تعمیرات یخچال کنوود در شهر شاهین شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: درجه یخچال در زمستان و تابستان باید روی چند باشد؟
    پاسخ: درجه نرمال یخچال به صورت حد وسط تعیین شده روی 3+ و درجه نرمال فریزر 19- میباشد. و در فصول مختلف نیازی به تغییر درجات وجود ندارد.
  2. سوال: آیا جابجا کردن یخچال در هنگام روشن بودن دستگاه ایراد دارد؟
    پاسخ: بهتر است در هنگام جابجایی یخچال دستگاه را از برق بکشید.
  3. سوال: نقش کمپرسور در یخچال چیست؟
    پاسخ: نقش کمپرسور یا همان موتور یخچال متراکم نمودن و افزایش فشار گاز در سیکل میباشد که به سبب آن گاز مبرد در داخل سیکل شروع به گردش مینماید و با عبور از لوله موئی به واسطه افت ناگهانی فشار دمای آن کاهش پیدا کرده و فرآیند جذب گرما از محیط فریزر انجام میگردد.
  4. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر یخچال را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  5. سوال: علت سوختن شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه آب ، تعویض دیر هنگام فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار بیش از حد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها میتواند باعث آسیب به شیربرقی یخچال گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17138.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

اینستاگرام سرانجام جستجوی پست‌ها با کلمات کلیدی را ممکن کرد

اینستاگرام شروع به ارائه ابزار جستجوی جدید و قدرتمندی برای کاربران در چندین کشور کرده که امکان جستجوی پست‌ها به وسیله کلمات کلیدی را فراهم می‌کند. این قابلیت در اختیار کاربران در کشورهای ایالات متحده ...

اینستاگرام شروع به ارائه ابزار جستجوی جدید و قدرتمندی برای کاربران در چندین کشور کرده که امکان جستجوی پست‌ها به وسیله کلمات کلیدی را فراهم می‌کند.

این قابلیت در اختیار کاربران در کشورهای ایالات متحده آمریکا، بریتانیا، کانادا، ایرلند و دو کشور دیگر قرار گرفته. پیش - تعمیرات یخچال کنوود در شهر شاهین شهر استان اصفهان - از ارائه این - تعمیرات یخچال کنوود در شهر شاهین شهر استان اصفهان - قابلیت، افراد می‌توانستند توسط ابزار جستجوی این شبکه اجتماعی به وسیله حساب‌ها و همچنین هشتگ‌ها به محتوای - تعمیرات یخچال کنوود در شهر شاهین شهر استان اصفهان - موردنظر خود دست پیدا کنند. در صورتی که به دنبال جذب فالور بالایی باشید، این تغییر به کمک شما خواهد آمد چرا که دیگر نیازی به استفاده از هشتگ‌های بسیار دقیق نخواهید داشت.

طبق اعلام سخنگوی اینستاگرام، این الگوی جدید چندین عامل را درنظر می‌گیرد که شامل زمان اشتراک‌گذاری یک پست، کپشن آن و عکس یا ویدیو موجود در پست می‌شود. اینستاگرام همچنین به این موضوع اشاره کرد که از یادگیری ماشینی برای نمایش باکیفیت‌ترین محتوای مرتبط به کاربر استفاده می‌کند.

تعمیرات یخچال کنوود در شهر شاهین شهر استان اصفهان

ابزار جستجوی جدید اینستاگرام امکان جستجوی عبارت‌هایی مانند «QAnon» و واکسن را برای شما فراهم نمی‌کند - تعمیرات یخچال کنوود در شهر شاهین شهر استان اصفهان - که البته در گذشته شاهد چنین موضوعی در پلتفرم‌های - تعمیرات یخچال کنوود در شهر شاهین شهر استان اصفهان - دیگری مانند «پینترست» بوده‌ایم. علاوه بر این، این ابزار محتوای مربوط به سیاست مانند جو بایدن و دونالد ترامپ را نیز به نمایش نمی‌گذارد، البته همچنان می‌توانید به حساب رسمی آن‌ها دست پیدا کنید.

اینستاگرام در این زمینه اعلام کرده:

«جستجوها محدود به موضوعات مورد علاقه عموم کاربران خواهد بود و همچنین کلیدواژه‌ها در - تعمیرات یخچال کنوود در شهر شاهین شهر استان اصفهان - راستای دستورالعمل‌های اینستاگرام هستند.»

کاربران می‌توانند در ابزار جستجو کلماتی مانند گل، پاستا و موارد عمومی دیگر را تایپ کنند و به پست‌های موردنظر خود برسند. بدون هیچ شکی با قدرتمندترین ابزار جستجو روبه‌رو نیستیم، با این حال حداقل کاربران بهتر می‌توانند به محتوای موردنظر خود دست پیدا کنند و همچنین در حالت ایده‌ال راحت‌تر می‌توان فالور - تعمیرات یخچال کنوود در شهر شاهین شهر استان اصفهان - جذب کرد. انتظار می‌رود این ابزار جستجوی جدید اینستاگرام در اختیار کاربران در کشورهای دیگری نیز قرار بگیرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone