تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  2. سوال: آیا یخچال فریزر به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: یخچال فریزر باید به صورت مرتب و سالیانه سرویس دوره ای شده و کندانسور آن تمیز شود و عملکرد فن کندانسور بررسی شود. همچنین فیلتر تصفیه آب یخچال را باید هر 6 ماه یکبار تعویض کنید.
  3. سوال: درجه یخچال در زمستان و تابستان باید روی چند باشد؟
    پاسخ: درجه مناسب و استاندارد یخچال در تمام فصول برای یخچال 3+ و برای فریزر 19- میباشد ، اما این درجات با توجه به نیاز و سلیقه شما قابل تغییر بوده و هیچ اجباری به قرار دادن دمای یخچال روی این درجه ها وجود ندارد.
  4. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های نوفراست بر خلاف یخچال های قدیمی شاهد انباشته شدن برفکی که نیاز به از برق کشیدن یخچال و آب کردن برفک ها باشد نیستم و با ایجاد یک سیستم اتوماتیک متشکل از المنت و سنسور و برد الکترونیکی عملیات برفک زدایی به صورت خودکار چندین بار در طول شبانه روز انجام میگردد و در نتیجه آن از انباشته شدن برفک در یخچال جلوگیری میگردد.
  5. سوال: آیا یخچال و فریزر موتور های جداگانه دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال های موجود در بازار از یک موتور استفاده شده است که وظیفه تولید سرما هم در قسمت فریزر و هم در قسمت یخچال بر عهده همان موتور بوده و در بیشتر مدل ها سرمای یخچال از طریق دمپر از فریزر تامین میگردد. در موارد بسیار نادری در یخچال ها از دو موتور مجزا استفاده شده است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43040.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

گزارش تازه موسسه IDC یک بار دیگر بر نابسامانی بازار تبلت ها صحه می گذارد

موسسه تحلیلی IDC اخیراً گزارش خود از وضعیت بازار تبلت ها در سه ماهه دوم سال جاری میلادی را منتشر کرده است. در این بازه زمانی، میزان عرضه تبلت ها در سراسر جهان با کاهش ...

موسسه - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - تحلیلی IDC اخیراً گزارش خود از وضعیت بازار - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - تبلت ها در سه ماهه دوم سال جاری میلادی را منتشر کرده است. در این بازه زمانی، میزان عرضه تبلت ها در سراسر جهان با کاهش 3.4 درصدی به 37.9 میلیون واحد رسید - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - و این عملکرد ضعیف در حالی صورت گرفته که اپل آپید خوش قیمت تر خود را روانه بازار کرده است. حتی تبلت هایی با کیبورد جداشدنی که یک روز انتظار - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - می رفت به - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - پرفروش ترین تبلت ها تبدیل شوند، شرایط بسیار دشواری را پشت سر می گذارند.

اپل و آپید کماکان بیشترین سهم را از بازار دیوایس های تبلت دارند و بیشترین واحدها هم از سوی این کمپانی عرضه می شود. طی بازه زمانی آوریل تا ژوئن، اپل 11.4 میلیون تبلت به سراسر جهان عرضه کرده که تا 14.7 درصد نسبت به واحدهای عرضه شده در سه ماهه دوم سال گذشته بیشتر است. سهم این کمپانی از بازار تبلت هم از 25.4 به 30.1 درصد افزایش یافته است.

تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی

از سوی دیگر، سامسونگ با عرضه 5.4 میلیون واحد، در رده دوم قرار گرفته است. در همین سه ماه، سامسونگ خبر از رشد منفی 0.8 درصدی - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - داد و حالا 15.8 درصد از بازار تبلت ها را تحت کنترل خود درآورده است.

پس از این دو کمپانی، هوآوی در رده سوم عرضه جهانی قرار گرفت و طی این سه ماهه، 3 میلیون دستگاه روانه بازار - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - کرده است. تولیدکننده چینی مورد اشاره، 8 درصد از بازار تبلت ها را در اختیار دارد و توانسته رشد تحسین برانگیز 47 درصدی نسبت به همین بازه در سال 2016 را پشت سر بگذارد. اما - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - آمازون از منظر رشد، حتی عملکرد بهتری از هوآوی داشته و عرضه تبلت هایش را تا 51.4 درصد افزایش داده است و حالا 6.2 درصد از بازار را در اختیار دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone