تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر سرعین استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص ، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: آیا یخچال و فریزر موتور های جداگانه دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال ها از یک کمپرسور استفاده شده است که وظیفه آن تولید سرما در قسمت فریزر و در قسمت یخچال میباشد. در اکثر یخچال ها سرمای قسمت یخچال از طریق داکت هوا از فریزر تامین میشود. در موارد خیلی کمی در یخچال ها از دو کمپرسور جدا از هم استفاده شده است.
  3. سوال: آیا تکنسینی که برای یخچال من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  4. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  5. سوال: آیا گاز یخچال در صورت باز ماندن درب خارج میشود؟
    پاسخ: خیر، گاز یخچال در یک سیکل بسته درون لوله ها قرار داشته و باز ماندن درب یخچال ارتباطی به نشتی گاز یخچال ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16621.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

گوشی ال جی با نمایشگر رول‌شونده احتمالا اوایل ۲۰۲۱ از راه می‌رسد

ال جی برای اوایل سال آینده میلادی روی دو پروژه به نام‌های «رنگین کمان» و «پروژه B» تمرکز می‌کند که انتظار می‌رود مورد دوم دارای نمایشگر رول‌شونده باشد. ال جی در اوایل سال آینده میلادی ...

ال جی برای اوایل سال آینده میلادی روی دو پروژه به نام‌های «رنگین کمان» و «پروژه B» تمرکز می‌کند که انتظار می‌رود مورد دوم دارای نمایشگر رول‌شونده باشد.

ال جی در اوایل سال آینده میلادی از دو گوشی قدرتمند رونمایی خواهد کرد که یکی از آن‌ها یعنی رنگین کمان یک پرچمدار کلاسیک خواهد - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر سرعین استان اردبیل - بود که انتظار می‌رود نسل جدید گوشی‌های سری V باشد و دیگری جزو - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر سرعین استان اردبیل - پروژه اکسپلورر این کمپانی کره‌ای خواهد بود.

این - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر سرعین استان اردبیل - کمپانی در گذشته نه چندان دور از اولین گوشی پروژه اکسپلورر با نام ال - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر سرعین استان اردبیل - جی وینگ رونمایی کرد که از دو نمایشگر بهره می‌برد و طراحی متفاوتی - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر سرعین استان اردبیل - نسبت به محصولات موجود در بازار دارد. پروژه B نیز مانند وینگ از طراحی متفاوتی بهره می‌برد، اما دارای نمایشگر رول‌شونده خواهد - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر سرعین استان اردبیل - بود. ال جی در پایان مراسم رونمایی از وینگ اشاره کوتاهی به آن کرد.

تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر سرعین استان اردبیل

گوشی با نام پروژه رنگین کمان در سه ماهه اول ۲۰۲۱ از راه می‌رسد و پروژه B نیز در ماه مارس معرفی خواهد شد. انتظار می‌رود این برند کره‌ای - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر سرعین استان اردبیل - در سال جاری میلادی موفق به فروش ۲۶ میلیون گوشی هوشمند در - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر سرعین استان اردبیل - سراسر جهان شود و در سال آینده میلادی به فروش بالاتر از ۳۰ میلیون دستگاه دست پیدا کند.

در سال ۲۰۱۸ نزدیک به ۱۰ درصد گوشی‌های هوشمند ال جی در خارج از این کمپانی به تولید رسیدند که این میزان در سال ۲۰۱۹ به ۳۰ درصد رسید و انتظار می‌رود امسال این میزان برابر ۶۰ درصد باشد. در نهایت طبق گزارش جدید این میزان در سال آینده میلادی به ۷۰ درصد می‌رسد.

در ابتدا این برند کره‌ای به دنبال تولید گوشی‌های میان‌رده و پایین‌رده توسط شرکای خود بود، با این حال پس از مدتی تصمیم گرفت تولید گوشی‌های پریمیوم - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر سرعین استان اردبیل - را نیز به آن‌ها بسپارد. با این کار ال جی می‌تواند روی گوشی‌های پرچمدار و مدل‌های موجود در پروژه اکسپلورر تمرکز کند و محصولات جذابتری را در اختیار کاربران قرار دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone