تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر آشتیان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه سنسور دیفراست در یخچال چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست یک مقاومت حساس به حرارت میباشد که در برابر افزایش دما عملکرد عکس داشته و مقاومت آن کم میشود. برد الکترونیکی از طریق تغییرات مقاومت و ولتاژ سنسور دیفراست متوجه وضعیت دمایی المنت و اواپراتور شده و عملیات برفک زدایی را خاتمه میدهد.
  2. سوال: کارشناسی که برای تعمیر یخچال مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  3. سوال: وظیفه شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: شیربرقی یخچال نقش تقسیم آب بین قسمت آبریز و یخساز را برعهده دارد و با دستوری که از برد صادر میشود و با ارسال ولتاژ برق بوبین شیربرقی عمل کرده و عبور جریان آب از آن اتفاق می افتد.
  4. سوال: چرا نباید بعد از جابجایی یخچال را بلافاصله به برق بزنیم؟
    پاسخ: در هنگام جابجایی و حمل و نقل و در صورت کج شدن یخچال روغن موجود در کمپرسور وارد لوله های گاز شده و میتواند باعث مسدود شدن مسیر گردش گاز شود ، بنابراین باید چند ساعت صبر کنید تا روغن مجددا به درون کمپرسور برگردد.
  5. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20299.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

پخش زنده رویداد آنلاین رونمایی از محصولات هواوی در ایران [تمام شد]

هواوی ساعت 20 امشب در رویدادی آنلاین از محل هتل اسپیناس پالاس، جدیدترین محصولاتش را برای بازار ایران معرفی خواهد کرد. در این مراسم شاهد رونمایی از چند گوشی موبایل، تبلت و لپ تاپ خواهیم ...

هواوی ساعت 20 امشب در رویدادی آنلاین از محل هتل اسپیناس پالاس، جدیدترین محصولاتش را برای بازار ایران معرفی خواهد کرد. در این مراسم شاهد رونمایی از چند گوشی موبایل، تبلت و لپ تاپ خواهیم بود که سبد محصولات این شرکت در ایران را کامل تر می کنند.

مهم ترین محصول این مراسم، گوشی پرچمدار هواوی P40 پرو است که به عنوان بهترین گوشی برای عکاسی، جای خالی اش در بازار محدود ما احساس می شود. میان رده هواوی نووا - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر آشتیان استان مرکزی - 7i هم پای چیپست Kirin 810 را به - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر آشتیان استان مرکزی - ایران باز خواهد کرد. تبلت میت پد پرو - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر آشتیان استان مرکزی - و سری جدید لپ تاپ های میت بوک هواوی نیز - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر آشتیان استان مرکزی - دیگر محصولات اصلی این رویداد هستند. این مراسم را می توانید از طریق صفحه هواوی در آپارات یا همینجا به شکل زنده تماشا - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر آشتیان استان مرکزی - کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر ورتا نوشته شده درتاریخ 1402/03/08
سلام، من از آشتیان هستم و مایلم در مورد یکی از مشکلات رایج یخچال وستینگهاوس RC131GCD8 سوال بپرسم. مشکلی که بیشتر افراد گزارش داده‌اند، عدم یخزداییست که ممکن است به دلایل مختلفی رخ دهد، از جمله خرابی ترموستات، مشکلات در سیستم یخ‌زدایی و یا مشکلات در کمپرسور. با توجه به اینکه من خودم متخصص تعمیرات هستم، می‌توانم مشکلات را برطرف کنم. در صورت تمایل به تعمیر، لطفا با من تماس بگیرید. با تشکر



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone