🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر کاشمر استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر کاشمر استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت دود کردن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: وقتی دستگاه در برنامه گریل کار میکند چربی های روی المنت دچار سوختن شده و دود میکند و مشکلی ندارد.
  2. سوال: مایکروویو هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: مایکروفر به صورت مرتب باید هرسال سرویس شده و عایق میکا یا فیلتر اشعه آن تعویض گردد.
  3. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر مایکروویو من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران مایکروویو ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  4. سوال: سولاردام گرم نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر به عوامل متعددی از جمله مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد الکترونیکی ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
  5. سوال: تفاوت مایکروویو سولاردام با معمولی چیست؟
    پاسخ: در مایکروفر غذا با اشعه گرم میشود ولی در سولاردام با استفاده از المنت و اشعه غذا گرم میشود
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38307.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

اندروید P امکانات مسدودسازی تماس سختگیرانه تری خواهد داشت

طبق مشاهدات بعضی کاربران انجمن های XDA-Developers، به نظر می رسد که اپلیکیشن شماره گیر پیش فرض اندروید P حاوی قابلیت جدیدی است که تا کنون در اندروید وجود نداشته است. به گفته یکی از ...

طبق مشاهدات بعضی کاربران انجمن های - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر کاشمر استان خراسان - XDA-Developers، به نظر می رسد که اپلیکیشن شماره گیر پیش فرض اندروید P حاوی قابلیت جدیدی است که تا کنون در اندروید وجود نداشته است.

به گفته یکی از مهندسان شرکت سونی، اندروید بعدی دارای قابلیتی است که می تواند تمام شماره های تلفنی که در دفترچه مخاطبین شما نیستند را مسدود نماید. از شواهد و قرائن پیداست که کاربران برای مسدود کردن تماس ها گزینه های - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر کاشمر استان خراسان - مختلفی در اختیار خواهند داشت.

ظاهرا شماره - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر کاشمر استان خراسان - هایی که - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر کاشمر استان خراسان - در فهرست مخاطبین شما نیستند، شماره هایی - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر کاشمر استان خراسان - که توسط تماس گیرنده مخفی شده اند، شماره های مربوط به تلفن های عمومی و شماره هایی که اطلاعات کالر آیدی را به نمایش نمی گذارند همگی با خصوصیت - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر کاشمر استان خراسان - جدید اندروید P قابل مسدود شدن خواهند بود.

البته مطابق گزارشات، قابلیت مذکور برای تماس های اضطراری پلیس یا اورژانس غیر فعال می شود و همچنین به نظر - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر کاشمر استان خراسان - می رسد که اپراتورها هم می توانند بسته به صلاحدید آن را برایتان غیر فعال نمایند.

در این صورت احتمال این که - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر کاشمر استان خراسان - اپراتورها در آینده بخواهند برای مسدودسازی تماس ها از شما طلب هزینه کنند، بالا - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر کاشمر استان خراسان - می رود. البته تمامی این ها هنوز در حد حرف و شایعه هستند چرا که فعلا ارائه یا عدم ارائه چنین قابلیتی در اندروید P از - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر کاشمر استان خراسان - سوی گوگل تأیید نشده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone