تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر مرودشت استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت ترمودیسک و سنسور دیفراست در چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست یک مقاومت الکتریکی میباشد که به صورت کاملا الکترونیکی عمل میکند اما ترمودیسک یک ترموستات حساس به تغییرات دمایی بوده و به صورت مکانیکال و صفر و یکی عمل نموده و مانند یک کلید فرمان قطع و وصل المنت را اعلام میکند.
  2. سوال: دلیل خرابی شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه آب ، تعویض دیر هنگام فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار بیش از حد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها میتواند باعث آسیب به شیربرقی یخچال گردد.
  3. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  4. سوال: آیا جابجایی یخچال وقتی دستگاه روشن است خطرناک است؟
    پاسخ: خیر در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد ایرادی ندارد اما برای اطمینان خاطر بهتر است در هنگام جابجایی یخچال دستگاه را از برق بکشید.
  5. سوال: هزینه تعمیر یخچال من چقدر می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر یخچال به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13055.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

ریزر هدست سبک Kraken V3 X را معرفی کرد

ریزر از هدست جدید خود به نام Kraken V3 X که نسبت به مدل سابق خود، از طراحی و وزن سبک‌تری برخوردار بوده و برای استفاده طولانی مدت و راحتی بیشتر کاربران طراحی شده رونمایی کرد. ...

ریزر از هدست - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر مرودشت استان فارس - جدید خود به نام Kraken V3 X که نسبت به مدل سابق خود، از طراحی و وزن - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر مرودشت استان فارس - سبک‌تری برخوردار بوده و برای استفاده طولانی مدت و راحتی بیشتر - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر مرودشت استان فارس - کاربران - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر مرودشت استان فارس - طراحی شده رونمایی کرد.

هدست Kraken V3 X یک تجربه بازی همه‌جانبه را در اختیار طرفداران بازی‌های ویدیویی قرار می‌دهد. یکی از مواردی که در طی استفاده باعث ناراحتی بسیاری از کاربران می‌شود وزن هدست‌ها است. با وزنی معادل - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر مرودشت استان فارس - ۲۸۵ گرم، این هدست در مقایسه با سایر هدست‌ها وزن بسیار کمتری دارد و با پوشش پارچه و فوم خود باعث ایجاد صدای با کیفیتی می‌شود که کاربران در تمام طول روز به راحتی بتوانند از آن استفاده کنند.

هدست Kraken V3 - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر مرودشت استان فارس - X با استفاده از آخرین تکنولوژی‌های ریزر طراحی شده و با پشتیبانی از درایورهای صوتی ۴۰ میلیمتری TriForce، قابلیت صدای فراگیر Surround 7.1 و میکروفون HyperClear Cardioid حس فوق‌العاده‌ای را برای مصرف‌کنندگان به وجود می‌آورد. یکی - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر مرودشت استان فارس - از مهمترین ویژگی‌های این هدست قابلیت صوتی آن است که برای مدت طولانی، تجربه بازی بسیار خوبی را ارائه می‌کند.

تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر مرودشت استان فارس

باید به این نکته اشاره کرد که هدست Kraken V3 X از قابلیت اتصال بی‌سیم بهره نمی‌برد و از طریق اتصال USB به - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر مرودشت استان فارس - رایانه‌های شخصی یا پلی‌استیشن متصل خواهد شد. همچنین این هدست در حال حاضر با کنسول‌های ایکس‌باکس سازگاری ندارد.

ریزر پیش از این هدست‌های ارزان قیمت و با کیفیت بسیار زیادی را برای طرفداران بازی‌های ویدیویی عرضه کرده و Kraken V3 X جز آخرین محصولات معرفی شده - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر مرودشت استان فارس - توسط آن‌ها است. طراحی این هدست نیز زیبایی چشمگیر خود را دارد و برای اولین بار از نور ال‌ای‌دی‌ Chroma RGB که - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر مرودشت استان فارس - میلیون‌ها رنگ را با نمای بسیار چشمگیر تشکیل می‌دهد، استفاده می‌کند.

هدست Kraken V3 X در حال حاضر از طریق وب‌سایت ریزر و - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر مرودشت استان فارس - همچنین - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر مرودشت استان فارس - برخی خرده‌فروشان منتخب با قیمت ۷۰ دلار به فروش می‌رسد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone