تعمیرات یخچال ویرپول در شهر زرین شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: شیب محل نصب یخچال چقدر باید باشد؟
    پاسخ: شیب استاندارد محل نصب یخچال حداکثر 5 درجه است.
  2. سوال: صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به چیست؟
    پاسخ: معمولا صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به خرابی فن کندانسور میباشد که علت آن خرابی بوش فن و کارکرد نامناسب فن یخچال میگردد. در صورت شنیدن صدایی مشابه حتما در صدد بررسی فن کندانسور و رفع ایراد در اولین فرصت باشید. زیرا از کار افتادن فن کندانسور تبعات زیادی داشته و باعث آسیب به کمپرسور یخچال میگردد.
  3. سوال: علت روشن نشدن یخچال چیست؟
    پاسخ: ابتدا باید برق ورودی یخچال و محافظ برق را بررسی نمایید و در صورتی که در این قسمت ها مشکلی وجود نداشت ممکن است خرابی برد الکترونیکی یا خرابی سنسور یخچال از علت های روشن نشدن یخچال باشند.
  4. سوال: دلیل جمع شدن آب زیر کشو جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: علت جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عمدتا گرفتگی لوله دیفراست میباشد که بر اثر ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میشود و یخ زدگی قسمت زیرین اواپراتور سبب سرریز شدن آب حاصل از دیفراست به زیر کشو ها میگردد. همچنین در مواردی خرابی المنت یا سنسور دیفراست نیز باعث بروز چنین ایرادی در یخچال میگردد.
  5. سوال: بابت تعمیر یخچال چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17139.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

دستگیری ۵ کارمند آمازون به اتهام سرقت صدها گوشی آیفون

پنج کارمند انبار آمازون در اسپانیا به اتهام سرقت 590 هزار دلاری گوشی‌های آیفون توسط پلیس مادرید دستگیر شدند. سارقان با همدستی یکدیگر، گوشی‌های آیفون را از انبار آمازون خارج می‌کردند که درنهایت دوربین‌های مخفی ...

پنج کارمند - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر زرین شهر استان اصفهان - انبار آمازون در اسپانیا - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر زرین شهر استان اصفهان - به اتهام سرقت 590 هزار دلاری - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر زرین شهر استان اصفهان - گوشی‌های آیفون توسط پلیس مادرید دستگیر شدند. سارقان با همدستی یکدیگر، گوشی‌های آیفون را از انبار آمازون خارج می‌کردند که درنهایت دوربین‌های مخفی نظارتی نقشه آنها را برملا کرد.

براساس گزارش منتشر شده از سوی وب‌سایت اسپانیایی زبان «iPadizate»، ظاهرا 5 نفر از کارمندان انبار آمازون در مادرید، با طراحی نقشه‌ای گوشی‌های آیفون را به راحتی - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر زرین شهر استان اصفهان - از انبار سرقت می‌کردند. آنها ابتدا محصولی ارزان قیمت از آمازون سفارش می‌دادند. سپس یکی از متهمان که در بخش انبار کار می‌کرد، به صورت عمدی - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر زرین شهر استان اصفهان - در بسته سفارشی به جای محصول ارزان قیمت، گوشی آیفون جاسازی می‌کرد و بسته پستی را به قسمت ارسال مرسوله‌ها می‌فرستاد.

آمازون متوجه شد وزن برخی بسته‌ها به شکل عجیبی سبک‌تر از آن - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر زرین شهر استان اصفهان - چیزی است که انتظارش می‌رود. در نتیجه در بخشی از انبار که - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر زرین شهر استان اصفهان - قبلا دوربین نداشت، دوربین مخفی کار گذاشته شد. بعد از بررسی دوربین‌ مخفی نظارتی - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر زرین شهر استان اصفهان - مشخص شد که در قسمت انبار، بسته‌های پستی دستکاری می‌شود.

تعمیرات یخچال ویرپول در شهر زرین شهر استان اصفهان

مدارک کافی در اختیار پلیس اسپانیا برای رسیدگی به موضوع قرار دارد. آمازون - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر زرین شهر استان اصفهان - ارزش آیفون‌های سرقت شده را رقمی درحدود 500 هزار یورو برابر با 590 هزار دلار برآورد کرده است.

در زمان دستگیری این 5 متهم، آنها مشغول - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر زرین شهر استان اصفهان - به سرقت بردن 10 گوشی آیفون دیگر بودند. براساس گزارش‌های منتشر شده در مورد - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر زرین شهر استان اصفهان - سرقت، بسیاری از گوشی‌های آیفون فاقد برچسب IMEI هستند.

هنوز هیچ کدام از سارقان - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر زرین شهر استان اصفهان - در دادگاه محاکمه نشده‌اند؛ ولی به نظر می‌رسد همدستان دیگری نیز داشته‌اند. پلیس درتلاش است سایر همدستان این 5 سارق را شناسایی و دستگیر کند.

این نخستین بار نیست که کارمندان آمازون به سرقت گوشی آیفون از انبار متهم می‌شوند. در سال 2019 نیز پلیس گروهی از کارمندان مرکز تحقیقات آمازون - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر زرین شهر استان اصفهان - را به دلیل همدستی درسرقت 100 هزا ردلاری - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر زرین شهر استان اصفهان - اپل واچ دستگیر کرده بود.

به نظر می‌رسد سارقان به محصولات اپل علاقه خاصی دارند. دستگاه‌های کوچک و در عین حال گران قیمت که راحت‌تر از بقیه محصولات می‌توانند - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر زرین شهر استان اصفهان - آن را به سرقت ببرند.

- تعمیرات یخچال ویرپول در شهر زرین شهر استان اصفهان -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone