🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر کرال در شهر مرزن‌آباد استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر کرال در شهر مرزن‌آباد استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  2. سوال: فیوز در مایکروویو چه وظیفه ای را بر عهده دارد؟
    پاسخ: فیوز مایکروفر وظیفه محافظتی را برعهده دارد و از خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری میکند.
  3. سوال: تفاوت مایکروویو سولاردام با معمولی چیست؟
    پاسخ: در مایکروفر غذا با اشعه گرم میشود ولی در سولاردام با استفاده از المنت و اشعه غذا گرم میشود
  4. سوال: وظیفه المنت ماکروفر چیست؟
    پاسخ: المنت مایکروفر وظیفه گریل کردن را برعهده دارد و برای برنامه های پخت و پز استفاده میشود.
  5. سوال: علت خرابی المنت مایکروویو چه میتواند باشد؟
    پاسخ: کثیفی المنت و گرفتن چربی و یا عوامل بیرون میتواند باعث آسیب رسیدن به المنت و خرابی آن بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31956.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

هفت سنگ؛ یک ماه تا مورد انتظارترین بازی موبایل ۲۰۱۹

هفت‌ سنگ این هفته را با مورد انتظارترین بازی موبایل ۲۰۱۹ از نگاه دیجیاتو آغاز می‌کنیم؛ بعد از چند تاخیر پیاپی ظاهرا Call of Duty: Legends of War بالاخره تاریخ خورده و نسخه نهایی بازی قرار است ...

هفت‌ سنگ این هفته را با مورد انتظارترین بازی موبایل ۲۰۱۹ از نگاه دیجیاتو آغاز - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - می‌کنیم؛ بعد از چند تاخیر پیاپی ظاهرا Call - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - of Duty: Legends of War بالاخره - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - تاریخ خورده و نسخه نهایی بازی قرار است ماه آینده در کشور چین عرضه شود. یک ماه پس از انتشار در چین نیز سازنده نسخه انگلیسی زبان و جهانی این عنوان را منتشر خواهد کرد.

اما Legends of War تنها خبر خوب این هفته - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - نبود و به‌نظر تا انتشار بازی تحسین شده استاردیو ولی (Stardew Valley) برای اندروید نیز زمان زیادی باقی نمانده است. بازی هم اکنون برای پیش ثبت‌نام در گوگل‌پلی قرار گرفته - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - و اگر سازنده - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - سیاستی مشابه با نسخه iOS را پیش بگیرد، استاردیو ولی اندروید هم آفلاین بوده و ۷.۹۹ دلار قیمت خواهد داشت.

این بازی سال پیش برای iOS منتشر شد و در نبود یک شبیه‌ساز مزرعه داری پرمیوم برای تلفن‌های هوشمند، توانست بازخوردهای - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - مثبت زیادی را بگیرد. به عنوان خبر پایانی، چند روز پیش GTA Vice City با پشتیبانی از بریدگی بالای صفحه آیفون‌های جدید بروزرسانی شد. اتفاق مهمی نیست - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - ولی حداقل نشان می‌دهد که راک‌استار پلتفرم موبایل را فراموش نکرده است.

Linn: Path - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - of Orchards

تعمیرات مایکروفر کرال در شهر مرزن‌آباد استان مازندران

  • بازی آفلاین است

لین (Linn) اگرچه در نگاه اول شبیه - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - به مانیومنت‌ ولی به‌نظر می‌رسد اما این شباهت‌ها تنها به بخش بصری بازی - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - محدود شده‌اند و سازنده - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - در زمینه گیم‌پلی مسیری کاملا متفاوت را طی - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - کرده است. بازی عنوانی پلتفرمر بوده و هر مرحله وظیفه دارید تا شخصیت اصلی را به ورودی مقبره‌هایی برسانید؛ - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - محیط دائما تغییر می‌کند و باید با پرش یا - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - سر - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - خوردن روی هوا، به نقطه مشخص شده برسید. نسخه اندروید بازی فعلا در مرحله - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - آزمایشی به‌سر می‌برد.

تعمیرات مایکروفر کرال در شهر مرزن‌آباد استان مازندران

Linn: Path of Orchards

سازنده: Crescent Moon قیمت: نسخه اندروید رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - و اندروید حجم: 649.4 / 65 مگابایت زبان:

Shadow of Death

تعمیرات مایکروفر کرال در شهر مرزن‌آباد استان مازندران

  • بازی آفلاین است

با محبوبیت روز افزون سیستم درآمدزایی پرداخت‌های درون برنامه‌ای، عناوین اکشن تلفن‌های هوشمند کم کم به صف اپلیکیشن‌های آنلاین پیوستند و دیگر کمتر بازی آفلاینی از این سبک می‌توان پیدا کرد. Shadow of Death آفلاین است و همین باعث شده تا بازی به گزینه خوبی برای سرگرمی تبدیل شود. بازی اکشنی Side Scrolling به حساب‌ می‌آید، به این معنی که مشابه بازی‌های نوستالژی - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - قدیمی بازیکن‌ها در نمایی از رو‌به‌رو - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - باید دشمنان را نابود کنند.

تعمیرات مایکروفر کرال در شهر مرزن‌آباد استان مازندران

Shadow of Death

سازنده: Zonmob Game Studio قیمت: رایگان با - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 88 مگابایت زبان:

Smartphone - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - Tycoon

تعمیرات مایکروفر کرال در شهر مرزن‌آباد استان مازندران

  • بازی آفلاین است

اگر در Game Dev Tycoon کنترل استودیوی بازیسازی را داشتید، حالا در Smartphone Tycoon باید یک کمپانی ساخت گوشی راه بیاندازید. مشابه بقیه عناوین این سبک در اینجا می‌توانید از صفر تا صد گوشی را خودتان انتخاب - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - کرده و - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - با استراتژی‌هایی که پیش می‌گیرید ارزش سهام کمپانی - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - را بالا ببرید. با پیشروی نیز به تکنولوژی‌ها و قابلیت‌هایی جدیدی دست پیدا می‌کنید. برخلاف همیشه، این بار نسخه iOS بازی رایگان است.

تعمیرات مایکروفر کرال در شهر مرزن‌آباد استان مازندران

Smartphone - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - Tycoon Inc.

سازنده: Oleksii Cherneha قیمت: نسخه iOS رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - و اندروید حجم: 62.9 / 30 مگابایت زبان:

Commando Fire Go

تعمیرات مایکروفر کرال در شهر مرزن‌آباد استان مازندران

  • بازی آنلاین است

برای آن دسته از بازیکن‌هایی که هیچوقت از عناوین تیراندازی گوشی خسته نمی‌شوند، Commando Fire Go گزینه خوبی است. بازی به‌غیر از سبک گرافیکی خاصش که کمتر در موبایل گیمینگ دیده‌ایم، حرف - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - جدیدی برای گفتن - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - ندارد و همان کلیشه‌های قدیمی را این بار در قالبی متفاوت شاهد هستیم؛ هر مرحله اسلحه به دست - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - باید هر چیزی که سر راه‌تان قرار می‌گیرد را نابود کنید. با این حال بازی می‌تواند مخاطبینش را - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - برای مدتی سرگرم‌ کند.

تعمیرات مایکروفر کرال در شهر مرزن‌آباد استان مازندران

Commando Fire Go

سازنده: Jeff Yue قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 100 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone