تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر کمیجان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش سنسور دیفراست در یخچال چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست مانند یک خبرچین عمل نموده و برد دستگاه را از وضعیت المنت با خبر میکند. در واقع سنسور دیفراست یک مقاومت NTC بوده که در قبال تغییرات دمایی عملکرد منفی دارد و با افزایش دما مقاومت آن کاهش میابد. به تبع این تغییرات مقاومت ولتاژ عبوری و بازگشتی از سنسور دیفراست به برد یخچال تغییر نموده و برد دستگاه متوجه میشود که دمای اواپراتور در چه وضعیتی میباشد و دستور قطع یا ادامه کار المنت را صادر میکند.
  2. سوال: دلیل روشن نشدن یخچال چیست؟
    پاسخ: ابتدا باید برق ورودی یخچال و محافظ برق را بررسی نمایید و در صورتی که در این قسمت ها مشکلی وجود نداشت ممکن است خرابی برد الکترونیکی یا خرابی سنسور یخچال از علت های روشن نشدن یخچال باشند.
  3. سوال: یخچال باید چقدر با دیوار فاصله داشته باشد؟
    پاسخ: فاصله استاندارد یخچال از دیوار پشت حداقل 10 سانتی متر و از اطراف باید حداقل 5 سانتی متر باشد تا اجازه گردش جریان هوا اطراف یخچال وجود داشته باشد.
  4. سوال: وظیفه موتور یخچال چیست؟
    پاسخ: نقش کمپرسور یا همان موتور یخچال متراکم نمودن و افزایش فشار گاز در سیکل میباشد که به سبب آن گاز مبرد در داخل سیکل شروع به گردش مینماید و با عبور از لوله موئی به واسطه افت ناگهانی فشار دمای آن کاهش پیدا کرده و فرآیند جذب گرما از محیط فریزر انجام میگردد.
  5. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر یخچال من را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16656.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

تشخیص اجسام مختلف با پارچه هوشمند مایکروسافت [تماشا کنید]

به تازگی محققان مایکروسافت موفق به توسعه تکنیک جدیدی برای تشخیص اجسام مبتنی بر تماس شده‌اند که پارچه معمولی را به پارچه هوشمند تبدیل می‌کند. پژوهشگران این کمپانی تکنیک جدید را «Capacitivo» نامگذاری کرده‌اند و می‌تواند ...

به تازگی محققان مایکروسافت موفق به توسعه تکنیک جدیدی برای تشخیص اجسام مبتنی بر تماس شده‌اند که پارچه معمولی را به پارچه هوشمند تبدیل می‌کند.

پژوهشگران این کمپانی تکنیک جدید را «Capacitivo» نامگذاری کرده‌اند و می‌تواند پارچه‌ها را تبدیل به وسیله‌ای تعاملی کند. پارچه هوشمند با استفاده از این تکنیک می‌تواند اجسام یا غذاهایی که روی خود قرار می‌گیرد را به لطف الگوریتم‌ها تشخیص دهد. پارچه هوشمند با لیوان، قوطی یا ظروف حاوی مایع نیز - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر کمیجان استان مرکزی - کار می‌کند.

این پارچه هوشمند از ترکیبی از یک شبکه الکترود خازنی - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر کمیجان استان مرکزی - به همراه یادگیری ماشینی برای شناسایی مواد و شکل اجسام استفاده می‌کند. تیم مایکروسافت - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر کمیجان استان مرکزی - برای آزمایش عملکرد این محصول، از یک نمونه اولیه از شبکه الکترود ۱۲ در ۱۲ متصل به یک پارچه رسانه استفاده کرد. ۱۰ نفر روی این پارچه - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر کمیجان استان مرکزی - از ۲۰ جسم مختلف استفاده کردند که - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر کمیجان استان مرکزی - نتیجه آن، دقت ۹۴.۵ درصدی بود.

با وجود چنین دقت بالایی، محصول اولیه عملکرد بی‌نقصی ندارد، برای مثال برنامه هنوز قادر به شناسایی اجسام فلزی، کتاب‌ها، کارت‌های اعتباری و سایر اقلام با لبه‌های چهارگوش نیست و محققان در حال تلاش برای رفع این مشکل هستند.

الگوریتم Capacitivo می‌تواند پس از شناسایی مواد غذایی موجود روی خود، یک وعده غذایی را به افراد پیشنهاد دهد. به گفته محققان، هدف اصلی از این پروژه کمک - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر کمیجان استان مرکزی - به افراد برای عدم فراموش کردن کلیدها و ایرفون‌ها پیش از ترک - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر کمیجان استان مرکزی - خانه و همچنین کمک به آشپزی است.

پژوهشگران درباره کار خود اعلام کرده‌اند:

«این مقاله یک تکنیک برای شناسایی اجسام مبتنی بر تماس روی پارچه‌های تعاملی را نشان می‌دهد که - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر کمیجان استان مرکزی - آن‌ها را قادر - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر کمیجان استان مرکزی - می‌سازد اجسام را تشخیص دهند. ما ابتدا در مورد اصل سنجش بحث کردیم و درباره اندازه و جداسازی الکترودها برای دستیابی به یک رویکرد بهینه تحقیقات انجام دادیم. پس از این کار یک نمونه اولیه با شبکه الکترود ۱۲ در ۱۲ و پارچه‌های رسانا تولید کردیم.»

محققان با ترکیب این شبکه با پارچه، استفاده از آن در خانه و - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر کمیجان استان مرکزی - دفاتر را عملی می‌کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone