تعمیرات یخچال یخساران در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: درجه مناسب یخچال در فصول مختلف چیست؟
    پاسخ: درجه نرمال یخچال به صورت حد وسط تعیین شده روی 3+ و درجه نرمال فریزر 19- میباشد. و در فصول مختلف نیازی به تغییر درجات وجود ندارد.
  2. سوال: آیا باز گذاشتن درب یخچال به موتور یخچال آسیب میزند؟
    پاسخ: باز بودن یخچال به مدت طولانی باعث از بین رفتن سرمای داخل محیط یخچال شده و به تبع آن یخچال باید با توان بیشتری کار کند تا سرمای از دست رفته را جبران کند. باز ماندن طولانی مدت یخچال مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال گردد.
  3. سوال: دلیل روشن نشدن یخچال چیست؟
    پاسخ: ابتدا باید برق ورودی یخچال و محافظ برق را بررسی نمایید و در صورتی که در این قسمت ها مشکلی وجود نداشت ممکن است خرابی برد الکترونیکی یا خرابی سنسور یخچال از علت های روشن نشدن یخچال باشند.
  4. سوال: آیا میشود یخچال ساید بای ساید را به دستگاه تصفیه آب وصل نمود؟
    پاسخ: اتصال یخچال ساید بای ساید در صورتی که فشار دستگاه تصفیه آب مناسب باشد بلامانع است ، اما در صورتی که فشار آب کم باشد ممکن است باعث آسیب رسیدن به شیربرقی یخچال گردد.
  5. سوال: علت نشتی آب از یخچال چیست؟
    پاسخ: شلنگ یخچال ممکن است بر اثر کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض کردن دیر هنگام فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از حد موتور ، رسوب بیش از اندازه آب یا فشار بالای آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43503.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

گوگل اپلیکیشن هایی که به دنبال دسترسی به اطلاعات اضافه هستند را شناسایی می کند

الگوریتم یادگیری ماشینی جدید گوگل، قادر به شناسایی اپلیکیشن هایی است که به دنبال دسترسی یافتن به اطلاعاتی هستند که حتی نیازی به آنها ندارند. گوگل اخیراً در بلاگ پستی نوشته که اکثر اپلیکیشن های ...

الگوریتم یادگیری ماشینی جدید گوگل، قادر به شناسایی اپلیکیشن هایی است که به دنبال دسترسی یافتن به اطلاعاتی هستند که حتی نیازی به آنها ندارند. گوگل اخیراً در بلاگ پستی نوشته که اکثر اپلیکیشن های اندرویدی، صرفاً برای سرگرم کردن و یاری رساندن به ما طراحی شده - تعمیرات یخچال یخساران در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - اند و ما اطلاعاتی را - تعمیرات یخچال یخساران در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - دسترس شان قرار می دهیم که به آن نیاز دارند؛ به عنوان مثال، یک اپ دوربین، نیازمند دسترسی - تعمیرات یخچال یخساران در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - به سنسور دوربین و یک اپ جهت - تعمیرات یخچال یخساران در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - یابی، نیازمند دسترسی به سنسور GPS است.

اما اگر یک اپلیکیشن رنگ آمیزی، از شما بخواهد که به لوکیشن، کانکت ها، و میکروفون دسترسی داشته باشد، آن موقع تکلیف چیست؟ قطعاً این اپلیکیشن ها خطرناک هستند و نباید دانلود و نصبشان کرد؛ هرچند که شناسایی آن ها در میان خیل عظیم اپلیکیشن های پلی - تعمیرات یخچال یخساران در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - استور می تواند دشوار باشد.

برای یافتن این اپلیکیشن ها، گوگل قصد دارد نرم افزارهای مشابه را گروه هایی دسته بندی کند و سپس به مقایسه تمام اپلیکیشن های آن دسته از منظر ویژگی هایی که می خواهند به آنها دسترسی یابند می پردازد. به عنوان وقتی چند اپلیکیشن پیام رسان به دنبال دسترسی به 8 جواز مختلف هستند و چند اپلیکیشن دیگر، تنها سه یا چهار - تعمیرات یخچال یخساران در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - جواز را طلب می کنند، گوگل متوجه می شود یک مشکلی وجود دارد.

به همین دلیل گوگل الگوریتمی مبتنی بر یادگیری ماشینی توسعه داده که می تواند این دسته بندی را به وجود آورده و نه تنها با شباهت کارکرد اپ های مختلف، بلکه از طریق متادیتا هایی نظیر توضیحات و نمرات کاربران، دقت دسته بندی ها را افزایش دهد. در نهایت اپلیکیشن هایی که خطر کمتری برای کاربران دارند، بالاتر از سایرین به نمایش در می آیند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone