تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر گرگان استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علل سوختن کمپرسور یخچال چیست؟
    پاسخ: عوامل متعددی میتواند باعث سوختن موتور یا همان کمپرسور یخچال شود. نوسانات برقی ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیف بودن کندانسور ، خرابی فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از اطراف و پشت ، کیپی لوله موئی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو عواملی هستند که میتوانند باعث شوند کمپرسور یخچال دچار آسیب گردد.
  2. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  3. سوال: آیا گاز یخچال خطرناک است؟
    پاسخ: در یخچال ها از گازهای متفاوتی استفاده میشود گاز R12 و R134 که گازهای زیر مجموعه فرئون بوده و اشتعالزا نمیباشد و خطر جانی ندارند اما برای محیط زیست در حجم بالا زیان بار هستند. اما گاز R600 زیرمجموعه گاز بوتان بوده و اشتعال زا میباشد و باید در هنگام تخلیه گاز یخچال نکات ایمنی را رعایت نمود. این گاز برای محیط زیست خطر کمتری دارد.
  4. سوال: شیب محل نصب یخچال چقدر باید باشد؟
    پاسخ: حداکثر شیب مجاز برای محل نصب یخچال 5 درجه میباشد.
  5. سوال: آیا باید برای یخچال از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله ، با توجه به اینکه برد و موتور یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند ، بهتر است از یک محافظ استاندارد یخچال با حداقل 5 دقیقه زمان تاخیر استفاده نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10365.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

هوش مصنوعی DeepMind وضعیت آب و هوا را با دقت بالایی پیش‌بینی می‌کند

شرکت هوش مصنوعی DeepMind وارد حوزه پیش‌بینی وضعیت آب و هوا شده و ابزاری طراحی کرده که قادر است از طریق بررسی شرایط جوی قریب‌الوقوع، آب و هوای پیش رو را شناسایی کند. شمار زیادی ...

شرکت هوش مصنوعی DeepMind وارد حوزه پیش‌بینی وضعیت آب و هوا شده و ابزاری طراحی کرده که قادر - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر گرگان استان گلستان - است از طریق بررسی شرایط جوی قریب‌الوقوع، آب و هوای پیش رو را شناسایی کند. شمار زیادی از کارشناسان هواشناسی می‌گویند این روش حتی در مراحل ابتدایی دقت بسیار بالایی داشته است.

شرکت «دیپ‌مایند» بر اساس فناوری یادگیری ماشینی ابزاری ساخته که می‌تواند وضعیت آب و هوا را با کمک سطح جدیدی از دقت پیش‌بینی کند. در این روش از داده‌های دقیق رادار استفاده می‌شود که - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر گرگان استان گلستان - با وضوح ۱ کیلومتر هر پنج دقیقه یک بار وضعیت - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر گرگان استان گلستان - بارندگی را دنبال می‌کنند.

تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر گرگان استان گلستان

دیپ‌مایند این کار را با - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر گرگان استان گلستان - استفاده از رویکرد مدل‌سازی - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر گرگان استان گلستان - زایا انجام - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر گرگان استان گلستان - می‌دهد. در - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر گرگان استان گلستان - این روش وضعیت رادار در ۲۰ دقیقه گذشته مورد تحلیل قرار می‌گیرد و بعد در خصوص ۹۰ دقیقه آینده پیش‌بینی می‌شود. این ابزار بر بارش‌های ملایم تا سنگین تمرکز می‌کند که بیشترین اثر را بر شهروندان و اقتصاد می‌گذارند. تیم محققان دیپ‌مایند می‌گویند روش جدید آن‌ها برتری قابل توجهی نسبت به مدل‌های فعلی دارد.

سیستم - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر گرگان استان گلستان - هوش مصنوعی شرکت دیپ‌مایند توسط بیش از ۵۰ کارشناس مجرب هواشناسی از سرویس ملی هواشناسی بریتانیا بررسی شده است. ابزار «مدل زایای عمیق بارانی» در ۸۹ درصد مواقع نسبت به سایر روش‌های پیش‌بینی آب و هوا - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر گرگان استان گلستان - بهتر عمل کرده است.

تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر گرگان استان گلستان

دیپ‌مایند حالا می‌خواهد با بهبود دقت پیش‌بینی‌های بلندمدت و بارندگی‌های شدید سیستم خود را ارتقا داده و نتایج بهتری به دست آورد. این شرکت معتقد است با استفاده از تحلیل‌های آماری، اقتصادی و شناختی می‌تواند به راهکار جدیدی برای پیش‌بینی وضعیت آب و هوا از روی رادارها دست یابد. دیپ‌مایند در آینده به توسعه روش‌هایی برای ارزیابی توانایی - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر گرگان استان گلستان - سیستم‌ها و - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر گرگان استان گلستان - به کارگیری آن‌ها در - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر گرگان استان گلستان - محیط‌های جهان واقعی مشغول خواهد شد.

نتایج تحقیقات این شرکت در قالب مقاله‌ای در ژورنال نیچر منتشر شده است. دیپ‌مایند پیش‌تر از - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر گرگان استان گلستان - سیستم‌های هوش مصنوعی خود برای پیش‌بینی آسیب‌های کلیوی و حل یک مسئله ریاضی ۵۰ ساله استفاده کرده بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone