تعمیرات یخچال میدیا در شهر بندر انزلی استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل جمع شدن آب زیر کشو جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: دلیل جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عموما گرفتگی لوله درین میباشد که به دلیل ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میگردد و یخ زدگی قسمت کف اواپراتور باعث لبریز شدن آب ناشی از دیفراست اواپراتور به زیر کشو ها میشود. در مواردی نیز ممکن است سوختن المنت یا سنسور دیفراست باعث بروز این مشکل در یخچال شود.
  2. سوال: نقش شیربرقی آب در یخچال چیست؟
    پاسخ: شیربرقی یخچال وظیفه تقسیم آب بین قسمت آبریز و یخساز را برعهده دارد و با فرمانی که از برد صادر میشود و با اعمال ولتاژ برق بوبین آن عمل نموده و عبور جریان آب از آن اتفاق می افتد.
  3. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  4. سوال: علت خنک نکردن فریزر چیست؟
    پاسخ: علت خنک نبودن فریزر به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی موتور یخچال ، گاز ، فن و قطعات دیفراست اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
  5. سوال: هزینه تعمیر یخچال من چقدر می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر یخچال به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17130.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

پنتاگون به خرید اطلاعات میلیون‌ها کاربر مسلمان اپ‌های مذهبی متهم شد

یک شرکت آمریکایی با اتهام جمع‌آوری اطلاعات خصوصی کاربران از چند اپلیکیشن و فروش آن‌ها به شرکت‌های طرف قرارداد با ارتش آمریکا روبرو شد. به گزارش ایندیپندنت، شرکت X-Mode توسعه دهندگان اپ موبایل را در ازای ...

یک شرکت آمریکایی با اتهام جمع‌آوری اطلاعات خصوصی کاربران از چند اپلیکیشن و فروش آن‌ها به شرکت‌های طرف قرارداد با ارتش آمریکا روبرو - تعمیرات یخچال میدیا در شهر بندر انزلی استان گیلان - شد.

به گزارش ایندیپندنت، شرکت X-Mode توسعه دهندگان اپ - تعمیرات یخچال میدیا در شهر بندر انزلی استان گیلان - موبایل را در ازای پرداخت پول به استفاده از کیت توسعه نرم افزار خود تشویق می‌کرده و سپس موقعیت مکانی کاربران را - تعمیرات یخچال میدیا در شهر بندر انزلی استان گیلان - بدست می‌آورده است. آنطور که در گزارش آمده این شرکت در ازای - تعمیرات یخچال میدیا در شهر بندر انزلی استان گیلان - ۵۰ هزار کاربر فعال روزانه به توسعه دهندگان ۱۵۰۰ - تعمیرات یخچال میدیا در شهر بندر انزلی استان گیلان - دلار - تعمیرات یخچال میدیا در شهر بندر انزلی استان گیلان - پرداخت می‌کرده است.

تعمیرات یخچال میدیا در شهر بندر انزلی استان گیلان

شرکت یاد شده اطلاعات جمع‌آوری شده را در اختیار کمپانی‌های مختلف از جمله Sierra Nevada Corporation، فعال در زمینه توسعه جنگ افزار سایبری و الکترونیکی و Systems & Technology Research فعال در حوزه تحلیل داده برای سازمان‌های اطلاعاتی قرار می‌داده است.

X-Mode مدعی است که از اطلاعات جمع‌آوری شده از کاربران برای مبارزه با تروریسم، ارتقا امنیت سایبری و پیش‌بینی میزان شیوع کرونا در مناطق مختلف استفاده کرده است. آنطور که در گزارش - تعمیرات یخچال میدیا در شهر بندر انزلی استان گیلان - نوشته شده، کیت توسعه نرم افزار این شرکت - تعمیرات یخچال میدیا در شهر بندر انزلی استان گیلان - در حدود ۴۰۰ اپلیکیشن مختلف از - تعمیرات یخچال میدیا در شهر بندر انزلی استان گیلان - جمله اپ Muslim Pro با چند میلیون دانلود، اپ شمارش - تعمیرات یخچال میدیا در شهر بندر انزلی استان گیلان - گام Accupedo و اپ هواشناسی Global Storms بکار رفته است.

Muslim Pro یک اپلیکیشن دعا و نیایش با بیش از ۹۸ میلیون دانلود است و وقت نمازها و مطالبی از قرآن را در اختیار کاربران قرار - تعمیرات یخچال میدیا در شهر بندر انزلی استان گیلان - می‌دهد. این اپ توسط سازندگان آن «محبوب‌ترین اپ اسلامی» لقب گرفته است.

تعدادی از توسعه دهندگان می‌گویند از اینکه شرکت X-Mode با پیمانکاران نظامی همکاری داشته بی‌خبر بوده‌اند و تعدادی دیگر فروش اطلاعات کاربران خود به شرکت‌های نظامی را تکذیب کرده‌اند. توسعه دهنده اپ Muslim Pro با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که این شرکت از بالاترین استانداردهای حریم خصوصی - تعمیرات یخچال میدیا در شهر بندر انزلی استان گیلان - و قوانین محافظت از داده تبعیت می‌کند و هرگز اطلاعات هویتی - تعمیرات یخچال میدیا در شهر بندر انزلی استان گیلان - کاربران - تعمیرات یخچال میدیا در شهر بندر انزلی استان گیلان - را به اشتراک نگذاشته است.

در ادامه گزارش آمده که ارتش آمریکا به ویژه ستاد فرماندهی عملیات ویژه ایالات متحده (USSOCOM) علاوه بر X-Mode، از ابزار موقعیت مکانی دیگری به نام Locate X متعلق به شرکت Babel Street برای جمع‌آوری اطلاعات - تعمیرات یخچال میدیا در شهر بندر انزلی استان گیلان - کاربران استفاده کرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر مازیار نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
عرض ادب خوب هستید؟ دور و بر متروپل بندرانزلی بندر انزلی تعمیرات دارید.
پاسخ: بله در متروپل بندرانزلی شهر بندر انزلی خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone