تعمیرات یخچال اسنوا در شهر کرمانشاه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل روشن نشدن یخچال چیست؟
    پاسخ: ابتدا باید برق ورودی یخچال و محافظ برق را بررسی نمایید و در صورتی که در این قسمت ها مشکلی وجود نداشت ممکن است خرابی برد الکترونیکی یا خرابی سنسور یخچال از علت های روشن نشدن یخچال باشند.
  2. سوال: هزینه تعمیرات را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را پرداخت نمایید.
  3. سوال: آیا باید بعد از عقب یا جلو کشیدن یخچال ، دستگاه را چند ساعت از برق بکشیم؟
    پاسخ: خیر، در صورت عقب یا جلو کشیدن یخچال و کج نکردن دستگاه نیازی به خاموش کردن دستگاه به مدت طولانی نیست.
  4. سوال: علت نشتی آب از یخچال چیست؟
    پاسخ: شلنگ یخچال ممکن است بر اثر کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض کردن دیر هنگام فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از حد موتور ، رسوب بیش از اندازه آب یا فشار بالای آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال گردد.
  5. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17131.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

قیمت بیت کوین پس از ۲ سال از مرز ۱۷ هزار دلار عبور کرد

قیمت بیت کوین در روزهای اخیر افزایش چشمگیری داشته و حالا برای اولین بار در طی دو سال گذشته، ارزش آن از مرز ۱۷ هزار دلار عبور کرده است. این افزایش قیمت باعث شده که ...

قیمت بیت کوین در روزهای اخیر افزایش چشمگیری داشته و حالا برای اولین بار در - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر کرمانشاه استان کردستان - طی دو سال گذشته، ارزش آن از مرز ۱۷ هزار - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر کرمانشاه استان کردستان - دلار عبور کرده است.

این - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر کرمانشاه استان کردستان - افزایش قیمت باعث شده که ارزش بازار بیت کوین به ۳۱۵ میلیارد دلار برسد که فاصله بسیار کمی با رکورد - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر کرمانشاه استان کردستان - تاریخی آن یعنی ۳۳۵ میلیارد - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر کرمانشاه استان کردستان - دلار دارد. در حالی با چنین موضوعی روبه‌رو هستیم که همین امسال قیمت این ارز دیجیتال سقوط شدیدی را تجربه کرد.

در ماه مارس امسال قیمت بیت - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر کرمانشاه استان کردستان - کوین به ۴۰۰۰ دلار رسید و قیمت آن تنها در یک روز بیش از ۵۰ درصد کاهش پیدا کرد. اما حالا بیت کوین توانسته ارزش خود را از - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر کرمانشاه استان کردستان - اوایل سال جاری میلادی نزدیک به ۳۳۰ درصد افزایش دهد و هم اکنون با قیمتی بالاتر از ۱۷ هزار دلار معامله می‌شود.

«بن ژو»، هم‌بنیانگذار و مدیرعامل صرافی «Bybit» این - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر کرمانشاه استان کردستان - افزایش چشمگیر ارزش بیت کوین را در مسیر سال ۲۰۱۷ می‌بیند که البته یک تفاوت اساسی با سه سال پیش وجود دارد و این بار شاهد تزریق پول نهادی هستیم. در حقیقت افراد بجای سرمایه‌گذاری روی طلا، به سراغ این ارز دیجیتال - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر کرمانشاه استان کردستان - رفته‌اند.

تعمیرات یخچال اسنوا در شهر کرمانشاه استان کردستان

ارزش کنونی این ارز دیجیتال نزدیک به ۱۵ درصد پایین‌تر از بالاترین ارزش آن در تاریخ یعنی ۲۰ هزار دلار در دسامبر ۲۰۱۷ است. در روزهای اخیر علاوه بر بیت کوین، دیگر ارزهای دیجیتال نیز با افزایش ارزش روبه‌رو شده‌اند.

اتریوم با قیمتی نزدیک به ۴۷۰ - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر کرمانشاه استان کردستان - دلار معامله می‌شود که از افزایش ارزش ۲۰ درصدی در یک - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر کرمانشاه استان کردستان - ماه خبر می‌دهد. لایت کوین نیز در بازه زمانی مشابه با افزایش ارزش ۳۰ درصدی مواجه شده و حتی ارزهای دیجیتال با سهم کمتر در - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر کرمانشاه استان کردستان - بازار مانند «دوج کوین» نیز در یک روز افزایش ۱۰ - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر کرمانشاه استان کردستان - درصدی ارزش خود را تجربه کردند.

با وجود افزایش قیمت بیت کوین، حجم معاملات صرافی‌ها چندان چشمگیر نیستند و از ماه ژوئن تا به امروز با رشد چندانی روبه‌رو نشده‌اند. این احتمال وجود دارد که تا رسیدن دوباره قیمت این ارز دیجیتال به ۲۰ هزار دلار، شاهد سقوط اندک ارزش آن باشیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone