🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر شاندیز استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر شاندیز استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل اختلال در کارکرد کنترل کولرگازی چیست؟
    پاسخ: مشکل در برد کنترل ، خرابی کریستال مادون قرمز ، مشکل دریافت کننده سیگنال در خود کولر گازی دلایل کارنکردن کنترل است.
  2. سوال: چرا از داخل کولرگازی من آب نشت می کند؟
    پاسخ: نشتی آب در کولرگازی قطعا خبر از یک مشکل و خرابکاری در داخل کولرگازی شما می دهد و نیاز است توسط تکنسین های متخصص بررسی و رفع شود.
  3. سوال: چه دلایلی برای سروصدا زیاد کولرگازی من وجود دارد؟
    پاسخ: تراز نبود کندانسور از مهمترین عوامل این مشکل است که ممکن است در هنگام نصب دستگاه پیش آمده باشد.
  4. سوال: آیا هزینه تعمیرات مقدار تعیین شده ای دارد؟
    پاسخ: بله تمامی هزینه ها طبق تعرفه مشخص شده اعلام خواهد شد.
  5. سوال: چرا فیوز کولرگازی قطع می شود؟
    پاسخ: مصرف بیش از اندازه انرژی در هر دستگاهی می تواند سبب پریدن فیوز که در واقع به خاطر محافظت از دستگاه شما هست باشد و کولرگازی نیز از این قاعده مستثنی نیست.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20691.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

هفت سنگ؛ و باز هم هری پاتر

هفت سنگ این هفته را با هری پاتر شروع می‌کنم که دارد شلوغ‌ترین دورانش را در صنعتِ بازی‌های موبایل سپری می‌کند. پارسال دو بازی Wizards Unite و Hogwarts Mystery را داشتیم، چند ماه پیش Magic Awakened منتشر شد ...

هفت سنگ این هفته را با هری پاتر شروع می‌کنم که دارد شلوغ‌ترین دورانش را در - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر شاندیز استان خراسان - صنعتِ بازی‌های موبایل سپری می‌کند. پارسال دو بازی Wizards Unite و Hogwarts Mystery را داشتیم، چند ماه پیش Magic Awakened منتشر شد و حالا هم نوبت به Puzzles & Spells رسیده است.

Harry Potter: Puzzles & Spells همانطور که اسمش نشان می‌دهد، یک بازی پازل با حال و هوای دنیای هری پاتر است و با توجه به تریلر و اینکه سازنده بازی - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر شاندیز استان خراسان - را در سبک «جورکردنی» یا همان Match 3 ساخته احتمالا باز با یک کلون دیگر از کندی کراش طرف خواهیم بود.

تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر شاندیز استان خراسان

اما دومین - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر شاندیز استان خراسان - خبرِ این هفته به نسخه موبایل NieR:Automata برمی‌گردد و متاسفانه خبر خوبی هم نیست، بتای محدود بازی آغاز شده و براساس آن مبارزات نوبتی هستند. برای کسانی که با این مجموعه آشنا نیستند، NieR:Automata چند سال پیش برای پلتفرم‌های خانگی منتشر شد و در نهایت توانست جوایز زیادی ببرد.

NieR:Automata ویژگی‌های مثبت زیادی داشت و سیستم مبارزات یکی از آن‌ها بود، هرچند موبایل محدودیت‌هایی دارد ولی اینکه آن نبردهایِ سریع و همزمان جای‌شان را به جنگ‌های نوبتی - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر شاندیز استان خراسان - داده‌اند تا حدی ناامیدکننده است.

نه اینکه مبارزاتِ نوبتی چیز بدی هستند ولی نکته اینجاست وقتی یک مجموعه معروف - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر شاندیز استان خراسان - با این سیستم نبرد ترکیب می‌شود، اولین چیزی که به ذهن می‌رسد نبردهای - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر شاندیز استان خراسان - کم عمق و شخصیت‌های فراوان است که برای به دست - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر شاندیز استان خراسان - آوردن همان شخصیت‌ها هم باید پول پرداخت کرد. به همین خاطر فعلا با چشم تردید به نسخه - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر شاندیز استان خراسان - موبایل بازی نگاه می‌کنیم.

The Everlasting Regret

تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر شاندیز استان خراسان

  • بازی آفلاین است

بعد از آن همه بازی پرزرق و برقی که تنسنت به بازار فرستاد، این کمپانی با The Everlasting Regret به سراغ یکی از شعرهای قدیمی چینی رفته و آن را با حال و هوایی کاملا شرقی و در قالب پازل‌هایی ساده روایت کرده است.

در هر مرحله از بازی، بازیکن باید تصویر را با نوشته همگام سازد. در واقع در هر صحنه بخشی از شعر، هم به عنوان نوشته و هم تصویر به نمایش درمی‌آید اما تصویر کامل نبوده و با تغییراتی باید به نوشته نزدیک شود.

نقش بازیکن این است که همین تغییرات را به وجود بیاورد. حالا این تغییرات می‌توانند حذف کردن بخشی از تصویر باشند، محو کردن شخصیت‌ها باشند یا حتی نقاشی کردن قسمتی از صفحه.

بازی اصلا سعی ندارد یک پازل چالش برانگیز باشد و بیشتر به یک رمان تعاملی با سبکی و سیاقی نزدیک به فلورانس شباهت دارد. بنابراین نه به عنوان یک تجربه گیم پلیِ جدید، بلکه به عنوان یک ماجراجویی غم - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر شاندیز استان خراسان - انگیز و جذاب از دلِ شرق آسیا به آن نگاه کنید.

تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر شاندیز استان خراسان

The Everlasting Regret

سازنده: Tencent Games قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 782.1 / - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر شاندیز استان خراسان - 231.85 مگابایت زبان:

Narcos: Idle Cartel

تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر شاندیز استان خراسان

  • بازی آفلاین است

از اسمش - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر شاندیز استان خراسان - مشخص است، با - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر شاندیز استان خراسان - چند - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر شاندیز استان خراسان - کلیک کارتل خودتان راه می‌اندازید. Narcos: Idle Cartel که دومین بازی - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر شاندیز استان خراسان - از سریال محبوب نارکوس به حساب می‌آید، دوباره روی مدیریت دست گذاشته است.

اما برخلاف Narcos: Cartel - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر شاندیز استان خراسان - Wars که روندی شبیه به کلش آو کلنز پیش گرفته بود، Narcos: Idle Cartel عنوانی Idle بوده و همانند بقیه بازی‌های این سبک بیشترین کاری که می‌کنید، این است که با کلیک‌های پیاپی روی صفحه سرعت دریافتِ پول‌هایتان را افزایش بدهید.

بعد از - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر شاندیز استان خراسان - اینکه پول‌هایتان افزایش پیدا کرد هم با گسترش گروه و استخدام اعضای جدید باز می‌توانید پول بیشتری به دست بیاورید. Idle Cartel چیز جدیدی برای ارائه ندارد و اگر از طرفداران نارکوس یا سبک Idle هستید، تجربه‌اش پیشنهاد می‌شود.

تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر شاندیز استان خراسان

Narcos: Idle Cartel

سازنده: Tilting Point قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 571.2 / 87 مگابایت زبان:

Marvel Duel

تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر شاندیز استان خراسان

  • بازی آنلاین است

مارول حسابی روی موبایل سرمایه گذاری کرده و آن‌قدر تعداد بازی‌هایی که از روی این کمیک الهام گرفته‌اند، زیاد شده‌اند که تعدادشان دیگر از دستمان در رفته است. Marvel Duel که جدیدترین بازی موبایلی مارول به شمار می‌رود، این بار شخصیت‌های مارول را در یک بازی کارتی دور هم جمع کرده است.

بنابراین مشابه بقیه بازی‌های - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر شاندیز استان خراسان - کارتی اینجا هم با کارت‌هایی که دارید باید حریف را شکست بدهید. بازی فعلا در کشورهای فیلیپین و تایلند و - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر شاندیز استان خراسان - مالزی منتشر شده و هنوز معلوم نیست NetEase چه زمانی می‌خواهد بازی را به عرضه جهانی برساند. هرچند با توجه به روندِ بازی‌هایِ سافت لانچ این کمپانی، بعید به نظر - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر شاندیز استان خراسان - می‌رسد حالا - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر شاندیز استان خراسان - حالاها Marvel Duel را در بقیه کشورها ببینیم.

تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر شاندیز استان خراسان

MARVEL Duel

سازنده: Netease Games Global قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 343.9 / 81 مگابایت زبان:

Color Switch World

تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر شاندیز استان خراسان

  • بازی آفلاین است

Color Switch World نسخه رانر/سه بعدی شده Color Switch است. در اینجا توپ مسیری را طی می‌کند و بازیکن باید با تغییر جهت آن مانع این شود تا توپ به اجسام غیر همرنگی که در راه قرار دارند برخورد کند.

بازی آن سادگی Color Switch که - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر شاندیز استان خراسان - جذابش کرده بود را ندارد و ایده‌اش را بارها در بازی‌های مختلف دیده‌ایم اما همچنان می‌تواند یک تجربه سرگرم‌کننده را برای مخاطبش - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر شاندیز استان خراسان - به وجود بیاورد.

تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر شاندیز استان خراسان

Color Switch World

سازنده: Color Switch Phoenix قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر شاندیز استان خراسان - ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 288.8 / 89.27 مگابایت زبان:

WinWing

تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر شاندیز استان خراسان

  • بازی آنلاین است

وین‌وینگ (WinWing) با همان فرمول آشنایِ بازی‌های شوتم آپ یک - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر شاندیز استان خراسان - تجربه خوش رنگ و هیجان انگیز به وجود آورده است. بازی در واقع آمده و Archero را با مجموعه Sky Force ترکیب کرده، همانند Sky Force کنترل یک هواپیمای جنگی را دارید و هر چیزی که سر راه‌تان قرار گرفته را از بین می‌برید و مثل Archero رفته رفته با گرفتن قدرت‌های جدید قوی‌تر می‌شوید و اگر - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر شاندیز استان خراسان - هم ببازید مجبورید - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر شاندیز استان خراسان - از ابتدا بازی را دوباره شروع کنید.

تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر شاندیز استان خراسان

WinWing

سازنده: Ivy قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 272.7 / 89 مگابایت زبان:

Faily Brakes 2

تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر شاندیز استان خراسان

  • بازی آفلاین است

قسمت اول Faily Brakes تا حد زیادی یادآور Traffic Rider اما - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر شاندیز استان خراسان - با دوربینی از پشت ماشین بود و به‌خاطر تنوع مسیرها و تمرکز روی ارائه یک تجربه آرکید توانست به محبوبیت زیادی برسد. Faily Brakes 2 جای اینکه دست به تغییرات بزرگی بزند، تکامل یافته همان چیزی است که در Faily Brakes دیدیم و باز کنترل یک ماشین را دارید که باید در مسیری بی پایان حرکت کرده و بدون برخورد به موانع سعی کند بیشترین امتیاز را به دست - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر شاندیز استان خراسان - بیاورد.

تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر شاندیز استان خراسان

Faily Brakes 2

سازنده: AI Games FZ قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر شاندیز استان خراسان - و اندروید حجم: 237.7 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone