تعمیرات یخچال سیلور در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت یخ زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال ، چیدمان ناصحیح مواد غذایی ، خرابی سنسور محیطی یخچال ، خرابی برد ، خرابی دمپر انتقال هوا میتوانند باعث یخ زدن مواد غذایی در یخچال شوند.
  2. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های نوفراست بر خلاف یخچال های قدیمی شاهد انباشته شدن برفکی که نیاز به از برق کشیدن یخچال و آب کردن برفک ها باشد نیستم و با ایجاد یک سیستم اتوماتیک متشکل از المنت و سنسور و برد الکترونیکی عملیات برفک زدایی به صورت خودکار چندین بار در طول شبانه روز انجام میگردد و در نتیجه آن از انباشته شدن برفک در یخچال جلوگیری میگردد.
  3. سوال: آیا باید بعد از جابجایی عمودی یخچال باید یخچال را چند ساعت خاموش کنیم؟
    پاسخ: خیر، در صورت عقب یا جلو کشیدن یخچال و کج نکردن دستگاه نیازی به خاموش کردن دستگاه به مدت طولانی نیست.
  4. سوال: دلیل وجود بوی بد درون یخچال چیست؟
    پاسخ: بوی بد یخچال ممکن است بر اثر باقی ماندن طولانی مدت مواد خوراکی درون یخچال باشد. برای پیشگیری از تولید بوی بود در یخچال حتما مواد خوراکی را درون ظرف های در بسته نگه دارید و یخچال را به صورت مرتب هر ده روز یکبار تمیز کنید و موادی که تاریخ انقضای آنها رو به اتمام است از یخچال خارج کنید.
  5. سوال: یخچال باید چقدر با دیوار فاصله داشته باشد؟
    پاسخ: فاصله استاندارد یخچال از دیوار پشت حداقل 10 سانتی متر و از اطراف باید حداقل 5 سانتی متر باشد تا اجازه گردش جریان هوا اطراف یخچال وجود داشته باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43501.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

مدل بازسازی شده گلکسی نوت 7 چه تفاوتی با مدل ابتدایی دارد؟ iFixit پاسخ می دهد

درست مانند ققنوسی که از خاکستر بر می خیزد، موبایل ناکام گلکسی نوت 7 سامسونگ هم اخیراً از خاکستر آتش هایی که برپا کرد برخاسته و در قالب مدلی بازسازی شده تحت عنوان Galaxy Note ...

درست مانند ققنوسی که از خاکستر بر می خیزد، - تعمیرات یخچال سیلور در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - موبایل ناکام گلکسی نوت 7 سامسونگ هم اخیراً از خاکستر آتش هایی که برپا کرد برخاسته و در قالب مدلی بازسازی شده تحت عنوان Galaxy Note 7 Fan Edition یکبار دیگر به دست مشتریان می رسد.

سامسونگ از مدت ها پیش اعلام کرد که از قطعات نخستین گلکسی نوت 7 برای ساخت Fan Edition استفاده می کند، اما دقیقاً مشخص نبود که چه میزان تفاوت یا شباهت میان قطعات داخلی دو مدل وجود دارد.

تعمیرات یخچال سیلور در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی

خوشبختانه iFixit - تعمیرات یخچال سیلور در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - اخیراً به کالبدشکافی این فبلت از گور بازگشته پرداخته - تعمیرات یخچال سیلور در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - و پاسخی برای این سوال دارد. iFixit می گوید که فن ادیشن هیچ تفاوتی با مدل استاندارد نوت 7 ندارد و تنها تفاوت، به باتری دستگاه باز می گردد که 9 درصد از باتری قبلی کوچکتر بوده - تعمیرات یخچال سیلور در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - و 12.32 وات ساعت را نسبت به باتری ابتدایی با 13.48 وات ساعت ارائه می دهد. این باتری اگرچه از نظر ابعاد کلی تفاوت زیادی با قبل نکرده، اما اندکی کوچکتر بوده و 2.3 گرم سبک وزن تر است.

تنها تغییر دیگری که در سخت افزار گلکسی نوت 7 فن ادیشن به چشم می خورد، اصلاح الگوی آنتن است که می توان حدس زد به خاطر سازگاری با - تعمیرات یخچال سیلور در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - شبکه های مخابراتی کره ای بوده است؛ گمانی - تعمیرات یخچال سیلور در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - که با توجه به عرضه مدل ریفربیش به صورت انحصاری در کره جنوبی، منطقی به نظر می رسد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone