تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر سردشت استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فیلتر یخچال را باید هرچند وقت یکبار تعویض کنیم؟
    پاسخ: فیلتر تصفیه آب یخچال باید به طور مرتب هر 6 ماه یکبار تعویض گردد. عوض نکردن به موقع فیلتر آب یخچال میتواند باعث آسیب رسیدن به شیربرقی ، یخساز و شلنگ های یخچال گردد.
  2. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  3. سوال: علت برفک زدن فریزر چیست؟
    پاسخ: برفک زدن داخل فریزر ممکن است به علت باز ماندن طولانی مدت درب فریزر یا خرابی لاستیک دور درب رخ دهد. همچنین بروز خرابی در قطعات دیفراست میتواند باعث ایجاد برفک در یخچال شود.
  4. سوال: علت روشن نشدن یخچال چیست؟
    پاسخ: ابتدا باید برق ورودی یخچال و محافظ برق را بررسی نمایید و در صورتی که در این قسمت ها مشکلی وجود نداشت ممکن است خرابی برد الکترونیکی یا خرابی سنسور یخچال از علت های روشن نشدن یخچال باشند.
  5. سوال: علت پاره شدن شلنگ یخچال چیست؟
    پاسخ: شلنگ یخچال ممکن است بر اثر کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض کردن دیر هنگام فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از حد موتور ، رسوب بیش از اندازه آب یا فشار بالای آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43038.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

احتمالاً هر دو دوربین سلفی و اصلی آیفون 8 قادر به ضبط ویدیوهای 4K با 60 فریم باشند

طی چند روز گذشته و با انتشار فرمور اسپیکر هوم پاد اپل، خبرهای گوناگونی درباره قابلیت های مختلف آیفون 8 افشا شده است. حالا گفته می شود در میان کدهای این فرمور، اشاراتی به قابلیت ...

طی چند روز گذشته و با انتشار فرمور - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - اسپیکر هوم پاد اپل، خبرهای گوناگونی درباره قابلیت های مختلف آیفون 8 افشا شده است. - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - حالا گفته - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - می شود در میان کدهای این فرمور، اشاراتی - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - به قابلیت ضبط ویدیوهای 4K با 60 فریم بر ثانیه با هر دو دوربین اصلی و سلفی آیفون 8 - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - وجود دارد. این کد که اسکرین شات آن پایین تر قرار گرفته، دو عبارت «جلویی» و «پشتی» را خود جای داده که نشان می دهد هر دو دوربین، قادر به فیلم برداری با کیفیت بالا خواهند بود.

در حال حاضر، دو موبایل آیفون 7 و آیفون 7 پلاس از فیلم برداری با رزولوشن 4K پشتیبانی می کنند، اما این قابلیت تنها به دوربین اصلی تعلق دارد و با 30 فریم بر ثانیه صورت می گیرد. از سوی دیگر، دوربین سلفی به - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - رزولوشن 1080p محدود شده است. علاوه - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - بر این و با استناد به کدهای فرمور هوم پاد، دوربین های اصلی و سلفی آیفون 8 از فرمت ویدیویی - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - تازه اپل، یعنی HEVC نیز پشتیبانی می کنند که حجم فایل ها را تا نصف کاهش می دهد و برای محتویات 4K بسیار کارآمد است.

تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر سردشت استان آذربایجان غربی

جهش به - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - فیلم برداری با 60 فریم بر ثانیه، خصوصاً برای - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - دوربین اصلی بسیار منطقی به نظر می رسد و اپل همواره با عرضه هر سخت افزار جدید، دوربین را بهبود داده است. علاوه بر این، با توجه به پشتیبانی دستگاه از قابلیت های واقعیت افزوده، 60 فریم بر - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - ثانیه می تواند به بهبود دنبال کردن اجسام در محیط واقعیت افزوده منجر شود.

در هر صورت باید توجه داشت که هنوز هیچ چیز به صورت رسمی به تایید نرسیده و باید با عینک تردید به این خبر نگاه کرد، - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - اما - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - سورس کد هوم پاد - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - منبع به نظر موثق تری نسبت به گزارش های جسته و گریخته چند وقت اخیر به نظر می رسد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone