تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه موتور یخچال چیست؟
    پاسخ: کمپرسور یا همان موتور یخچال وظیفه متراکم کردن و افزایش فشار گاز را بر عهده دارد که به تبع آن گاز مبرد در داخل سیکل شروع به گردش نموده و با عبور از لوله موئی به دلیل کاهش ناگهانی فشار دمای آن افت شدیدی نموده و فرآیند جذب گرما از محیط فریزر انجام میگردد.
  2. سوال: علت کپک زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، خرابی سنسور ها یا خرابی داکت هوا یا فن از میتواند باعث کاهش سرما در یخچال و کپک زدن مواد غذایی شود.
  3. سوال: هزینه کمپرسور یخچال چقدر است؟
    پاسخ: در یخچال های مختلف با توجه به ظرفیت و حجم داخلی یخچال از قدرت های مختلف کمپرسور استفاده میگردد که بر حسب اسب بخار این قدرت ها نام گذاری میگردد. قیمت موتور یخچال با توجه به قدرت موتورها و مارک آن ها متفاوت میباشد.
  4. سوال: علت نشتی آب از یخچال چیست؟
    پاسخ: شلنگ یخچال ممکن است بر اثر کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض کردن دیر هنگام فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از حد موتور ، رسوب بیش از اندازه آب یا فشار بالای آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال گردد.
  5. سوال: آیا اتصال یخچال ساید بای ساید به دستگاه تصفیه آب ایراد دارد؟
    پاسخ: در صورتی که فشار دستگاه تصفیه آب کم نباشد اتصال یخچال به تصفیه آب ایرادی ندارد اما اگر فشار آب کم باشد میتواند باعث ایجاد خرابی در شیربرقی یخچال شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43498.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

آکیلس یک هدست 200 دلاری کاملا مستقل می سازد

وقتی صحبت از واقعیت مجازی به میان می آید، کاربران از بین دو حالت بسیار گران قیمت و بسیار ارزان قیمت، حق انتخاب دیگری ندارند. یا باید یک هدست گران قیمت با کامپیوتری قوی بخرند ...

وقتی صحبت از واقعیت مجازی به میان می آید، کاربران از بین دو حالت بسیار گران قیمت و بسیار ارزان قیمت، حق انتخاب دیگری ندارند. یا باید یک هدست گران قیمت با کامپیوتری قوی بخرند یا باید از کاردبورد گوگل یا - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - مواردی مشابه استفاده کنند. حتی Gear VR سامسونگ هم نیازمند موبایل های چند صد دلاری از سری گلکسی است.

اما اگر کسی دنبال یک هدست با قیمت مناسب و کارایی قابل قبول باشد چطور؟ گویا آکیلس می خواهد در این راستا قدم بردارد. به گزارش بلومبرگ، فیسبوک مالک آکیلس، با شرکت چینی شیائومی همراه شده تا یک هدست کاملا مستقل از سخت افزار جانبی با قیمتی مناسب بسازند.

این هدست نیازمند هیچ - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - سخت افزار اضافه ای نیست و فقط لازم است آن را روی سر - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - بگذارید و غرق در دنیای واقعیت مجازی شوید. این هدست احتمالا قیمتی در حد 200 دلار داشته باشد - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - که یک گزینه بسیار عالی برای بسیاری از - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - مشتریان خواهد بود.

منابع بلومبرگ گفته اند که این هدست با یک ریموت کنترل می شود، مثل هدست های Gear VR یا Daydream View سامسونگ و گوگل. برای اینکه یک هدست از هر سخت افزار جانبی بی نیاز باشد، نیازمند پردازنده ای هم هست که گویا کوالکام در این زمینه قرار است همکاری کند. هدست جدید آکیلس احتمالا اواخر امسال معرفی شود ولی تا سال آینده خبری از آن - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - نخواهد بود.

سرمایه گذاری های هنگفتی در فضای واقعیت مجازی صورت پذیرفته - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - و شرکت ها کم کم راه خود را برای جذب مشتریان جدید پیدا می کنند. گوگل، سامسونگ و آکیلس تنها نمونه هایی از این گرایش هستند و تا پایان سال میلادی محصولات بسیار متعددی را شاهد خواهیم بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone