🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت خرابی بلبرینگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ، استفاده زیاد از مواد شوینده، پوسیدگی کاسه نمد و طول عمر دستگاه از عواملی است که باعث زنگ زدگی و خرابی بلبرینگ ماشین لباسشویی میگردد.
  2. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر لباسشویی من را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران لباسشویی ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  3. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر لباسشویی خود را پرداخت نمایید.
  4. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی لباسشویی میشود؟
    پاسخ: یکی از دلایل اصلی خرابی برد لباسشویی نوسانات برقی باشد و بهتر است از محافظ استفاده کنید.
  5. سوال: کارشناسی که برای تعمیر لباسشویی مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در لباسشویی بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37871.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

کمپانی دل از لپتاپ های 5491 و 5591 سری Latitude رونمایی کرد

دل به تازگی از لپتاپ های پریمیوم سری Latitude خود پرده برداشته که از پردازنده های 4 و 6 هسته ای نسل هشتم اینتل بهره می برند. لپتاپ های جدید در مدل های Latitude 5591 و Latitude 5491 ...

دل به تازگی از لپتاپ های پریمیوم سری Latitude خود پرده - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - برداشته که از پردازنده های 4 و 6 هسته ای نسل هشتم اینتل بهره می برند.

لپتاپ های جدید در مدل های Latitude 5591 و Latitude 5491 معرفی شده اند. مدل های پایه آنها کارت گرافیک های Intel UHD - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - از سری 630 را ارائه می دهند. با این حال - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - گزینه انتخاب کارت - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - گرافیک مجزای جی فورس MX130 انویدیا نیز در نظر گرفته شده است.

پردازنده قابل انتخاب برای آنها، Core i5 چهار هسته ای یا Core i7 شش هسته ای و از نسل هشتم اینتل - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - هستند.

تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی
لپتاپ Latitude 5491 دل

اصلی ترین تفاوت 5491 و 5591 به اندازه نمایشگر هایشان باز می گردد. 5491 نمایشگری 14 اینچی با رزولوشن 1366 در 768 - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - یا 1920 در 1080 پیکسلی دارد. همچنین مدل بهره مند از رزولوشن بالاتر با نمایشگر لمسی هم عرضه می شود. در حالی که برای مدل 5591 نمایشگری 15.6 اینچی با رزولوشن مشابه و قابلیت لمسی نمایشگر (در برخی مدل ها) درنظر گرفته شده است.

به لطف دوربین - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - مادون قرمز می توان از قابلیت های ورود به محیط ویندوز 10 به واسطه Windows Hello بهره برد. لپتاپ - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - های مورد بحث به سه درگاه USB 3.1 و نیز درگاه تاندربولت 3 مجهز شده اند.

دل قابلیت های امنیتی سری Latitude را در محصولات جدید خود نیز قرار داده. از - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - جمله این موارد - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - می توان به «Dell Client Command Suite و همچنین «Dell Data Protection» و برخی قابلیت های احراز هویت سخت - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - افزاری دیگر اشاره کرد.

تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی
لپتاپ - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - Latitude 5591 دل

به - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - عنوان گزینه در برخی از مدل ها قابلیت پشتیبانی از سیم کارت و شبکه های LTE به لطف مودم «اسنپدراگون اکس - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - 7» کوالکام فراهم شده است.

از دیگر مشخصات محصولات یاد - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - شده می توان به رم تا 32 گیگابایت و هارد دیسک یا حافظه SSD تا یک تربایت اشاره کرد.

دل قصد دارد این لپ تاپ ها را از 27 اردیبهشت ماه - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - با حداقل قیمت های 899 و 999 دلار برای مدل های5491 و 5591 روانه بازار - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - نماید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone