تعمیرات یخچال کنمور در شهر مازندران استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: روش از بین بردن بوی بد یخچال چیست؟
    پاسخ: در صورتی که یخچال شما بوی بدی گرفته است ، بهترین راه حل این است که تمام مواد غذایی داخل یخچال را خارج نموده و پس از تمیز کردن داخل یخچال ، فضای داخلی دستگاه را با استفاده از محلول جوش شیرین و وانیل حل شده در آب تمیز نمایید. سپس چند قطعه ذغال کبابی را داخل فویل آلومینیوم قرار داده و در درون طبقات یخچال بگذارید. پس از چند روز شاهد از بین رفتن بوی بد داخل یخچال خواهید بود.
  2. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت یخچال چیست؟
    پاسخ: معمولا صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به خرابی فن کندانسور میباشد که علت آن خرابی بوش فن و کارکرد نامناسب فن یخچال میگردد. در صورت شنیدن صدایی مشابه حتما در صدد بررسی فن کندانسور و رفع ایراد در اولین فرصت باشید. زیرا از کار افتادن فن کندانسور تبعات زیادی داشته و باعث آسیب به کمپرسور یخچال میگردد.
  3. سوال: ترمودیسک با سنسور دیفراست چه تفاوتی دارد؟
    پاسخ: ترمودیسک یک قطعه مکانیکی حساس به حرارت بوده که بر اثر تغییرات حرارتی منقبض یا منبسط شده و عملیات قطع و وصل را انجام میدهد و چون به صورت سری در مدار المنت قرار گرفته است و از نوع NO نرمالی اوپن میباشد با افزایش دمای محیط اواپراتور منبسط شد و ولتاژ اعمالی به المنت قطع میگردد. سنسور دیفراست اما یک مقاومت الکتریکی حساس به دما میباشد که با تغییرات دمایی ولتاژ عبوری از آن تغییر کرده و برد یخچال را از وضعیت دمای محیط اواپراتور مطلع میسازد.
  4. سوال: چقدر طول میکشد تا مخزن خالی یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را به برق بزنید حدودا 12 ساعت طول میکشد تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از 12 ساعت عملیات ساخت یخ شروع شده و معمولا 48 تا 72 ساعت طول میکشد تا مخزن یخساز کاملا پر بشود. البته فشار آب و حجم مواد غذایی داخل فریزر و باز و بسته شدن درب در طول روز نیز میتواند بر سرعت یخسازی موثر باشد.
  5. سوال: کارشناسی که برای تعمیر یخچال مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها بیشتر است را به همراه خود دارند ، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20302.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

اتحادیه اروپا از پیشرفت چشمگیر شبکه‌‌های اجتماعی در مبارزه با نفرت‌پراکتی خبر می‌دهد

به گفته «کمیسیون اجرایی اتحادیه اروپا»، کمپانی‌های فعال در حوزه فناوری و شبکه‌های اجتماعی پیشرفت قابل توجهی در زمینه مدیریت و مبارزه با نفرت‌پراکنی در شبکه جهانی داشته‌اند. گزارش جدید کمیسیون اروپا پیرو تنظیم مرام‌نامه‌ سال ...

به گفته «کمیسیون اجرایی اتحادیه اروپا»، کمپانی‌های فعال در حوزه فناوری و شبکه‌های اجتماعی پیشرفت قابل توجهی در زمینه مدیریت و مبارزه با نفرت‌پراکنی در شبکه جهانی داشته‌اند.

گزارش - تعمیرات یخچال کنمور در شهر مازندران استان مازندران - جدید کمیسیون اروپا پیرو تنظیم مرام‌نامه‌ سال ۲۰۱۶ در رابطه با مدیریت بهتر نفرت‌پراکنی در اینترنت منتشر شده است. - تعمیرات یخچال کنمور در شهر مازندران استان مازندران - این منشور حدودا چهار سال پیش توسط شرکت‌های «فیسبوک»، «توییتر»، «یوتیوب» و «مایکروسافت» امضا شد و تمام آنها موظف - تعمیرات یخچال کنمور در شهر مازندران استان مازندران - شدند تا اجازه ندهند «در پلتفرم‌های تحت نظارتشان فرصتی برای - تعمیرات یخچال کنمور در شهر مازندران استان مازندران - نفرت‌پراکنی غیرقانونی و ارسال نظرات - تعمیرات یخچال کنمور در شهر مازندران استان مازندران - توهین‌آمیز فراهم باشد و به خصوص گسترش پیدا - تعمیرات یخچال کنمور در شهر مازندران استان مازندران - کند». از آن - تعمیرات یخچال کنمور در شهر مازندران استان مازندران - موقع به بعد «گوگل»، «اسنپ‌چت» و «اینستاگرام» - تعمیرات یخچال کنمور در شهر مازندران استان مازندران - هم به این مرام‌نامه پیوسته‌اند.

کمیسیون اروپا با گزارش جدیدش عنوان کرده که طی سال‌های اخیر کمپانی‌های حوزه تکنولوژی پیشرفت خیلی خوبی داشته‌اند؛ طوری که در حال حاضر به - تعمیرات یخچال کنمور در شهر مازندران استان مازندران - ۹۰ درصد از - تعمیرات یخچال کنمور در شهر مازندران استان مازندران - محتواهای - تعمیرات یخچال کنمور در شهر مازندران استان مازندران - غیرقانونی در پلتفرم‌های گوناگون در فاصله کمتر از ۲۴ ساعت رسیدگی می‌شود. این در حالی است که نرخ رسیدگی در سال ۲۰۱۶ حدودا ۴۰ درصد بود و تا سال ۲۰۱۸ نیز به رقم ۸۱ درصد رسیده بود.

تعمیرات یخچال کنمور در شهر مازندران استان مازندران

بنابراین می‌توان این موضوع را پیشرفتی بنیادین در عملکرد شرکت‌ها و شبکه‌های اجتماعی دانست که در حال حاضر ادامه هم دارد. - تعمیرات یخچال کنمور در شهر مازندران استان مازندران - به عنوان مثال طی سال ۲۰۲۰ تاکنون بیش از ۷۱ درصد از محتواهایی که به عنوان - تعمیرات یخچال کنمور در شهر مازندران استان مازندران - غیرقانونی تلقی می‌شوند، به طور کامل از سطح اینترنت پاک شده‌اند، در حالی که این رقم در سال ۲۰۱۶ تنها ۲۸ درصد بوده است.

این پلتفرم‌ها همچنین در ۶۷.۱ درصد موارد هشدارها و نوتیفیکیشن‌هایی در جهت اطلاع‌رسانی به کاربران ارسال کرده‌اند، که تاحدودی نسبت به آمار - تعمیرات یخچال کنمور در شهر مازندران استان مازندران - ۶۵.۴ درصدی قبلی بیشتر - تعمیرات یخچال کنمور در شهر مازندران استان مازندران - است. فیسبوک در این زمینه به عنوان پیشرو شناخته می‌شود، اما کمیسیون اروپا اعتقاد دارد که فضای لازم برای سایر پلتفرم‌ها نیز فراهم است تا بتوانند به سادگی کاربرانشان را مطلع کنند.

«دیدیه ریندرز» مامور واحد عدالت در این رابطه می‌گوید: «از نتایج خوب حاصل شده استقبال می‌کنم. اما بدون تردید نباید با این پیشرفت‌ها اکتفا کنیم، بلکه می‌بایست - تعمیرات یخچال کنمور در شهر مازندران استان مازندران - به تلاش همگانی ادامه داد. من پلتفرم‌ها را به پر کردن حفره‌های موجود تشویق می‌کنم، به خصوص در زمینه ارسال بازخورد برای کاربران و شفاف‌سازی بیشتر».

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر ماندگار نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
سلام و عرض ادب وقت بخیر مرکز شما آیا اطراف ششصد دستگاه مازندران تعمیرات داره
پاسخ: بله در ششصد دستگاه شهر مازندران خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone