تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر مازندران استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرکار بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  2. سوال: دلیل روشن نشدن یخچال چیست؟
    پاسخ: ابتدا باید برق ورودی یخچال و محافظ برق را بررسی نمایید و در صورتی که در این قسمت ها مشکلی وجود نداشت ممکن است خرابی برد الکترونیکی یا خرابی سنسور یخچال از علت های روشن نشدن یخچال باشند.
  3. سوال: آیا جابجایی یخچال وقتی دستگاه روشن است خطرناک است؟
    پاسخ: بهتر است در هنگام جابجایی یخچال دستگاه را از برق بکشید.
  4. سوال: سوختن موتور یخچال چیست؟
    پاسخ: عوامل متعددی میتواند باعث سوختن موتور یا همان کمپرسور یخچال شود. نوسانات برقی ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیف بودن کندانسور ، خرابی فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از اطراف و پشت ، کیپی لوله موئی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو عواملی هستند که میتوانند باعث شوند کمپرسور یخچال دچار آسیب گردد.
  5. سوال: چرا نباید بعد از جابجایی یخچال را بلافاصله به برق بزنیم؟
    پاسخ: در هنگام جابجایی و حمل و نقل و در صورت کج شدن یخچال روغن موجود در کمپرسور وارد لوله های گاز شده و میتواند باعث مسدود شدن مسیر گردش گاز شود ، بنابراین باید چند ساعت صبر کنید تا روغن مجددا به درون کمپرسور برگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27282.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

۳ سناریو پیش روی وزارت ارتباطات برای حل مشکلات «ارزش افزوده»

«امیر ناظمی» معاون وزیر ارتباطات از بررسی سه سناریو در شورای فنی وزارت ارتباطات در راستای حل معضل خدمات ارزش افزوده خبر داد. یکی از پیشنهادات، صدور قبض جداگانه ارزش افزوده برای صاحبان سیم کارت، ...

«امیر ناظمی» معاون وزیر ارتباطات از بررسی سه سناریو - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر مازندران استان مازندران - در شورای فنی وزارت ارتباطات در راستای حل معضل خدمات ارزش افزوده خبر داد. یکی از پیشنهادات، صدور قبض جداگانه ارزش افزوده برای صاحبان سیم کارت، دومین مورد فعال کردن سرویس «ستاره - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر مازندران استان مازندران - هشتصد مربع» است تا به صورت خودکار سرویس‌های فعال خدمات ارزش افزوده را به مشترکان اطلاع دهد و سومین پیشنهاد سرویس اطلاع - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر مازندران استان مازندران - رسانی ماهیانه از خدمات فعال ارزش افزوده کاربران است تا کسانی که تمایلی به استفاده از آن ندارد و - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر مازندران استان مازندران - نمی‌خواهند هزینه‌ای بابت - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر مازندران استان مازندران - این اطلاع رسانی پرداخت کنند، آن را غیرفعال کنند.

ناظمی با تاکید بر اینکه برخی خدمات دهندگان سرویس‌های ارزش افزوده تلفن همراه با استفاده از روش‌های غیرمنصفانه، برخی مشترکان را - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر مازندران استان مازندران - بدون اطلاع آنها عضو - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر مازندران استان مازندران - سرویس‌های خود می‌کنند به خبرگزاری مهر گفت که - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر مازندران استان مازندران - اپلیکیشن‌هایی هم وجود دارد که مانند ویروس یا بدافزار روی گوشی کاربران نصب شده و باعث هزینه مضاعف خدمات - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر مازندران استان مازندران - ارزش افزوده برای کاربر می‌شوند:

«کاربران باید از طریق شماره گیری «ستاره هشتصد مربع» نسبت - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر مازندران استان مازندران - به وضعیت منوی سرویس‌های ارزش افزوده خود اطلاع کسب کنند و در صورتی که به عضویت ناخواسته سرویسی درآمده‌اند آن را لغو و اعلام کنند. گذشته مطابق بررسی‌های رگولاتوری کلاهبرداری ۳۳ میلیارد تومانی از سرویس‌های ارزش افزوده شناسایی شد، در این راستا با صاحبان سرویس و اپراتورها برخورد کردیم و هزینه‌ای که از مشترکان کسر شده بود به حساب آنها بازگشت داده شد.»

رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران توضیح - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر مازندران استان مازندران - می‌دهد که برای جلوگیری از ضرر و زیان‌های ناشی از عدم اطلاع کافی مشترکان از سرویس‌های - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر مازندران استان مازندران - ارزش افزوده، چند سناریو در نظر گرفته شده که یکی از آنها باید تائید - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر مازندران استان مازندران - شود: «برای مثال موضوع صدور قبض جداگانه - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر مازندران استان مازندران - ارزش افزوده برای - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر مازندران استان مازندران - صاحبان سیم کارت را به عنوان پیشنهاد، - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر مازندران استان مازندران - مطرح کرده‌ایم که در جلسه شورای فنی وزارت ارتباطات روی آن بحث است.»

تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر مازندران استان مازندران

او خبر می‌دهد که مجموعه‌ای از ایده‌ها جمع شده که هر کدام معضلات فنی خاص خود را دارند و باید در جلسه شورای فنی به بحث - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر مازندران استان مازندران - گذاشته شوند. او به پیشنهاد صدور قبض جداگانه ارزش افزوده، اشاره می‌کند که ممکن است موجب ناراحتی برخی کاربران شود که چرا باید دو قبض پرداخت کنند. ضمن آنکه این موضوع پیچیدگی‌های فنی زیادی هم دارد:

«موضوع مورد انتقاد دیگر این است که سرویس «ستاره هشتصد مربع» به شکل منفعلانه کار می‌کند - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر مازندران استان مازندران - و از کاربر می‌خواهد برای اطلاع از سرویس‌های ارزش افزوده خود، از این شماره استفاده کند. در حالی که می‌توان این سرویس را به نحوی تعریف کرد که هر ماه به کاربران اعلام کند عضو - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر مازندران استان مازندران - چه سرویس‌هایی هستند. اما این موضوع نیز به دلیل آنکه هزینه به همراه خواهد داشت، با مشکلاتی همراه می‌شود. چرا که کاربر باید اجازه دهد که ماهیانه هزینه‌ای بابت اطلاع رسانی درباره - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر مازندران استان مازندران - عضویتش در سرویس‌های ارزش افزوده از وی کسر شود که در این زمینه نیز ممکن است نارضایتی وجود داشته باشد و مشترک نخواهد این مبلغ را پرداخت کند.»

او در مورد ایده بعدی گفت می‌توان سرویس اطلاع رسانی ماهیانه از خدمات فعال ارزش افزوده کاربران را فعال کرد تا کسانی که تمایلی به استفاده از آن ندارد و نمی‌خواهند هزینه‌ای بابت این اطلاع رسانی پرداخت کنند، آن را غیرفعال کنند: «این - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر مازندران استان مازندران - مجموعه راه حل‌ها در دست بررسی است و به زودی تصمیم نهایی برای برون - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر مازندران استان مازندران - رفت از چالش خدمات ارزش افزوده تلفن همراه، اتخاذ می‌شود.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر سترگ نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
بچه ها سایت ***** یخچال بلومبرگ 1541 شما را با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت در خونه شما تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone