تعمیرات یخچال سینجر در شهر بندر انزلی استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل روشن نشدن یخچال چیست؟
    پاسخ: ابتدا باید برق ورودی یخچال و محافظ برق را بررسی نمایید و در صورتی که در این قسمت ها مشکلی وجود نداشت ممکن است خرابی برد الکترونیکی یا خرابی سنسور یخچال از علت های روشن نشدن یخچال باشند.
  2. سوال: قیمت موتور یخچال چقدر است؟
    پاسخ: قیمت موتور یخچال با توجه به نوع و ابعاد یخچال متفاوت بوده و قدرت موتور بر حسب پارامتر اسب بخار دسته بندی میشود. مهم ترین خصوصیت موتورحجم جابجایی و توان موتور میباشد که با توجه به مارک موتور و نوع سیم پیچ قیمت های متفاوتی دارد.
  3. سوال: آیا باید برای یخچال از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله ، با توجه به اینکه برد و موتور یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند ، بهتر است از یک محافظ استاندارد یخچال با حداقل 5 دقیقه زمان تاخیر استفاده نمایید.
  4. سوال: چقدر زمان میبرد تا باکس یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را تازه به برق میزنید 12 ساعت زمان نیاز است تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از آن یخساز شروع به تولید یخ نموده و حدودا دو الی سه روز زمان میبرد تا مخزن یخساز پر شود. فشار آب منزل و حجم مواد غذایی درون فریزر و باز و بسته کردن درب یخچال در طول روز نیز در سرعت ساخت یخ موثر است.
  5. سوال: تفاوت ترمودیسک و سنسور دیفراست در چیست؟
    پاسخ: ترمودیسک یک قطعه مکانیکی حساس به حرارت بوده که بر اثر تغییرات حرارتی منقبض یا منبسط شده و عملیات قطع و وصل را انجام میدهد و چون به صورت سری در مدار المنت قرار گرفته است و از نوع NO نرمالی اوپن میباشد با افزایش دمای محیط اواپراتور منبسط شد و ولتاژ اعمالی به المنت قطع میگردد. سنسور دیفراست اما یک مقاومت الکتریکی حساس به دما میباشد که با تغییرات دمایی ولتاژ عبوری از آن تغییر کرده و برد یخچال را از وضعیت دمای محیط اواپراتور مطلع میسازد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16608.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

هفت سنگ؛ PES 2021 برای موبایل منتشر شد

بدون مقدمه به سراغ خبر این هفته می‌رویم که طرفداران PES موبایل را بسیار خوشحال کرد. بالاخره انتظارها به پایان رسید و eFootball PES 2021 منتشر شد که قرار است با ویژگی‌های جدید رکورد 300 ...

بدون مقدمه به سراغ خبر این هفته می‌رویم که طرفداران PES موبایل را بسیار خوشحال کرد. بالاخره انتظارها به پایان رسید و eFootball PES 2021 منتشر شد که قرار است با ویژگی‌های جدید رکورد 300 میلیون نصب سری خود را بشکند.

تعمیرات یخچال سینجر در شهر بندر انزلی استان گیلان

مطابق انتظار در هر آ‌پدیت تغییراتی با توجه به اخبار فصل ایجاد می‌شود و باشگاه‌های معتبر دنیا هم در بازی حضور دارند اما علاوه بر این بازیکنانی مثل رونالینیو و دکو هم در بازی حضور دارند و شما این فرصت را دارید تا برخی از - تعمیرات یخچال سینجر در شهر بندر انزلی استان گیلان - بزرگترین لحظات تاریخ فوتبال را بازسازی کنید.

تعمیرات یخچال سینجر در شهر بندر انزلی استان گیلان

ایونت‌ها - تعمیرات یخچال سینجر در شهر بندر انزلی استان گیلان - و آپدیت‌های هالووینی، این - تعمیرات یخچال سینجر در شهر بندر انزلی استان گیلان - هفته هم در خبرها نقش پررنگی داشتند. Brawlhalla ایونتی به نام Bralhalloween برگزار میکند که شامل معرفی اسکین‌های جدید است و هر اسکین می‌تواند ویژگی‌های جدیدی به کاراکتر بدهد. همزمان - تعمیرات یخچال سینجر در شهر بندر انزلی استان گیلان - با این خبر، Brawlhalla شرایط ورود به مسابقات جهانی‌اش را اعلام کرد. تعدادی از بازیکنان از قبل انتخاب - تعمیرات یخچال سینجر در شهر بندر انزلی استان گیلان - شده‌اند اما هنوز برای بقیه‌ هم فرصت هست که خودی نشان بدهند.

تعمیرات یخچال سینجر در شهر بندر انزلی استان گیلان

AFK Arena هم که اخیرا به همکاری‌های مشترک علاقه‌ی زیادی نشان داده است، پس از بازیگر ارباب حلقه‌ها و یوتیوبرها برای ایونت هالووین به سراغ انیمه Overlord رفته و دو شخصیت جدید معرفی - تعمیرات یخچال سینجر در شهر بندر انزلی استان گیلان - کرده. یکی از شخصیت‌ها Ainz Ooal Gown نام دارد که جادوگری است با توانایی حمله فوق‌العاده‌ و می‌تواند یک نوع صفحه دفاعی هم ایجاد کند. کاراکتر دیگر هم Albedo است که - تعمیرات یخچال سینجر در شهر بندر انزلی استان گیلان - قابلیت تله‌پورت، کمک به هم‌تیمی‌ها و نقش محافظتی دارد. برای بازی کردن با این دو کاراکتر جدید باید ماموریت‌های ایونت جدید را انجام بدهید.

تعمیرات یخچال سینجر در شهر بندر انزلی استان گیلان

Raziel: Dungeon Arena یک ماه پس از انتشار، از آپدیت جدیدش خبر داد که با معرفی یک کاراکتر جدید، ایونت هالوین - تعمیرات یخچال سینجر در شهر بندر انزلی استان گیلان - و تغییراتی در سیستم بازی همراه بود. کاراکتر جدید Pirrosa Mander نام دارد و در جنگ بر علیه Undead با انسان‌ها متحد می‌شود تا با ورد‌های آتش‌افروزی حسابی آتش جنگ را شعله‌ور کند. در سیستم جدید بازی هم می‌توانید سلاح‌ها و آیتم‌های کاراکترتان را مدیریت کنید و با توجه به توانایی‌های مورد نیاز تیم،‌ یک ترتیب مناسب بچینید.

تعمیرات یخچال سینجر در شهر بندر انزلی استان گیلان

با اینکه گنشین ایمپکت در یک ماهه گذشته تمام توجه‌ها را به خودش معطوف کرده است اما کمپانی miHOYO هنوز Honkai Impact را از یاد نبرده و در این هفته سومین آپدیت آن را عرضه کرد. در این آپدیت یک زره جدید - تعمیرات یخچال سینجر در شهر بندر انزلی استان گیلان - در دسترس قرار گرفته که توانایی حمله کاراکتر را چند برابر می‌کند.

برای داشتن این زره باید ماموریت داستانی مربوط به آن را به پایان برسانید تا به آیتم‌های شما اضافه شود. هم‌چنین سه ایونت هم در راه است که دوتا از ایونت‌ها جایزه‌ی درون‌برنامه‌ای دارند و جوایز ایونت سوم شامل ROG Phone یا همان موبایل گیمینگ معروف ایسوس، کارت گرافیک GeForce RTX 3080 و چند collector figure است که قطعا ارزش وقت گذاشتن را دارند.

تعمیرات یخچال سینجر در شهر بندر انزلی استان گیلان

Pokemon GO هم به مناسبت هفته‌ی انیمیشن از ۱۶ تا ۲۳ آبان ایونتی برگزار می‌کند که از ۸ صبح تا ۱۰ شب ادامه دارد. در این مدت احتمال دیدن پیکاچو و - تعمیرات یخچال سینجر در شهر بندر انزلی استان گیلان - پوکمون موش درخشان بیشتر است، پوکمون‌های بیشتری هم سر راهتان قرار می‌گیرند تا با آن‌ها - تعمیرات یخچال سینجر در شهر بندر انزلی استان گیلان - مبارزه کنید، ماموریت‌های داستانی بر اساس Pokemon Journeys: The Series به بازی اضافه شده‌اند و ممکن است وقتی از بازی عکس می‌گیرید سر و کله‌ی کاراکتر Goh هم پیدا شود.

تعمیرات یخچال سینجر در شهر بندر انزلی استان گیلان

Marvel Realm of Champions هم - تعمیرات یخچال سینجر در شهر بندر انزلی استان گیلان - این هفته اعلام کرد که پیش‌ثبت‌نام در گوگل‌پلی و اپ‌استور آغاز شده و بازیکنانی که در پیش‌ثبت‌نام شرکت کنند با شروع بازی جایزه‌هایی دریافت می‌کنند. داستان بازی از این قرار است که ورژن شیطانی هالک - تعمیرات یخچال سینجر در شهر بندر انزلی استان گیلان - سیاره را تصرف کرده بنابراین شما و تیم‌تان که می‌خواهید خانه‌تان را پس بگیرید وارد جنگی می‌شوید که تمام سیاره را درگیر خودش کرده.

Badlanders

تعمیرات یخچال سینجر در شهر بندر انزلی استان گیلان

  • بازی آنلاین است

بازی Badlanders در سبک بتل‌رویال عرضه شده است. بازی بر اساس سریال Into the Badlands ساخته شده است و درباره‌ی یک پایگاه نظامی پیشرفته است که سقوط کرده و شما باید به عنوان یک مبارز برای پس گرفتن پایگاه تلاش کنید.

مثل هر بازی بتل‌رویال دیگری شما در یک نقشه‌ی مشخص قرار می‌گیرید و باید با تعداد ۲۵ نفر دیگر بجنگید. وقتی وارد بازی می‌شوید خبری از اسلحه و امکانات نیست و باید با غارت کردن خانه‌ها و افراد کشته شده برای خودتان تجهیزات دست و پا کنید. تعدادی از افراد هم از بازماندگان پایگاه هستند و می‌توانید با آن‌ها متحد شوید.

امکان ارتقای اسلحه‌ها، کاراکترها و حتی - تعمیرات یخچال سینجر در شهر بندر انزلی استان گیلان - تکنیک‌های دفاعی وجود دارد - تعمیرات یخچال سینجر در شهر بندر انزلی استان گیلان - که در کنار طراحی دقیق بازی و گیم‌پلی روان - تعمیرات یخچال سینجر در شهر بندر انزلی استان گیلان - مجموعا یک بازی لذت‌بخش را فراهم می‌کنند.

تعمیرات یخچال سینجر در شهر بندر انزلی استان گیلان

Badlanders

سازنده: NetEase Games قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید - تعمیرات یخچال سینجر در شهر بندر انزلی استان گیلان - و iOS حجم: 584.9/579.2 مگابایت زبان:

Five Nights at Freddy's: Help Wanted

  • بازی آنلاین است

سری بازی‌های Five Nights at Freddy's که در بین بازی‌های ترسناک صاحب نام است به مناسبت هالووین امسال با یک عنوان جدید برگشته است. این بازی جدید در دو بخش داستانی در اختیار بازیکنان است. بخش اول YOU’RE HIRED است که - تعمیرات یخچال سینجر در شهر بندر انزلی استان گیلان - در آن باید وارد سیستم‌های تهویه شوید و تعمیرشان کنید، شب‌ها نگهبانی بدهید و از ربات‌ها نگهداری کنید. بخش دوم PIZZA PARTY نام دارد که در آن - تعمیرات یخچال سینجر در شهر بندر انزلی استان گیلان - صحنه‌هایی از بازی‌های قبلی این سری بازسازی شده است.

تعمیرات یخچال سینجر در شهر بندر انزلی استان گیلان

Five Night's at Freddy's: HW

سازنده: Steel Wool Games, - تعمیرات یخچال سینجر در شهر بندر انزلی استان گیلان - Inc. قیمت: 4.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 982.6/660 مگابایت زبان:

FAR: Lone Sailsتعمیرات یخچال سینجر در شهر بندر انزلی استان گیلان

  • بازی آفلاین است

در بازی FAR در یک سرزمین ناشناخته، سوار بر یک ماشین عجیب و تنهایید؛ این تمام چیزی است که می‌توانید در - تعمیرات یخچال سینجر در شهر بندر انزلی استان گیلان - دقایق اولیه‌ی بازی پیدا کنید اما این بازی دنیایی بی انتها برای کشف کردن است که هر روز می‌تواند یک نکته‌ی شگفت‌انگیز را به شما - تعمیرات یخچال سینجر در شهر بندر انزلی استان گیلان - نشان بدهد. در طی این ماجراجویی باید پازل‌ها را حل کنید، برای خودتان سوخت و غذا جمع کنید و موانع را از سر راهتان بردارید.

گیم‌پلی بازی ۳ الی ۴ ساعت است، تجربه‌ی نسبتا کوتاهی به حساب می‌آید و در کل ارزش بازی کردن را دارد اما کنترل‌های لمسی بازی قلق خاصی دارند که کمی طول می‌کشد به آن عادت کنید و ممکن است اولین بار توی ذوق بزند.

تعمیرات یخچال سینجر در شهر بندر انزلی استان گیلان

FAR: Lone Sails

سازنده: Mixtvision Mediengesellschaft mbH قیمت: 3.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 625/489 مگابایت زبان:

Power Volt

تعمیرات یخچال سینجر در شهر بندر انزلی استان گیلان

  • بازی آفلاین است

پلتفرمرها قصد ندارند حالا حالاها میدان را - تعمیرات یخچال سینجر در شهر بندر انزلی استان گیلان - خالی کنند و این هفته هم دوباره شاهد حضور آن‌ها در لیست بازی‌ها هستیم. بازی ساده است و فقط باید با تیر و کمان به هدف مشخص شلیک کنید. بازی آن‌جا سخت می‌شود که هر دنیا قوانین و مکانیسم‌های مخصوص به خودش را دارد بنابراین باید - تعمیرات یخچال سینجر در شهر بندر انزلی استان گیلان - هر بار با نوآوری و خلاقیت راه‌حل - تعمیرات یخچال سینجر در شهر بندر انزلی استان گیلان - را پیدا کنید. باس‌هایی هم در جریان بازی روبرویتان قرار می‌گیرند که هرکدام راه و روش مخصوص به خود را برای مبارزه دارند و در کل نمی‌گذارند بازی یکنواخت شود.

تعمیرات یخچال سینجر در شهر بندر انزلی استان گیلان

Power - تعمیرات یخچال سینجر در شهر بندر انزلی استان گیلان - Volt‏

سازنده: Wave10 قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 62.7/48 مگابایت زبان:

eFootball PES 2021

تعمیرات یخچال سینجر در شهر بندر انزلی استان گیلان

  • بازی آنلاین است

PES در میان بازی‌های فوتبال آنقدر معروف است که نیازی به معرفی - تعمیرات یخچال سینجر در شهر بندر انزلی استان گیلان - ندارد. این - تعمیرات یخچال سینجر در شهر بندر انزلی استان گیلان - بازی پرطرفدار با عنوان eFootball PES 2021 برای اندروید و iOS منتشر شده. بازی طراحی گرافیکی چشم‌گیری - تعمیرات یخچال سینجر در شهر بندر انزلی استان گیلان - دارد و ترکیب تیم‌ها بر اساس اخبار هر فصل تغییر می‌کند. ستاره‌های معروف دنیای فوتبال را در اختیار دارید، کنترل‌های لمسی هم به خوبی کار می‌کنند و همراه با صداگذاری تاثیرگذار تجربه‌ی لذت‌بخشی را برای بازیکنان PES موبایل فراهم می‌کند.

تعمیرات یخچال سینجر در شهر بندر انزلی استان گیلان

eFootball PES 2021

سازنده: Konami قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و - تعمیرات یخچال سینجر در شهر بندر انزلی استان گیلان - iOS حجم: 1700/1607.2 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone