تعمیرات یخچال امرسان در شهر چناران استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: قیمت موتور یخچال چقدر است؟
    پاسخ: در یخچال های مختلف با توجه به ظرفیت و حجم داخلی یخچال از قدرت های مختلف کمپرسور استفاده میگردد که بر حسب اسب بخار این قدرت ها نام گذاری میگردد. قیمت موتور یخچال با توجه به قدرت موتورها و مارک آن ها متفاوت میباشد.
  2. سوال: علل سوختن کمپرسور یخچال چیست؟
    پاسخ: عوامل متعددی میتواند باعث سوختن موتور یا همان کمپرسور یخچال شود. نوسانات برقی ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیف بودن کندانسور ، خرابی فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از اطراف و پشت ، کیپی لوله موئی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو عواملی هستند که میتوانند باعث شوند کمپرسور یخچال دچار آسیب گردد.
  3. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی یخچال شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده ، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  4. سوال: نقش کمپرسور در یخچال چیست؟
    پاسخ: کمپرسور یا همان موتور یخچال وظیفه متراکم کردن و افزایش فشار گاز را بر عهده دارد که به تبع آن گاز مبرد در داخل سیکل شروع به گردش نموده و با عبور از لوله موئی به دلیل کاهش ناگهانی فشار دمای آن افت شدیدی نموده و فرآیند جذب گرما از محیط فریزر انجام میگردد.
  5. سوال: درجه مناسب یخچال در فصول مختلف چیست؟
    پاسخ: درجه نرمال یخچال به صورت حد وسط تعیین شده روی 3+ و درجه نرمال فریزر 19- میباشد. و در فصول مختلف نیازی به تغییر درجات وجود ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10143.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

هشدار اپل: لرزش موتور سیکلت‌های پرقدرت دوربین آیفون را خراب می‌کند

اپل امروز صفحه جدیدی را در وب‌سایت خود ایجاد کرده تا به کاربران آیفون درباره دوربین این گوشی هشدار بدهد. این شرکت می‌گوید برخی فرکانس‌های لرزشی از جمله لرزش‌هایی که توسط موتور سیکلت‌های پرقدرت ایجاد ...

اپل امروز صفحه جدیدی را در وب‌سایت خود ایجاد کرده تا به کاربران آیفون درباره دوربین این گوشی هشدار بدهد. این شرکت می‌گوید برخی فرکانس‌های لرزشی از جمله لرزش‌هایی که توسط موتور - تعمیرات یخچال امرسان در شهر چناران استان خراسان - سیکلت‌های پرقدرت ایجاد می‌شوند، می‌توانند به دوربین آیفون آسیب برسانند.

اپل - تعمیرات یخچال امرسان در شهر چناران استان خراسان - می‌گوید آیفون‌هایی که دوربین‌شان لرزشگیر اپتیکال (OIS) یا فوکوس خودکار حلقه-بسته (AF) دارد، به خاطر استفاده از ژیروسکوپ یا حسگرهای مغناطیسی که به جبران حرکات و لرزش‌های زمان عکاسی یا فیلم‌برداری می‌پردازند، مستعد این نوع آسیب‌ هستند. OIS و AF برای افزایش ثبات دوربین آیفون طراحی شده‌اند اما مواجهه طولانی مدت آن‌ها با لرزش‌های شدید در برخی فرکانس‌ها می‌تواند باعث آسیب این سیستم‌ها شود.

اپل به همین خاطر به کاربران توصیه - تعمیرات یخچال امرسان در شهر چناران استان خراسان - کرده که آیفون خود را به‌صورت مستقیم روی بدنه یا دسته‌های این موتور سیکلت‌ها نصب نکنند، چون انتقال مستقیم ارتعاشات می‌تواند خطرناک باشد. این شرکت برای نصب آیفون روی موتورهای کم‌توان و برقی هم کاربران را به استفاده از لرزشگیر توصیه کرده تا احتمال صدمه به حداقل برسد.

تعمیرات یخچال امرسان در شهر چناران استان خراسان

مشخص نیست که اپل به دلیل خاصی این صفحه را امروز به وب‌سایت خود اضافه کرده یا خیر، ولی در طول سال‌های اخیر گهگاه گزارش‌هایی پیرامون صدمات ناشی از نصب آیفون روی موتور سیکلت‌ها در انجمن‌های گفتگوی آنلاین مشاهده شده بود.

اپل قبلا هشدار داده بود که سیستم‌های OIS و AF می‌توانند از تداخل مغناطیسی هم آسیب ببینند. ظاهرا - تعمیرات یخچال امرسان در شهر چناران استان خراسان - برخی لوازم جانبی آیفون دارای نوعی میدان مغناطیسی هستند که می‌تواند کیفیت دوربین را پایین بیاورد. با این حال، اگر کاربر استفاده از این لوازم جانبی را متوقف - تعمیرات یخچال امرسان در شهر چناران استان خراسان - کند، مشکل حل می‌شود. اما مشکلات لرزشی خیلی جدی‌تر از تداخلات مغناطیسی بر - تعمیرات یخچال امرسان در شهر چناران استان خراسان - آیفون اثر می‌گذارند و می‌توانند موجب آسیب دائمی شوند.

همه - تعمیرات یخچال امرسان در شهر چناران استان خراسان - مدل‌های آیفون از مدل آیفون ۶ پلاس و آیفون ۶ اس پلاس به بعد که لرزشگیر اپتیکال و فوکوس خودکار دارند، در معرض این آسیب قرار دارند و کاربران باید مراقب - تعمیرات یخچال امرسان در شهر چناران استان خراسان - آن‌ها باشند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone