro Paluzzi، تصاویری از ظاهر احتمالی این قابلیت را در توییتر منتشر کرده است.

تعمیرات یخچال هایر در شهر کامیاران استان کردستان

پس از - تعمیرات یخچال هایر در شهر کامیاران استان کردستان - انتشار این ویژگی در صورتی که کاربر هنگام ارسال استوری دکمه Back را فشار دهد، پنجره‌ای با عنوان Discard Media باز می‌شود که در آن گزینه‌های Discard, Cancel و گزینه جدید Save Draft یا ذخیره به عنوان پیش نویس به چشم خواهد - تعمیرات یخچال هایر در شهر کامیاران استان کردستان - خورد. در حال حاضر با فشردن دکمه بازگشت حین ارسال پست یا Reel، تنها دو گزینه Discard یا Keep دیده می‌شود.

کاربر با انتخاب کردن گزینه Save as a Draft می‌تواند استوری را ذخیره کرده و بعداً از طریق صفحه اختصاصی Drafts که با فشردن دکمه Compose ظاهر می‌شود، به - تعمیرات یخچال هایر در شهر کامیاران استان کردستان - آن دسترسی پیدا - تعمیرات یخچال هایر در شهر کامیاران استان کردستان - کند. لازم به ذکر است که تصاویر فوق با بررسی کدهای اینستاگرام استخراج شده‌اند، بنابراین طراحی رابط کاربری نسخه نهایی ممکن است با آنچه در تصاویر دیده می‌شود، - تعمیرات یخچال هایر در شهر کامیاران استان کردستان - فرق کند.

قابلیت کاربردی دیگری که اینستاگرام در حال آزمایش آن است، زیرنویس گذاری خودکار استوری‌هاست. این قابلیت به شکل محدود در حال آزمایش - تعمیرات یخچال هایر در شهر کامیاران استان کردستان - بوده و با استفاده از استیکر - تعمیرات یخچال هایر در شهر کامیاران استان کردستان - Captions فعال می‌شود. اینستاگرام می‌گوید این قابلیت دسترسی به استوری‌ها را به شکلی چشمگیر افزایش خواهد داد - تعمیرات یخچال هایر در شهر کامیاران استان کردستان - هر چند که تاریخ انتشار دقیق آن مشخص نیست.

شبکه اجتماعی زیرمجموعه فیسبوک در حال آزمایش نسخه امن‌تری از اپ خود برای کودکان زیر ۱۳ سال هم است. هدف از عرضه این - تعمیرات یخچال هایر در شهر کامیاران استان کردستان - نسخه، ارائه یک شبکه اجتماعی امن برای کودکان است تا به دور از تعامل با بزرگسالان و مشکلات احتمالی، گفتگوهای سالم داشته باشند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone