تعمیرات یخچال ویرپول در شهر کامیاران استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا یخچال و فریزر دو موتور جدا از هم دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال های موجود در بازار از یک موتور استفاده شده است که وظیفه تولید سرما هم در قسمت فریزر و هم در قسمت یخچال بر عهده همان موتور بوده و در بیشتر مدل ها سرمای یخچال از طریق دمپر از فریزر تامین میگردد. در موارد بسیار نادری در یخچال ها از دو موتور مجزا استفاده شده است.
  2. سوال: درجه مناسب یخچال در فصول مختلف چیست؟
    پاسخ: درجه نرمال یخچال به صورت حد وسط تعیین شده روی 3+ و درجه نرمال فریزر 19- میباشد. و در فصول مختلف نیازی به تغییر درجات وجود ندارد.
  3. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای یخچال ضروری است؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی یخچال و کمپرسور و سایر قطعات برقی یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق با 5 دقیقه تاخیر برای یخچال الزامی میباشد.
  4. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر یخچال من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  5. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: بهتر است یخچال به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار یخچال میباشد از یک ورق فویل آلومینیوم به عنوان عایق استفاده نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20827.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

گوگل احتمالا اندروید Go را برای گوشی‌های ارزان قیمت اجباری می‌کند

به تازگی سندی مربوط به اندروید فاش شده که نشان می‌دهد گوگل قصد دارد نصب نسخه سبک این سیستم عامل یعنی Go Edition را در دیوایس‌هایی با رم ۲ گیگابایت یا کمتر اجباری کند. سایت ...

به تازگی - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر کامیاران استان کردستان - سندی مربوط به اندروید فاش شده که نشان می‌دهد گوگل قصد دارد نصب نسخه سبک این سیستم عامل یعنی Go Edition را در دیوایس‌هایی با رم ۲ گیگابایت یا کمتر اجباری کند.

سایت XDA Developers می‌گوید به سندی - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر کامیاران استان کردستان - از نسخه Go اندروید ۱۱ دست پیدا کرده که گوگل در آن خطاب به تولیدکنندگان گوشی نوشته در صورتی که محصولات جدید آن‌ها رم ۲ گیگابایت یا کمتر داشته باشد، - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر کامیاران استان کردستان - باید آن‌ها را با سیستم عامل اندروید Go به بازار عرضه کنند. این رویه برای دیوایس‌هایی که در سه ماهه چهارم ۲۰۲۰ به بازار عرضه می‌شوند نیز صدق می‌کند.

علاوه بر این خدمات موبایل گوگل (GMS) روی گوشی‌هایی که - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر کامیاران استان کردستان - رم ۵۱۲ مگابایتی دارند دیگر به صورت پیش فرض نصب نخواهد شد که به معنی پایان پشتیبانی آن‌ها از سوی گوگل است.

تعمیرات یخچال ویرپول در شهر کامیاران استان کردستان
برنامه‌های گوگل در اندروید Go

گوگل سال ۲۰۱۷ از نسخه سبک سیستم - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر کامیاران استان کردستان - عامل اندروید به نام Go Edition رونمایی کرد که مختص دیوایس‌هایی با رم ۱ گیگابایت یا کمتر توسعه داده شده بود. نصب این نسخه روی دیوایس‌های اقتصادی تا پیش از این اجباری نبود اما به نظر می‌رسد گوگل قصد دارد به این رویه پایان دهد.

اندروید Go به دلیل پیش نیاز سخت افزار پایین تر، تجربه کار با اندروید را در گوشی‌های اقتصادی که پردازنده و اینترنت ضعیف تری دارند، بهبود خواهد داد. گوگل با اجباری کردن نصب این نسخه در گوشی‌های اقتصادی و ارزان قیمت، عملکرد آن‌ها و همچنین تجربه کلی کاربر را - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر کامیاران استان کردستان - بهبود می‌دهد و کاربرانی که به دنبال خرید گوشی‌های - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر کامیاران استان کردستان - ساده غیر - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر کامیاران استان کردستان - اندرویدی هستند را به سمت خرید محصولات ارزان قیمت اندرویدی سوق خواهد داد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone