تعمیرات یخچال می تگ در شهر مرند زنجان استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا یخچال و فریزر موتور های جداگانه دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال ها از یک کمپرسور استفاده شده است که وظیفه آن تولید سرما در قسمت فریزر و در قسمت یخچال میباشد. در اکثر یخچال ها سرمای قسمت یخچال از طریق داکت هوا از فریزر تامین میشود. در موارد خیلی کمی در یخچال ها از دو کمپرسور جدا از هم استفاده شده است.
  2. سوال: کارشناسی که برای تعمیر یخچال مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  3. سوال: علت خنک نکردن فریزر چیست؟
    پاسخ: علت خنک نبودن فریزر به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی موتور یخچال ، گاز ، فن و قطعات دیفراست اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
  4. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  5. سوال: علت سوختن شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه آب ، تعویض دیر هنگام فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار بیش از حد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها میتواند باعث آسیب به شیربرقی یخچال گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16654.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

شرکت Counterpoint نوکیا را به عنوان برند برتر دنیای موبایل برگزید

شرکت تحقیقاتی Counterpoint Research نوکیا را به دلیل انتشار منظم آپدیت‌های نرم افزاری برای موبایل‌ها و کیفیت ساخت بالای آن‌ها به عنوان برند برتر انتخاب کرد. شرکت Counterpoint Research با انتشار گزارشی جدید شرکت‌های تولید ...

شرکت تحقیقاتی Counterpoint Research نوکیا را به دلیل انتشار منظم آپدیت‌های نرم افزاری برای موبایل‌ها و - تعمیرات یخچال می تگ در شهر مرند زنجان استان زنجان - کیفیت ساخت بالای آن‌ها به عنوان برند برتر انتخاب کرد.

شرکت Counterpoint Research با انتشار - تعمیرات یخچال می تگ در شهر مرند زنجان استان زنجان - گزارشی جدید - تعمیرات یخچال می تگ در شهر مرند زنجان استان زنجان - شرکت‌های تولید کننده موبایل را - تعمیرات یخچال می تگ در شهر مرند زنجان استان زنجان - از لحاظ نرم افزار، آپدیت‌های امنیتی و کیفیت ساخت رده‌بندی کرد. این گزارش نشان می‌دهد که موبایل‌های شرکت نوکیا - تعمیرات یخچال می تگ در شهر مرند زنجان استان زنجان - به خاطر دریافت نسخه جدید سیستم عامل اندروید و آپدیت‌های امنیتی به شکل منظم و همچنین مقاومت بالاتر از متوسط صنعت، جزو بهترین گوشی‌های بازار به شمار می‌روند. وان‌پلاس، سامسونگ، ریلمی، - تعمیرات یخچال می تگ در شهر مرند زنجان استان زنجان - شیائومی، هواوی، اوپو، لنوو، ال‌جی و ویوو پشت سر نوکیا قرار گرفته‌اند.

تعمیرات یخچال می تگ در شهر مرند زنجان استان زنجان

تحلیلگران Counterpoint می‌گویند نوکیا بالاترین امتیاز را در مقایسه با دیگر تولیدکنندگان موبایل‌ کسب کرده که یکی از دلایل آن انتشار آپدیت‌های امنیتی ماهانه برای تمام گوشی‌ها اعلام شده است. وان‌پلاس با کسب امتیاز ۹۰ درصد با فاصله کم پس از نوکیا به عنوان دومین برند - تعمیرات یخچال می تگ در شهر مرند زنجان استان زنجان - برتر انتخاب شده است موبایل‌های این سازنده چینی نیز - تعمیرات یخچال می تگ در شهر مرند زنجان استان زنجان - هر ماه به طور منظم آپدیت‌های امنیتی را دریافت می‌کنند.

تعمیرات یخچال می تگ در شهر مرند زنجان استان زنجان

سامسونگ و هواوی به ترتیب امتیاز ۲۲ و ۲۹ درصد را از Counterpoint گرفته‌اند که نشان می‌دهد - تعمیرات یخچال می تگ در شهر مرند زنجان استان زنجان - اغلب گوشی‌های این دو شرکت هر سه - تعمیرات یخچال می تگ در شهر مرند زنجان استان زنجان - ماه یکبار آپدیت‌های امنیتی را دریافت می‌کنند. ریلمی و شیائومی نیز به ترتیب با کسب ۷۰ و ۶۷ درصد از این لحاظ عملکرد مطلوبی داشته و بیشتر موبایل‌های آن‌ها آپدیت‌های امنیتی را ماهانه دریافت می‌کنند.

تعمیرات یخچال می تگ در شهر مرند زنجان استان زنجان

نوکیا از لحاظ کیفیت ساخت موبایل نیز رتبه اول را از کسب کرد. Counterpoint اشاره می‌کند که آزمایش‌های شرکت HMD Global (مالک نوکیا) در مقایسه با میانگین صنعت سختگیرانه‌تر - تعمیرات یخچال می تگ در شهر مرند زنجان استان زنجان - هستند. این شرکت اضافه می‌کند که کیفیت محصولات را با توجه به معیارهایی همچون استحکام محصول، تحمل فشار، مقاومت در برابر سقوط و ضربه، خط و خش، فرسودگی، آزمایش‌های گرما، مایعات، رطوبت و غیره سنجیده است.

Counterpoint می‌گوید گوشی‌های نوکیا نسبت به میانگین صنعت آزمایش‌های سخت تری را پشت سر می‌گذارند، بنابراین با در نظر گرفتن نرم افزار - تعمیرات یخچال می تگ در شهر مرند زنجان استان زنجان - سریع‌تر و دریافت آپدیت‌های امنیتی به شکل منظم، دوام بیشتری داشته و کاربران دیرتر آن‌ها را تعویض خواهند کرد؛ نکته‌ای که از نظر Counterpoint با توجه - تعمیرات یخچال می تگ در شهر مرند زنجان استان زنجان - به طولانی‌تر شدن چرخه جایگزینی دیوایس جدید که در حال نزدیک شدن به ۳۰ ماه است، بسیار اهمیت دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone