تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر خوانسار استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت ترمودیسک و سنسور دیفراست در چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست یک مقاومت الکتریکی میباشد که به صورت کاملا الکترونیکی عمل میکند اما ترمودیسک یک ترموستات حساس به تغییرات دمایی بوده و به صورت مکانیکال و صفر و یکی عمل نموده و مانند یک کلید فرمان قطع و وصل المنت را اعلام میکند.
  2. سوال: درجه مناسب یخچال در فصول مختلف چیست؟
    پاسخ: درجه مناسب و استاندارد یخچال در تمام فصول برای یخچال 3+ و برای فریزر 19- میباشد ، اما این درجات با توجه به نیاز و سلیقه شما قابل تغییر بوده و هیچ اجباری به قرار دادن دمای یخچال روی این درجه ها وجود ندارد.
  3. سوال: علت بوی بد داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: علت بوی بد داخل یخچال میتواند با باقی ماندن طولانی مدت برخی مواد غذایی داخل یخچال باشد. برای جلوگیری از ایجاد بوی بود در یخچال حتما مواد غذایی را داخل ظروف در بسته نگه دارید و یخچال را به طور مرتب هر هفته تمیز کنید و مواد رو به خرابی را از یخچال خارج نمایید.
  4. سوال: چند ساعت بعد از جابجایی یا اسباب کشی باید یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: حتما بعد از جابجایی و اسباب کشی و در صورت کج شدن یخچال باید یخچال به مدت 8 الی 12 ساعت خاموش باشد.
  5. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16651.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

فروش موبایل‌های آنلاک نشده از سال ۲۰۲۱ در انگلستان ممنوع می‌شود

«آفکام» سازمان تنظیم‌کننده مقررات رسانه‌ای بریتانیا از ممنوعیت فروش موبایل‌های آنلاک نشده از دسامبر ۲۰۲۱ (آذر تا دی ۱۴۰۰) خبر داد. آفکام (Ofcom) می‌گوید این تصمیم برای سهولت در تغییر اپراتورهای موبایل گرفته شده است. ...

«آفکام» سازمان تنظیم‌کننده مقررات رسانه‌ای بریتانیا از ممنوعیت فروش موبایل‌های آنلاک نشده از دسامبر ۲۰۲۱ (آذر تا دی ۱۴۰۰) خبر داد.

آفکام (Ofcom) می‌گوید این تصمیم برای سهولت در تغییر اپراتورهای موبایل گرفته شده است. بر اساس تحقیقات این سازمان، بیش از یک سوم مردم بریتانیا یکی از دلایل اصلی عدم تمایل به تغییر اپراتور را دردسر آنلاک کردن گوشی اعلام کرده‌اند. به گفته این سازمان آنلاک کردن گوشی در بریتانیا هزینه‌ای در حدود ۱۰ - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر خوانسار استان اصفهان - پوند (۱۳ دلار) روی دست کاربر می‌گذارد و معمولاً مشکلاتی نظیر معطلی و از دست رفتن سرویس را به دنبال دارد.

تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر خوانسار استان اصفهان

اپراتورهای بریتانیا مثل ودافون و EE که در حال حاضر گوشی‌های قفل - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر خوانسار استان اصفهان - شده می‌فروشند، تبعیت خود را از قانون جدید اعلام کرده‌اند. - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر خوانسار استان اصفهان - بسیاری از اپراتورهای بریتانیا مثل O2, Sky, Three و Virgin گوشی‌های آنلاک و اپراتورهای دیگر مثل EE, Tesco Mobile و ودافون - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر خوانسار استان اصفهان - موبایل‌های قفل - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر خوانسار استان اصفهان - شده می‌فروشند که پیش - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر خوانسار استان اصفهان - از تغییر اپراتور باید قفل آن‌ها را باز کرد.

وادار کردن اپراتورها به فروش موبایل‌های قفل نشده، تنها یکی از سیاست‌های جدید آفکام است. قرار است از سال ۲۰۲۲ قانون دیگری در بریتانیا اجرا شود که شرکت‌ها را موظف به ارائه خلاصه‌ای - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر خوانسار استان اصفهان - از مهم‌ترین بندهای قرارداد پیش از امضا شدن توسط مشتری می‌کند. در دسامبر ۲۰۲۱ نیز شرکت‌ها باید در صورت درخواست مشتری توانایی برقراری ارتباط بوسیله بریل را داشته باشند. آفکام - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر خوانسار استان اصفهان - همچنین از تلاش برای آسان‌تر کردن تغییر بین شبکه‌های پهن‌باند مثل Openreach و Virgin Media خبر داد.

فروش گوشی‌های قفل از اپراتورها در بسیاری از کشورها از جمله ایالات - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر خوانسار استان اصفهان - متحده رایج است که البته مثل بریتانیا در صورت - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر خوانسار استان اصفهان - نیاز به تغییر اپراتور امکان آنلاک کردن آن‌ها با کمی دردسر وجود دارد. جالب است بدانید کانادا نیز اپراتورهای این کشور را از دسامبر سال ۲۰۱۷ موظف به فروش موبایل به صورت آنلاک کرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone