🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر شهسوار استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر شهسوار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فضای قرارگیری لباسشویی باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: فضای قرار گیری لباسشویی باید به گونه ای باشد از هر طرف حدودا 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  2. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، ماشین لباسشویی مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد ماشین لباسشویی شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  3. سوال: ترمیستور در لباسشویی چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: در لباسشویی ترمیستور وظیفه تشخیص دمای آب را بر عهده دارد که در صورت رسیدن به دمای مورد نظر برد برق هیتر را قطع کند.
  4. سوال: به چه علت موقع روشن شدن لباسشویی فیوز میپرد؟
    پاسخ: اتصالی برق و نوسان برق و آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی دستگاه میتواند عامل پریدن فیوز باشد.
  5. سوال: دلایل خرابی پمپ اکوبابل را بنویسید؟
    پاسخ: نوسانات برق و درست عمل نکردن برد از عوامل خرابی پمپ اکوبابل باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30772.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

ایسوس از مانیتور گیمینگ 49 اینچی XG49VQ رونمایی کرد

در شرایطی که مانیتورها روز به روز بزرگ‌تر می‌شوند، شرکت ایسوس امروز از برگ برنده خود که یک مانیتور غول آسای 49 اینچی است رونمایی به عمل آورد. شرکت تایوانی XG49VQ را برای گیمرها و ...

در شرایطی که مانیتورها روز به روز بزرگ‌تر می‌شوند، شرکت ایسوس امروز از برگ برنده خود که یک مانیتور غول آسای 49 اینچی است رونمایی به عمل آورد. شرکت تایوانی XG49VQ را برای گیمرها و تولیدکنندگان محتوا طراحی کرده و برای ساخت آن در عمل سه مانیتور کامل را به هم چسبانده است.

دلیل داشتن نسبت - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر شهسوار استان مازندران - تصویر 32:9 این مانیتور 49 اینچی هم همین است. مانیتورهای اولترا واید قدیمی معمولا دارای نسبت تصویر 21:9 هستند اما XG49VQ با داشتن نمایشگر FHD و پشتیبانی از رزولوشن 3840x1080p خواسته که پایش - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر شهسوار استان مازندران - را فراتر از محدودیت‌های مرسوم بگذارد.

تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر شهسوار استان مازندران

مانیتور غول آسای ایسوس از نرخ رفرش 144 هرتز برخوردار است و همین آن را برای گیمرها به انتخاب ایده‌‌آلی تبدیل می‌کند. پشتیبانی از - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر شهسوار استان مازندران - HDR و تکنولوژی Adaptive-Sync - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر شهسوار استان مازندران - رادئون هم یکی دیگر - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر شهسوار استان مازندران - از دلایلی است که گیمرها عاشق این مانیتور خمیده باشند.

مضاف بر این، تکنولوژی Shadow Boost ایسوس هم تضمین می‌کند که گیمرها در بازی‌های شوتر، دشمنانی که در مکان‌های تاریک پنهان شده‌اند را راحت‌تر ببینند. نماینده ایسوس در گفتگو با منبع خبر این قابلیت را تقلب نمی‌داند، بلکه صرفا آن را یک «طراحی خوب» توصیف می‌کند.

ایسوس برای حصول اطمینان از دقت بالای رنگ این مانیتور برای حرفه‌ای‌ها، اعلام کرده که دیوایس مذکور از 125 درصد طیف رنگی sRGB نیز پشتیبانی می‌کند. در حال حاضر قیمت و زمان عرضه این مانیتور به بازار مشخص نیست، اما با توجه به ابعاد و امکانات پیشرفته‌ای که دارد - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر شهسوار استان مازندران - مطمئنا - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر شهسوار استان مازندران - باید پول زیادی را برای خرید آن کنار بگذارید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone