تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص ، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: یخساز فقط یخ خرد میدهد و یخ درشت نمیدهد ، علت چیست؟
    پاسخ: استفاده کردن کم از یخ ساز و یا قطعی برق باعث چسبیدن قالب های یخ در داخل مخزن به یکدیگر شده و گیربکس یخ ریز قدرت جدا کردن یخ ها به صورت قالبی را نخواهد داشت و در نتیجه یخ ها به صورت خرد خارج میشوند. همچنین خرابی سلونوئید یخساز میتواند باعث بروز این ایراد شود.
  3. سوال: یخچال باید چقدر با دیوار فاصله داشته باشد؟
    پاسخ: فاصله استاندارد یخچال از دیوار پشت حداقل 10 سانتی متر و از اطراف باید حداقل 5 سانتی متر باشد تا اجازه گردش جریان هوا اطراف یخچال وجود داشته باشد.
  4. سوال: آیا باید بعد از جابجایی عمودی یخچال باید یخچال را چند ساعت خاموش کنیم؟
    پاسخ: خیر، در صورت عقب یا جلو کشیدن یخچال و کج نکردن دستگاه نیازی به خاموش کردن دستگاه به مدت طولانی نیست.
  5. سوال: علت خنک نکردن فریزر چیست؟
    پاسخ: خنک نکردن فریزر به عوامل متعددی از جمله کمپرسور ، گاز ، فن و قطعات دیفراست ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43502.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

سامسونگ عرضه ۴ موبایل هوشمند با دوربین دوگانه را در برنامه دارد

کمپانی سامسونگ هنوز وارد رقابت دوربین های دوگانه نشده، اما به نظر می رسد این تنها نشانه یک دورخیز بلند است، چرا که اخبار و تصاویر تازه منتشر شده حکایت از برنامه این شرکت برای ...

کمپانی سامسونگ هنوز وارد رقابت دوربین های - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - دوگانه نشده، - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - اما به نظر می - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - رسد - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - این تنها نشانه یک دورخیز بلند است، چرا که - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - اخبار و تصاویر تازه منتشر شده حکایت از برنامه این شرکت برای عرضه ۴ مدل مختلف از موبایل هایش با این قابلیت است.

به طور حتم مهمترین مدل از میان ۴ مدل اشاره شده فبلت مورد انتظار این شرکت - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - گلکسی نوت 8 خواهد بود که رسماً اولین پرچمدار کره ای ها با دوربین اصلی دوگانه لقب خواهد گرفت.

احتمالاً گلکسی C7 اولین موبایل سامسونگ با دوربین دوگانه باشد

آن طور که گوشه و کنار دنیای تکنولوژی به گوش می رسد، کره ای - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - ها دوربین - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - اصلی با لنز دوگانه را به پرچمدار غول پیکرشان محدود نخواهند کرد و موبایل های میان رده و حتی اقتصادی سامسونگ نیز از این قابلیت پرطرفدار بهره مند خواهند شد. از مهمترین کاندیداها می توان - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - به - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - گلکسی C10، - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - یک نسخه - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - از مدل ۲۰۱۷ گلکسی J7 و همچنین گلکسی C7 اشاره کرد.

مدل آخری احتمالاً لقب اولین موبایل عرضه شده سامسونگ با دوربین دوگانه را به دست خواهد آورد. با قضاوت از روی مدل ۲۰۱۶ گلکسی C7 می توان انتظار داشت که با موبایلی ارزان قیمت، اما نه چندان - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - ضعیف مواجه خواهیم بود.

کاندید محتمل بعدی جهت بهره مندی از دوربین اصلی دوگانه نسل تازه موبایل گلکسی J7 بود. - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - البته تصاویر - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - تازه منتشر شده دیگر تردید چندانی در این خصوص باقی نمی گذارد.

تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقیشنیده شده عرضه این نسخه ویژه از J7 جدید محدود به بازار کره جنوبی و چین خواهد شد. - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - در حال حاضر چندین موبایل از برندهای چینی - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - با دوربین اصلی دوگانه روانه بازار شده اند، بنابراین عجیب نخواهد - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - بود اگر سامسونگ بخواهد که در این زمینه از رقبای ارزان فروش خود عقب نماند.

تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر ایلشن نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
عرض ادب وقت بخیر میشه بگید مرکز شما روستای شیرین بلاغ بستان آباد اعزام کارشناس داره
پاسخ: بله در روستای شیرین بلاغ شهر بستان آباد خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone