🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر هریس استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر هریس استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا محکم بستن درب مایکروفر به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: محکم بسته شدن در مایکروویو میتواند باعث خرابی میکرویوییچ درب و یا شکستن زبانه درب دستگاه بشود.
  2. سوال: ماکروفر هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله مایکروفر باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و فن آن تمیز گردد و فیلتر اشعه آن باید سالی یکبار تعویض شود.
  3. سوال: آیا استفاده از مایکروفر در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: بهتر است که مدت زمان طولانی ماکروفر را روشن نگه نداریم و بعد از هر بار استفاده طولانی مدت حداقل 5 دقیقه به دیتگاه زمان استراحت بدهیم تا به لیزر دستگاه آسیب نرسد.
  4. سوال: دلایل خرابی المنت مایکروفر را بنویسید؟
    پاسخ: المنت مایکروفر بر اساس کثیفی و گرفتن چربی و یا عوامل بیرونی ممکن است دچار آسیب شود و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  5. سوال: تفاوت مایکروفر با سولاردام چیست؟
    پاسخ: مایکروفر توسط اشعه مواد غذایی را گرم میکند اما سولاردام علاوه بر اشعه توسط المنت های هالوژنی وظیفه گرم کردن را انجام میدهد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36674.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

تصاویر نگاه نزدیک +HTC U12 پیش از رونمایی رسمی را ببینید [به روز رسانی: نمونه تصاویر دوربین]

صبح امروز عکس های نگاه نزدیک موبایل جدیدی در فضای مجازی منتشر شده که گفته می شود به +HTCU12  تعلق دارند. پیشتر مشخص شده بود که این کمپانی تایوانی امسال صرفا یک پرچمدار را به ...

صبح امروز عکس های نگاه نزدیک موبایل جدیدی در فضای مجازی منتشر شده که گفته می شود به +HTCU12  تعلق دارند. پیشتر مشخص شده بود که این کمپانی تایوانی امسال صرفا یک - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - پرچمدار را به بازار عرضه می کند که آن نیز رقبای سرسختی به نام گلکسی اس ۹ پلاس سامسونگ و هواوی پی ۲۰ پرو را پیش روی خود خواهد داشت. و حالا همراستا با شایعات منتشر شده - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - در رابطه با معرفی این محصول در اواخر اردیبهشت ماه، عکس های جدیدی از آن به دست آمده که در ادامه مشاهده می کنید.

همانطور که در تصاویر دیده می شود پرچمدار آتی اچ تی سی می - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - خواهد دنباله رو ترند اخیر صنعت موبایل باشد و به - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - نمایشگری با نسبت تصویر ۱۸:۹ مجهز شده است. اما جالب اینجاست که شرکت سازنده ظاهرا قصد اضافه کردن بریدگی به صفحه نمایش این پرچمدار را ندارد و در مقابل تصمیم گرفته که حاشیه ها را در بالا و - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - پایین به حداقل برساند.

خبری از بریدگی در نمایشگر نیست

در حاشیه بالایی این صفحه نمایش نیز بخش هایی نظیر اسپیکر مکالمه و همچنین یک دوربین دوگانه سلفی تعبیه شده است. - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - در رابطه با پشت بدنه دستگاه هم باید بگوییم که شکلی شبیه به آینه دارد و یک دوربین دوگانه دیگر را در خود جای داده است. این دوربین را - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - یک فلش LED دو رنگ و احتمالا سیستم فوکوس خودکار لیزری همراهی میکند.

تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر هریس استان آذربایجان شرقی

علاوه بر این موارد در بخش پشتی بدنه دستگاه شاهد حضور یک حسگر اثرانگشت هستیم که فرایند احراز - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - هویت کاربرانش را ساده تر خواهد کرد. در سمت راست بدنه +HTC U12 دکمه پاور و همچنین دو کلید تنظیم صدا قرار گرفته اند و در سمت چپ نیز می توان اسلات سیم کارت را مشاهده کرد که به احتمال زیاد نقش درگاه کارت حافظه میکرو اس دی را هم ایفا می کند.

+HTC U12 مجموعا ۴ دوربین را در بدنه خود جای داده است

علاوه بر این موارد اسپیکر دیگری در بخش انتهایی بدنه قرار دارد و یک پورت USB Type-C هم در این بخش مشاهده می شود. متاسفانه آنطور که از روی تصاویر مشخص است اچ تی سی تصمیم گرفته که جک صدا را از بدنه این موبایل حذف نماید.

شایعه شده که پرچمدار آتی شرکت تایوانی توان پردازشی خود را از چیپست اسنپدراگون ۸۴۵ می گیرد که ۶ - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی نیز آن را همراهی خواهند کرد. البته پیش بینی شده که این کمپانی ظرفیت های دیگری را هم برای پرچمدار خود در نظر بگیرد. گفتنی است +U12 طبق شایعات همراه با اندروید ۸.۱  اوریو از جعبه خارج می گردد.
در - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - اینجا شاید بد نباشد اشاره کنیم که اچ تی سی نیز درست مانند سونی برای کسب سود بیشتر در پی کوچک کردن - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - کسب و کار موبایل خود است. این شرکت در سال ۲۰۱۷ میلادی متحمل ۵۷۰ میلیون دلار زیان در واحد - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - مذکور شد. در راستای کوچک کردن کسب و کار واحد موبایل نیز تایوانی ها اعلام داشته اند از تعداد موبایل های تولیدی شان در سال جاری کم می کنند و اگر این امر درست باشد احتمالا شاهد کاهش تعداد پرچمداران جدید آن نیز خواهیم بود.

تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر هریس استان آذربایجان شرقی تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر هریس استان آذربایجان شرقی تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر هریس استان آذربایجان شرقی تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر هریس استان آذربایجان شرقی تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر هریس استان آذربایجان شرقی تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر هریس استان آذربایجان شرقی
تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر هریس استان آذربایجان شرقی

به روز رسانی:
به تازگی در سایت gizmichina تصاویری منتشر شده که گمان می رود توسط دوربین +U12 - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - ثبت شده باشد. برخی از اطلاعات تصاویر خبر از حسگر دوربین 12 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f2.6 و نیز حسگر 12 مگاپیکسلی دیگر با گشودگی دیافراگم f1.8 می دهند.
کیفیت این تصاویر فوق العاده نیستند. با - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - این حال کیفیتشان بالاتر از متوسط است. باز تولید رنگ ها خوب به نظر - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - می رسند و حسگرها در نور مصنوعی و نیز طبیعی خوب عمل کرده اند.
در ادامه از می توانید تصاویر را مشاهده نمایید:

تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر هریس استان آذربایجان شرقی تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر هریس استان آذربایجان شرقی تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر هریس استان آذربایجان شرقی تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر هریس استان آذربایجان شرقی
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone