🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر تالش استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر تالش استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: لباسشویی نمیچرخد اشکال از چیست؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی مانند شفت و بلبرینگ، برد، موتور، سیم کشی، تسمه و... میتواند باعث نچرخیدن لباسشویی شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  2. سوال: زمان سرویس کلی لباسشویی هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: لباسشویی به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه لباسشویی مفید است.
  3. سوال: در صورت تکرار خرابی لباسشویی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد ماشین لباسشویی شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  4. سوال: هزینه تعمیرات لباسشویی را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر لباسشویی خود را پرداخت نمایید.
  5. سوال: لرزش بیش از حد لباسشویی به چه دلیل است؟
    پاسخ: لرزش بیش از حد لباسشویی میتواند مربوط به خرابی شفت و بلبرینگ و تسمه باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14583.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

شیائومی روی موبایل جدیدی با دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی کار می‌کند

شیائومی اخیرا دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی را به دنیای گوشی‌های میان‌رده‌اش آورده و گوشی ردمی نوت ۱۰ پرو را به آن مجهز کرده. حالا ظاهرا این کمپانی خودش را نسل بعدی دوربین‌ها آماده می‌کند و می‌خواهد ...

شیائومی اخیرا دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی را به دنیای گوشی‌های میان‌رده‌اش آورده و گوشی ردمی نوت ۱۰ پرو را به آن مجهز کرده. حالا ظاهرا این کمپانی خودش را نسل بعدی دوربین‌ها آماده می‌کند و می‌خواهد یک گوشی جدید با دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی روانه بازار کند.

طبق گزارشی جدید، موبایل جدید چینی‌ها از دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی بهره می‌برد که از نظر میزان مگاپیکسل، آن را بالاتر از تمام گوشی‌های هوشمند موجود در بازار قرار - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر تالش استان گیلان - می‌دهد. در حال حاضر چنین - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر تالش استان گیلان - لقبی در اختیار دوربین‌های ۱۰۸ مگاپیکسلی قرار دارد که در گوشی‌های سامسونگ، ریلمی و - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر تالش استان گیلان - شیائومی به چشم می‌خورند. شیائومی تا به امروز بیشترین گوشی‌های مجهز به دوربین - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر تالش استان گیلان - ۱۰۸ مگاپیکسلی را روانه بازار کرد.

طبق گزارش اخیر، سامسونگ احتمالا با همکای شیائومی این سنسور ۲۰۰ مگاپیکسلی را توسعه می‌دهد. این دوربین اندازه پیکسل ۰.۶۴ میکرومتر خواهد داشت که بسیار کمتر از اندازه پیکسل ۱.۴ میکرومتری در دوربین ISOCELL GN2 است. در حال حاضر اطلاعات بیشتری درباره این سنسور - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر تالش استان گیلان - نداریم.

تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر تالش استان گیلان

این احتمال وجود دارد که شیائومی در ابتدا تصمیم بگیرد - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر تالش استان گیلان - از این دوربین در یک گوشی بالارده استفاده کند و شاهد عرضه محصولی با چیپ اسنپدراگون ۸۷۰ و دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی باشیم.

این - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر تالش استان گیلان - گزارش در راستای اطلاعات منتشر شده از سوی یکی از منابع موثق حوزه فناوری به نام «IceUniverse» قرار دارد. به گفته این منبع، سامسونگ می‌خواهد از یک سنسور خلاقانه در سال جاری میلادی رونمایی کند.

در حالی که اطلاعات مربوط به این سنسور تایید نشده، سامسونگ در گذشته به این موضوع اشاره - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر تالش استان گیلان - داشته که دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی را به عنوان جایگزین سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی مورد استفاده در گلکسی S21 اولترا توسعه می‌دهد.

شاید کره‌ای‌ها تصمیم به استفاده از چنین سنسوری در نسل بعدی گوشی‌های سری گلکسی S بگیرند و شاهد حضور آن در محصولات شیائومی نباشیم. با این حال تمام - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر تالش استان گیلان - این اطلاعات در حد شایعه هستند - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر تالش استان گیلان - و اطلاعات رسمی درباره آن‌ها منتشر نشده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone