تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر سنقر استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  2. سوال: نقش شیربرقی آب در یخچال چیست؟
    پاسخ: شیربرقی یخچال وظیفه تقسیم آب بین قسمت آبریز و یخساز را برعهده دارد و با فرمانی که از برد صادر میشود و با اعمال ولتاژ برق بوبین آن عمل نموده و عبور جریان آب از آن اتفاق می افتد.
  3. سوال: آیا گاز یخچال خطرناک است؟
    پاسخ: در یخچال ها از گازهای مختلفی استفاده میشود گاز R12 و R134 که از خانواده گاز فرئون میباشند گاز اشتعالزایی نیستند و فاقد خطر جانی میباشند اما در حجم بالا میتواند به محیط زیست و لایه اوزون آسیب برساند. اما گاز R600 از خانواده گاز بوتان بوده و اشتعالزا میباشد و باید در گاز گیری یخچال نکات ایمنی را رعایت نمود. این گاز برای محیط زیست خطر کمتری دارد.
  4. سوال: وظیفه موتور یخچال چیست؟
    پاسخ: نقش کمپرسور یا همان موتور یخچال متراکم نمودن و افزایش فشار گاز در سیکل میباشد که به سبب آن گاز مبرد در داخل سیکل شروع به گردش مینماید و با عبور از لوله موئی به واسطه افت ناگهانی فشار دمای آن کاهش پیدا کرده و فرآیند جذب گرما از محیط فریزر انجام میگردد.
  5. سوال: آیا جابجا کردن یخچال در هنگام روشن بودن دستگاه ایراد دارد؟
    پاسخ: بهتر است در هنگام جابجایی یخچال دستگاه را از برق بکشید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10142.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

موبایل صدرنشین کالاهای وارداتی به کشور؛ ارزش گوشی‌های وارد شده به 1.4میلیارد دلار رسید

جدیدترین آمار درباه تجارت خارجی در مردادماه نشان می‌دهد 2.5 میلیارد دلار واردات صورت گرفته است که گوشی تلفن همراه نسبت به سایر اقلام بیشتر وارد شده و در رتبه اول است. طبق آمار، میزان ...

جدیدترین آمار درباه تجارت خارجی در مردادماه نشان می‌دهد 2.5 میلیارد دلار واردات صورت گرفته است که گوشی تلفن همراه نسبت به سایر اقلام بیشتر وارد شده و در رتبه اول است. طبق آمار، میزان واردات گوشی در ماه گذشته چیزی حدود 239 میلیون دلار بوده است.

طبق - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر سنقر استان کردستان - آمار تایید شده گمرک و روند واردات، در چند ماه ابتدایی سال جاری مجموع تجارت خارجی ایران در صادرات و واردات حدود 29 میلیارد دلار بوده که حدود 14 میلیارد دلار آن واردات است و از این میزان 1.156 میلیارد دلار به واردات گوشی تلفن همراه اختصاص داشته است که در مقایسه با مدت سال قبل 102 درصد از نظر ارزش و 50 درصد از لحاظ وزنی افزایش داشته است.

آمار جدید تجارت خارجی در مرداد امسال نیز خبر از 239 میلیون دلار واردات تلفن همراه به کشور می‌دهد که با این رقم، مجموع ارزش واردات گوشی موبایل در ماه‌های ابتدایی سال به بیش از 1.4 میلیارد دلار می - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر سنقر استان کردستان - رسد که رقم قابل توجهی در واردات ایران به شمار می‌رود. از همین روی به نظر می‌رسد بازار موبایل برخلاف اواخر سال 98 و ماه‌های ابتدایی سال 99 دیگر با کمبود کلا و گرانی ناشی از آن مواجه نیست.

لازم به ذکر است در مردادماه بعد از گوشی موبایل، دانه سویا - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر سنقر استان کردستان - با 147 میلیون دلار، ذرت دامی 112 میلیون دلار، گندم 72 میلیون دلار و جو با 40 میلیون دلار، در رتبه‌های بعدی بیشترین - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر سنقر استان کردستان - کالاهای - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر سنقر استان کردستان - وارد شده به کشور قرار دارند.

معاون فنی دفتر آمار گمرک پیش‌تر به مهمترین دلایل افزایش واردات این کالا نسبت به مدت مشابه سال 1399 اشاره کرده و گفته بود:

«از دلایل افزایش واردات این کالا می‌توان به گستره نیاز به گوشی‌های تلفن همراه هوشمند در منازل توسط دانش آموزان حسب شرایط آموزش مجازی مدارس، ناشی از اثرات - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر سنقر استان کردستان - بیماری کرونا و تعطیلی مدارس و آموزشگاه‌های زبان‌های خارجی، - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر سنقر استان کردستان - کلاس‌های تقویتی و … اشاره کرد. از سوی دیگر مدت زمان محدود بهره برداری از گوشی تلفن همراه (میانگین سه ساله برای هردستگاه گوشی تلفن همراه)، به دلیل چرخه طول عمر کوتاه این کالا از دیگر دلایل نیاز بازار به واردات این کالای مصرفی به شمار می‌رود. همچنین ماخذ ورودی پایین (5%) به لحاظ نبود صنایع الکترونیکی تولید گوشی‌های هوشمند در داخل کشور نیز روند ورود این کالا را تسهیل کرده است.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone