تعمیرات یخچال سام در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت بوی بد داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: علت بوی بد داخل یخچال میتواند با باقی ماندن طولانی مدت برخی مواد غذایی داخل یخچال باشد. برای جلوگیری از ایجاد بوی بود در یخچال حتما مواد غذایی را داخل ظروف در بسته نگه دارید و یخچال را به طور مرتب هر هفته تمیز کنید و مواد رو به خرابی را از یخچال خارج نمایید.
  2. سوال: دلیل زود خراب شدن مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال، خرابی سنسور ها یا خرابی دمپر یا فن از عواملی هستند که میتواند باعث بروز این ایراد شود.
  3. سوال: آیا تعمیرات در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی ، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  4. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  5. سوال: چند ساعت بعد از جابجایی یا اسباب کشی باید یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: حتما بعد از جابجایی و اسباب کشی و در صورت کج شدن یخچال باید یخچال به مدت 8 الی 12 ساعت خاموش باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27365.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

پک شارژ همراه شرکت هایپر با باتری 27000 میلی آمپر ساعتی در راه است

شرکت «هایپر» اعلام کرد که شارژر همراه جدید 130 واتی با دو پورت USB-C و یک پورت USB-A به نام «HyperJuice» برای عرضه آماده است. این پک باتری جدید به دو پورت USB-C مجهز شده است، یکی ...

شرکت «هایپر» اعلام کرد که شارژر همراه جدید 130 واتی با دو پورت USB-C و یک پورت USB-A به نام «HyperJuice» برای عرضه آماده است.

این پک باتری جدید به دو پورت USB-C مجهز شده - تعمیرات یخچال سام در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - است، یکی از آن ها قابلیت شارژدهی به اندازه 100وات را دارد و - تعمیرات یخچال سام در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - دیگری می‌تواند 60 وات توان فراهم کند. چنین قابلیتی - تعمیرات یخچال سام در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - یعنی این پک شارژ قادر است نوت‌بوک‌های مجهز به USB-C اپل را شارژ کند. علاوه بر این، پورت USB-A آن - تعمیرات یخچال سام در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - هم می تواند 18 وات شارژ فراهم کند.

با چنین ترکیبی از پورت‌ها، می توانید همزمان یک مک‌بوک پرو، آیپد پرو، و آیفون را با بیشترین سرعت ممکن به صورت - تعمیرات یخچال سام در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - همزمان شارژ کنید. هایپر درباره این محصول ادعا کرده که HyperJuice اولین پک باتری در دنیاست که می‌تواند از طریق USB-C، توانی برابر 100 وات فراهم کند.

تعمیرات یخچال سام در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی

منبع انرژی این محصول یک باتری 27000 میلی‌آمپر ساعتی است که می‌تواند مک بوک پرو اپل را کامل شارژ کند. علاوه بر این HyperJuice از استاندارد هواپیمایی پیروی می کند و می توان آن را در سفرهای هوایی هم به همراه داشت.

بدنه این پک شارژ از جنس آلومینیوم است و به رنگ‌های نقره‌ای یا خاکستری در دسترس خواهد بود و همچنین وزنی برابر - تعمیرات یخچال سام در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - 450 گرم دارد.

یک آداپتور 112 واتی اکان شارژ کامل را در مدت 1 ساعت برای HyperJuice فراهم می‌کند که این قابلیت برای یک شارژر همراه با ظرفیت بالا بسیار - تعمیرات یخچال سام در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - جذاب است.علاوه بر این می‌توان همزمان با شارژ کردن دستگاه‌ها، HyperJuice را هم شارژ کرد.

قیمت این محصول بدون آداپتور 112 واتی، 200 - تعمیرات یخچال سام در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - دلار اعلام شده و باندل HyperJuice به همراه این آداپتور 250 دلار قیمت خواهد داشت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone