تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر ابهر استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا یخچال فریزر به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله یخچال باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و کندانسور و فن آن تمیز گردد و فیلتر های تصفیه آب ساید بای ساید باید 6 ماه یکبار تعویض شود.
  2. سوال: آیا تعمیرات در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی ، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  3. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده ، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  4. سوال: بابت تعمیر یخچال چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر یخچال به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: وظیفه موتور یخچال چیست؟
    پاسخ: کمپرسور یا همان موتور یخچال وظیفه متراکم کردن و افزایش فشار گاز را بر عهده دارد که به تبع آن گاز مبرد در داخل سیکل شروع به گردش نموده و با عبور از لوله موئی به دلیل کاهش ناگهانی فشار دمای آن افت شدیدی نموده و فرآیند جذب گرما از محیط فریزر انجام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16970.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

چرا لوگوی کافه بازار پس از ده سال تغییر کرد؟

کافه بازار از لوگوی جدید برند خود رونمایی کرد؛ لوگویی که در آستانه ده سالگی این مجموعه طراحی شده و با حفظ المان قبلی ولی با طراحی مدرن‌تر، سعی بر این داشته تا خبر از ...

کافه بازار از لوگوی جدید برند خود رونمایی کرد؛ لوگویی که در آستانه ده سالگی این مجموعه طراحی شده و با حفظ المان قبلی ولی با طراحی مدرن‌تر، سعی بر این داشته تا خبر از تغییرات و به‌روز بودن این پلتفرم دهد.

کافه بازار در بهمن ماه ۹۹ ده ساله می‌شود و حالا با بیش از ۴۴ میلیون کاربری که دارد یکی از - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر ابهر استان زنجان - پرجمعیت‌ترین پلتفرم‌های ایرانی است. نکته بسیار مهم اینجاست - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر ابهر استان زنجان - که امروز کافه بازار تنها یک مارکت اندرویدی نیست بلکه در حال تبدیل شدن به پلتفرمی با - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر ابهر استان زنجان - سرویس‌های متنوع است. همین مسئله به خوبی اهمیت پوست اندازی این برند را نشان می‌دهد.

«حمید حبیب الله» - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر ابهر استان زنجان - استراتژیست برند بازار در گفتگو با دیجیاتو ضمن اشاره به ده سالگی این پلتفرم در بهمن ماه سال جاری می‌گوید که - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر ابهر استان زنجان - آنها در طول این سالها تغییرات محصولی و استراتژیکی داشته‌اند که عمده آنها در یکی دو سال اخیر رخ داده؛ مانند بحث AVOD و بحث سپر امنیتی - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر ابهر استان زنجان - بازار و دیگر مواردی که در بستر آنها پیاده‌سازی شده است. او در همین رابطه توضیح می‌دهد:

«بازار پس از نسخه هشتم تغییرات - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر ابهر استان زنجان - محصولی به - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر ابهر استان زنجان - نسبت آن شناختی که پیش‌تر کاربر از آن داشته، بسیار بیشتر شده است. جامعه مخاطبین آن تغییری نکرده ولی خود بازار تغییرات بسیاری داشته ولی هویت بصری‌مان کماکان ثابت مانده بود. این مساله باعث شده بود که کاربر به درستی متوجه این تغییرات نشود و می‌خواستیم با تغییر لوگو کاری کنیم تا - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر ابهر استان زنجان - تمامی ۴۴ میلیون کاربران بازار متوجه این تغییرات - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر ابهر استان زنجان - عمده شوند.»

به گفته حبیب‌الله در تمامی مراحل کمپین تغییر لوگوی بازار سعی بر این شده این پیام به جامعه کاربران آنها منتقل شود که محصول «بازار» تغییراتی داشته و کاربران بیشتر با آنها آشنا شوند.

تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر ابهر استان زنجان

حبیب‌الله در پاسخ - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر ابهر استان زنجان - به اینکه چرا لوگوی جدید المان‌ اصلی لوگوی قبلی را حفظ کرده و تغییرات آن چندان زیاد نیست، به دیجیاتو می‌گوید که اعمال تغییرات رادیکال در صورتی رخ - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر ابهر استان زنجان - می‌دهد که یک شرکت بخواهد به کلی دگرگون شود: «ولی در بازار این اتفاق نیفتاده و هر تغییراتی هم که رخ داده در راستای چشم‌اندازها و استراتژی‌های قبلی این مجموعه بوده. ما به دنبال این نبودیم که بگوییم بازار کلا دگرگون شده و تغییر ماهیت داده و از همین رو تصمیم گرفتیم لوگو آنچنان تغییر پیدا نکند و المان همیشگی سبد در لوگوی جدید نیز همچنان باقی بماند.»

او می‌گوید وجود رنگ سبز در لوگوی جدید به دلیل این بوده که بازار از - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر ابهر استان زنجان - ده سال پیش این رنگ را به عنوان رنگ برند خود انتخاب کرده و همیشه سعی کرده که رنگ سبز را در تمامی طراحی‌های خود به کار ببرد. برند استراتژیست بازار همچنین اذعان دارد سبز بودن سبد جدیدی که در لوگوی تازه این مجموعه نقش بسته که همین هدف را دنبال می‌کند و دلشان می‌خواهند که این رنگ آشنا - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر ابهر استان زنجان - برای - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر ابهر استان زنجان - کاربران، حس مثبتی را در تک تک آنها ایجاد کند.

او در - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر ابهر استان زنجان - پاسخ به این سوال که بازار از چه زمانی تصمیم به انجام این تغییر گرفت به دیجیاتو می‌گوید: «از همان زمانی که بازار وارد حوزه VOD شد، بحث برند - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر ابهر استان زنجان - بازار نیز جدی‌تر شد و - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر ابهر استان زنجان - تصمیم بر این بود که تغییراتی به وجود بیاید. در طول این ده سال - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر ابهر استان زنجان - بارها تصمیم گرفته شد که لوگو تغییر پیدا کند چرا که سبد قبلی با بافتها و زبان طراحی‌اش، تداعی‌هایی ایجاد می‌کرد که با ذات پویا و فعال بازار هماهنگ نبود.» به گفته حبیب‌الله آنها به گزینه‌های متعددی رسیدند و در نهایت پس از برگزاری چندین مرحله تست و ارزیابی، به - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر ابهر استان زنجان - گزینه فعلی رسیده‌اند.

حبیب‌الله در پاسخ به دیگر سوال دیجیاتو مبنی براینکه آیا تغییرات فقط به - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر ابهر استان زنجان - لوگو محدود خواهد شد یا خیر به دیجیاتو می‌گوید: «با تغییر لوگو، بحث‌های بصری نیز قطعا - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر ابهر استان زنجان - دستخوش تغییراتی می‌شود و طراحی محیط این محصول اندک اندک تغییراتی پیدا می‌کند تا با لوگوی جدید همخوانی بیشتری داشته باشد. در - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر ابهر استان زنجان - مورد فعالیت‌های بازار نیز تمرکز مجموعه ما روی حوزه VOD است و مطمئن باشید اخبار بسیار خوبی در این مورد به زودی شنیده خواهد شد. همچنین بازار قصد دارد به امنیت پلتفرم خود توجه ویژه‌ای کند و در کنار - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر ابهر استان زنجان - این مساله، می‌خواهد حجم محتوای بازار را گسترده‌تر و متنوع‌تر - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر ابهر استان زنجان - کند و در حوزه بازی نیز نگاهی عمیق‌تری وجود دارد که به زودی اخبار جدیدی از آن رسانه‌ای خواهد شد.»

تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر ابهر استان زنجان

تیم کافه بازار - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر ابهر استان زنجان - معتقد است که این تنها یک تازه‌سازی - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر ابهر استان زنجان - برند است و معنای ریبرندینگ ندارد. همچنین باید گفت در ایران و بسیاری از نقاط جهان معمولا بسیاری از کاربران با مفهوم «تغییر» مخالف هستند و شرکت‌ها نیز با - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر ابهر استان زنجان - این مقوله محتاطانه رفتار می‌کنند - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر ابهر استان زنجان - با این حال بازار توانسته در طول تقریبا ده سال فعالیت خود آرام آرام تغییراتی به محصول خود تزریق کند و آنها - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر ابهر استان زنجان - را طوری به مخاطبین - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر ابهر استان زنجان - خود عرضه کند که حالا - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر ابهر استان زنجان - ویژگی‌های جدید این پلتفرم ایرانی جزو انتخاب‌های اول کاربرانش شده است.

بازار دیگر صرفا آن مارکت اندرویدی ایرانی نیست و افق دیدگاهش وسیع‌تر شده. یکی از گامهایی که برای نشان دادن این افق گسترده برداشته، تغییر - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر ابهر استان زنجان - لوگو بوده؛ لوگویی که با حفظ المان‌های پیشین رنگ و بوی مدرن و تازه‌ای دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone