تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر زرین شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: بهتر است یخچال به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار یخچال میباشد از یک ورق فویل آلومینیوم به عنوان عایق استفاده نمایید.
  2. سوال: زمان تعویض فیلتر تصفیه آب یخچال چند ماه یکبار است؟
    پاسخ: میزان مصرف از آبریز و یخساز یخچال و کیفیت و رسوب آب منطقه بر عملکرد فیلتر یخچال تاثیرگذار است. بهترین زمان برای تعویض فیلتر تصفیه آب یخچال هر 6 ماه یکبار میباشد. تعویض دیر هنگام فیلتر آب یخچال میتواند باعث آسیب رسیدن به شیربرقی و یخساز و شلنگ های یخچال شود.
  3. سوال: آیا باید بعد از جابجایی عمودی یخچال باید یخچال را چند ساعت خاموش کنیم؟
    پاسخ: خیر، در صورت عقب یا جلو کشیدن یخچال و کج نکردن دستگاه نیازی به خاموش کردن دستگاه به مدت طولانی نیست.
  4. سوال: آیا بعد از جابجایی میتوانیم بلافاصله یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: معمولا باید بعد از جابجایی بین 8 تا 12 ساعت یخچال خاموش باشد و بعد از آن اقدام به روشن کردن یخچال نمایید.
  5. سوال: آیا نصب یخچال در محیط های خیلی سرد یا خیلی گرم ایراد دارد؟
    پاسخ: دمای استاندارد محل نصب یخچال بین 5 تا 35 درجه سانتی گراد میباشد و نصب یخچال در محیط هایی با دمای کمتر یا بیشتر از دمای ذکر شده میتواند باعث آسیب به یخچال شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27281.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

تجربه بازی با رزولوشن 8K؛ ایکس باکس جدید کریسمس 2020 عرضه می شود

مایکروسافت کنفرانس خبری خود در نمایشگاه E3 2019 را با رونمایی از نسل جدید کنسول بازی اش به پایان رساند که فعلا با اسم رمز پروژه اسکارلت از آن یاد می شود؛ و اگر قابلیت ...

مایکروسافت کنفرانس خبری خود در نمایشگاه E3 - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر زرین شهر استان اصفهان - 2019 را با رونمایی از نسل جدید کنسول بازی اش به پایان رساند که فعلا با اسم رمز پروژه اسکارلت - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر زرین شهر استان اصفهان - از آن یاد می شود؛ و اگر قابلیت هایی که مایکروسافت طی مراسم به آن ها - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر زرین شهر استان اصفهان - اشاره کرد حقیقت داشته باشند، ایکس باکس جدید یک کنسول بازی تمام عیار - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر زرین شهر استان اصفهان - و قدرتمند خواهد بود.

«فیل اسپنسر»، از مدیران بخش بازی های مایکروسافت درباره آن - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر زرین شهر استان اصفهان - گفت:

«این فقط رونمایی از یک کنسول نیست، این درباره آینده صنعت گیمینگ است.»

ایکس باکس جدید قادر به اجرای - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر زرین شهر استان اصفهان - بازی ها با کیفیت 8K خواهد بود

پروژه اسکارلت از پردازنده گرافیکی ساخته شده - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر زرین شهر استان اصفهان - بر مبنای معماری AMD Navi و چیپست پردازشی رایزن استفاده می کند. طبق گفته های مایکروسافت ایکس باکس جدید تا چهار برابر از ایکس باکس وان ایکس قوی تر خواهد - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر زرین شهر استان اصفهان - بود. این کمپانی همچنین اعلام کرده کنسول جدیدشان قادر به اجرای بازی ها با نرخ بروزرسانی 120 فریم بر ثانیه و حداکثر - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر زرین شهر استان اصفهان - رزولوشن 8K خواهد بود. کنسول جدید از فریم ریت متغیر نیز پشتیبانی خواهد کرد.

تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر زرین شهر استان اصفهان

مایکروسافت همچنین اعلام کرده پروژه اسکارلت از Ray Tracing نیز پشتیبانی می کند که باعث می شود نورپردازی و محیط بازی ها طبیعی تر از - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر زرین شهر استان اصفهان - همیشه به نظر برسد. و مانند پلی استیشن 5 سونی، کنسول جدید مایکروسافت هم هاردهای مکانیکی - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر زرین شهر استان اصفهان - را کنار گذاشته و به استفاده از SSD روی خواهد آورد. این اقدام منجر به کاهش چشمگیر زمان مورد نیاز برای اجرای بازی ها خواهد شد. این شرکت همچنین اضافه کرده به دنبال استفاده از SSD - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر زرین شهر استان اصفهان - به عنوان - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر زرین شهر استان اصفهان - یک رم مجازی - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر زرین شهر استان اصفهان - نیز هست تا همه چیز حتی سریعتر اجرا شود.

انتظار می رود ایکس - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر زرین شهر استان اصفهان - باکس جدید در تعطیلات کریسمس - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر زرین شهر استان اصفهان - 2020 عرضه شود، همزمان با آن هم یکی از مورد انتظار ترین بازی های نسل بعد یعنی Halo infinite در دسترس خواهد بود. - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر زرین شهر استان اصفهان - این کنسول مانند نسل فعلی - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر زرین شهر استان اصفهان - آن از بازی های نسل های قبل هم پشتیبانی می کند تا نهایتا بتوانید بازی های هر چهار نسل را روی آن انجام دهید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone