تعمیرات یخچال اسنوا در شهر شاهین شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول میکشد تا مخزن خالی یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را به برق بزنید حدودا 12 ساعت طول میکشد تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از 12 ساعت عملیات ساخت یخ شروع شده و معمولا 48 تا 72 ساعت طول میکشد تا مخزن یخساز کاملا پر بشود. البته فشار آب و حجم مواد غذایی داخل فریزر و باز و بسته شدن درب در طول روز نیز میتواند بر سرعت یخسازی موثر باشد.
  2. سوال: آیا تکنسین قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  3. سوال: دلیل زود خراب شدن مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، خرابی سنسور ها یا خرابی داکت هوا یا فن از میتواند باعث کاهش سرما در یخچال و کپک زدن مواد غذایی شود.
  4. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای یخچال ضروری است؟
    پاسخ: بله ، با توجه به اینکه برد و موتور یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند ، بهتر است از یک محافظ استاندارد یخچال با حداقل 5 دقیقه زمان تاخیر استفاده نمایید.
  5. سوال: یخچال باید چقدر با دیوار فاصله داشته باشد؟
    پاسخ: یخچال باید از پشت با دیوار حداقل 10 سانتی متر فاصله داشته باشد و از طرفین بهتر است 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17132.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

گفتگو با مدیرعامل صبا ایده؛ آغاز به کار فیلیمو مدرسه با راهبرد «سرگرم آموزی»

«فیلیمو مدرسه»، جدیدترین محصول هلدینگ «صبا ایده» است؛ پلتفرمی از ویدیوهای کمک آموزشی که تمامی دروس پایه اول تا نهم را پوشش می‌دهد. این مدرسه پایه‌های تحصیلی اول تا نهم را با رویکرد «تحول‌ و کیفی ...

تعمیرات یخچال اسنوا در شهر شاهین شهر استان اصفهان

شکوری مقدم اعلام می‌کند - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر شاهین شهر استان اصفهان - که امروز این ایده تحت یک پلتفرم VOD کمک آموزشی به نام فیلیمو مدرسه شروع به فعالیت - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر شاهین شهر استان اصفهان - کرده، به بازار عرضه شده و جامعه هدف آن هم محصلین پایه - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر شاهین شهر استان اصفهان - اول تا نهم هستند. مدیرعامل هلدینگ صبا ایده در پاسخ به این سوال که تمایز این فرآیند کمک آموزشی با - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر شاهین شهر استان اصفهان - دیگر محصولات موجود چیست، گفت:

«وجه تمایز و - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر شاهین شهر استان اصفهان - راهبرد اصلی ما در فیلیمو مدرسه، «سرگرم آموزی» (Edutainment) است و باور ما این است که مطالب آموزشی باید درقالب بازی و سرگرمی باشد؛ تا - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر شاهین شهر استان اصفهان - دانش آموزان در حین آموزش، لذت و یادگیری را همزمان تجربه کنند؛ برای آنکه آموزش حوصله سر بر و کسل کننده نباشد. دپارتمان آموزشی ما با هدایت دکتر «علی عبدالعالی»، که تجارب زیادی در حوزه سرگرم آموزی دارند با همراهی و کمک دپارتمان‌های تولیدی و - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر شاهین شهر استان اصفهان - هنری فیلیمو مدرسه با تلاش شبانه روزی سعی در تولید و به تصویر کشیدن مفاهیم آموزشی - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر شاهین شهر استان اصفهان - مطابق با سرفصل‌های کتب - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر شاهین شهر استان اصفهان - درسی در قالب ویدیو های کمک آموزشی هفتگی دارند.»

تعمیرات یخچال اسنوا در شهر شاهین شهر استان اصفهان

شکوری مقدم همچنین درباره‌ی محتوای آموزشی، و شیوه کار فیلیمو - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر شاهین شهر استان اصفهان - مدرسه به دیجیاتو توضیح داد که محتوای آموزشی در همه مقاطع تحصیلی - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر شاهین شهر استان اصفهان - به صورت «پوشا» تولید خواهد شد که به شکل برنامه سازی آموزشی و سرگرم کننده است. او در همین رابطه گفت:

«این شیوه آموزشی ترکیبی از فرم ها و فرمت‌های مختلفی از جمله رئال، بازی، عروسک، موشن گرافیک و برنامه‏‌های علمی یا دانشنما - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر شاهین شهر استان اصفهان - است. دانش‌نماها در دنیا یا به عبارت دیگر Science Show - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر شاهین شهر استان اصفهان - ها با نمایش دادن پدیده‌های جذاب، انگیزه مخاطب را - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر شاهین شهر استان اصفهان - برای فهم پدیده‏‌های مختلف تحریک می‌کنند و سپس با - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر شاهین شهر استان اصفهان - زبانی ساده مفاهیم پیچیده علمی توضیح داده می‌شود. ما با استفاده از - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر شاهین شهر استان اصفهان - این - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر شاهین شهر استان اصفهان - شیوه به صورت هفتگی برای هر درس، - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر شاهین شهر استان اصفهان - یک - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر شاهین شهر استان اصفهان - یا دو اپیزود را مطابق با سرفصل‏‌های درسی آموزش و پرورش، - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر شاهین شهر استان اصفهان - روی پلتفرم کمک آموزشی خود بارگذاری می‏‌کنیم که با روش‌‏های مختلف، آموزش‌های سرگرم کننده را به مخاطب - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر شاهین شهر استان اصفهان - ارائه - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر شاهین شهر استان اصفهان - می‏‌دهد.»

مدیرعامل هلدینگ صبا ایده همچنین به دیجیاتو گفت که فیلیمو مدرسه به توجه به موضوع عدالت آموزشی، در مناطق محروم مانند سیستان و بلوچستان، زاهدان و ... خدمات آموزشی فیلیمو مدرسه، را کاملا رایگان و برای مناطق کم برخوردار تخفیفات جدی را بر اساس کد ملی اعمال کرده‌اند. سایر کاربران برای بهره‌گیری از فیلیمو مدرسه و دریافت محتوای مقطع تحصیلی، باید اشتراک تهیه کنند - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر شاهین شهر استان اصفهان - اما فعلا قیمت این محصول برای هر سال تحصیلی اعلام نشده است. با این حال - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر شاهین شهر استان اصفهان - آنچه در سایت فیلیمو مدرسه مشخص است اینکه فعلا این محصول برای تمام مقاطع تا ۱۵ آذر ماه - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر شاهین شهر استان اصفهان - رایگان است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر پارسیا نوشته شده درتاریخ 1402/08/20
حالتون خوبه؟ به سایت ما هم سر بزتید *****
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone