تعمیرات یخچال می تگ در شهر امیرکلا استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت ترمودیسک و سنسور دیفراست در چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست یک مقاومت الکتریکی میباشد که به صورت کاملا الکترونیکی عمل میکند اما ترمودیسک یک ترموستات حساس به تغییرات دمایی بوده و به صورت مکانیکال و صفر و یکی عمل نموده و مانند یک کلید فرمان قطع و وصل المنت را اعلام میکند.
  2. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  3. سوال: آیا باز گذاشتن درب یخچال به موتور یخچال آسیب میزند؟
    پاسخ: باز بودن یخچال به مدت طولانی باعث از بین رفتن سرمای داخل محیط یخچال شده و به تبع آن یخچال باید با توان بیشتری کار کند تا سرمای از دست رفته را جبران کند. باز ماندن طولانی مدت یخچال مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال گردد.
  4. سوال: چند ساعت بعد از جابجایی یا اسباب کشی باید یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: حتما بعد از جابجایی و اسباب کشی و در صورت کج شدن یخچال باید یخچال به مدت 8 الی 12 ساعت خاموش باشد.
  5. سوال: آیا گاز یخچال خطرناک است؟
    پاسخ: در یخچال ها از گازهای مختلفی استفاده میشود گاز R12 و R134 که از خانواده گاز فرئون میباشند گاز اشتعالزایی نیستند و فاقد خطر جانی میباشند اما در حجم بالا میتواند به محیط زیست و لایه اوزون آسیب برساند. اما گاز R600 از خانواده گاز بوتان بوده و اشتعالزا میباشد و باید در گاز گیری یخچال نکات ایمنی را رعایت نمود. این گاز برای محیط زیست خطر کمتری دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16650.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

اپل برای جلوگیری از ترک خوردن نمایشگر آیفون تاشو یک لایه مقاوم توسعه می‌دهد

یک پتنت جدید نشان می‌دهد که اپل مشغول توسعه یک لایه محافظ جدید است که مقاومت نمایشگرهای انعطاف‌پذیر را افزایش می‌دهد و می‌تواند مانع از ترک خوردن صفحه نمایش آیفون تاشو شود. این پتنت جدید ...

یک پتنت جدید نشان می‌دهد که اپل مشغول توسعه یک لایه محافظ جدید است که مقاومت نمایشگرهای انعطاف‌پذیر را افزایش می‌دهد و می‌تواند مانع از ترک خوردن صفحه نمایش آیفون - تعمیرات یخچال می تگ در شهر امیرکلا استان مازندران - تاشو شود.

این پتنت جدید با عنوان «روکش - تعمیرات یخچال می تگ در شهر امیرکلا استان مازندران - هیبریدی/ ساختار پنجره‌ای برای نمایشگرهای انعطاف‌پذیر» به ثبت رسیده و نشان می‌دهد که چگونه می‌توان از یک لایه محافظ - تعمیرات یخچال می تگ در شهر امیرکلا استان مازندران - برای جلوگیری از ترک خوردن صفحه نمایش خمیده، انعطاف‌پذیر یا - تعمیرات یخچال می تگ در شهر امیرکلا استان مازندران - تاشو استفاده کرد. به نظر می‌رسد اپل به دنبال راهی برای جلوگیری از ترک خوردن نمایشگر چنین محصولاتی - تعمیرات یخچال می تگ در شهر امیرکلا استان مازندران - است.

در توضیحات این پتنت عنوان شده که معمولا شکستن شیشه با ایجاد ترک‌های ریز شروع می‌شود. پوشش سخت اپل این ترک‌های کوچک را پر کرده و رشد ترک و شکستگی را - تعمیرات یخچال می تگ در شهر امیرکلا استان مازندران - دشوارتر می‌کند.

تعمیرات یخچال می تگ در شهر امیرکلا استان مازندران

این لایه محافظ اضافه مستقیما در بالای پنل قرار می‌گیرد و به گونه‌ای مهندسی شده که سختی و مقاومت بالایی برای عملکرد مانند یک پوشش محافظ خارجی در دستگاه‌های الکترونیکی داشته باشد، بنابراین این لایه سخت به اندازه‌ای مقاوم است که می‌تواند در برابر سوراخ شدن و خراش از خود مقاومت نشان دهد.

در این پتنت چندین تصویر - تعمیرات یخچال می تگ در شهر امیرکلا استان مازندران - وجود دارد که کاربرد آن را به نمایش می‌گذارد و شامل نمایشگرهایی می‌شود که به سمت داخل یا خارج خم می‌شوند.

تعمیرات یخچال می تگ در شهر امیرکلا استان مازندران

در حالی که نباید منتظر معرفی آیفون تاشو در آینده نزدیک باشیم، اپل تحقیقات گسترده‌ای درباره آن انجام می‌دهد. نزدیک به دو ماه پیش گزارشی در اینترنت منتشر شد که نشان می‌داد اپل تعداد بالایی نمونه از نمایشگر انعطاف‌پذیر سامسونگ - تعمیرات یخچال می تگ در شهر امیرکلا استان مازندران - را سفارش داده است.

در سال ۲۰۱۹ اپل مقاومت شیشه نمایشگر گوشی‌های آیفون ۱۱ و آیفون ۱۱ پرو را افزایش داد - تعمیرات یخچال می تگ در شهر امیرکلا استان مازندران - و حالا شاهد استفاده از پوشش «Ceramic Shield» برای گوشی‌های سری آیفون ۱۲ هستیم. این محافظ عملکرد جدیدترین گوشی‌های اپل را در تست سقوط بهبود چشمگیری داده است.

شاید اپل از فناوری موجود در این پتنت برای دستگاه‌های عادی خود استفاده کند، البته همانطور که می‌دانیم ثبت هر پتنتی به معنای استفاده تجاری از آن نیست.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone