تعمیرات یخچال یخساران در شهر نجف آباد استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسینی که برای یخچال من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  2. سوال: ترمودیسک با سنسور دیفراست چه تفاوتی دارد؟
    پاسخ: ترمودیسک یک قطعه مکانیکی حساس به حرارت بوده که بر اثر تغییرات حرارتی منقبض یا منبسط شده و عملیات قطع و وصل را انجام میدهد و چون به صورت سری در مدار المنت قرار گرفته است و از نوع NO نرمالی اوپن میباشد با افزایش دمای محیط اواپراتور منبسط شد و ولتاژ اعمالی به المنت قطع میگردد. سنسور دیفراست اما یک مقاومت الکتریکی حساس به دما میباشد که با تغییرات دمایی ولتاژ عبوری از آن تغییر کرده و برد یخچال را از وضعیت دمای محیط اواپراتور مطلع میسازد.
  3. سوال: دلیل یخ زدگی مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، چیدمان نادرست مواد غذایی ، خرابی سنسور های یخچال ، اشکال در برد الکترونیکی ، خرابی داکت انتقال هوا عواملی هستند که ممکن است باعث ایجاد یخ زدگی در مواد غذایی درون یخچال شوند.
  4. سوال: دلیل خرابی شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب زیاد آب ، تعویض دیرتر از موعد فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار خیلی زیاد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها و فیلتر ممکن است باعث خرابی شیربرقی یخچال شود.
  5. سوال: هزینه تعمیر یخچال من چقدر می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر یخچال به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20466.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

همراه اول بزرگترین دیتاسنتر خارج از تهران را افتتاح کرد

همراه اول یکی از بزرگترین مراکز داده اقماری شبکه ملی اطلاعات را در تبریز افتتاح کرد. به گفته مدیرعامل این اپراتور، «مرکز داده شهید قاضی طباطبایی»، بزرگ‌ترین دیتاسنتر ایرانی است که خارج از تهران افتتاح ...

همراه اول یکی از بزرگترین مراکز داده اقماری شبکه ملی اطلاعات را در تبریز افتتاح کرد. به گفته مدیرعامل این اپراتور، «مرکز داده شهید قاضی طباطبایی»، بزرگ‌ترین دیتاسنتر ایرانی است که خارج از تهران افتتاح می‌شود. این مرکز داده با اهدافی نظیر توسعه شبکه موبایل در غرب و شمال غرب کشور، تأمین بستر و زیرساخت مورد نیاز برای مجازی‌سازی شبکه، افزایش پایداری شبکه، افزایش کیفیت خدمات، افزایش قدرت مانور و کنترل ترافیک، ارائه سرویس‌های دیجیتال و ارائه سرویس‌های هاستینگ به مشتری‌های سازمانی و خصوصی طراحی شده و توسعه یافته است.

این - تعمیرات یخچال یخساران در شهر نجف آباد استان اصفهان - مرکز امروز (یکشنبه - هشتم تیرماه) در مراسمی با حضور «محمدباقر قالیباف» رئیس مجلس شورای - تعمیرات یخچال یخساران در شهر نجف آباد استان اصفهان - اسلامی، «محمدجواد آذری جهرمی» وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، «ابوالحسن فیروزآبادی» دبیر شورای عالی فضای مجازی، «مهدی اخوان بهابادی» مدیرعامل و جمعی از - تعمیرات یخچال یخساران در شهر نجف آباد استان اصفهان - مدیران شرکت ارتباطات - تعمیرات یخچال یخساران در شهر نجف آباد استان اصفهان - سیار ایران در ساختمان مرکزی همراه اول (برج همراه) افتتاح شد.

تعمیرات یخچال یخساران در شهر نجف آباد استان اصفهان

این دیتاسنتر که با تأکید بر استفاده حداکثری از تولیدات تامین کنندگان داخلی در بخش زیرساخت توسعه یافته، افزایش پایداری زیرساخت‌های مراکز داده و افزایش ظرفیت - تعمیرات یخچال یخساران در شهر نجف آباد استان اصفهان - خدمات ابری را فراهم خواهد آورد و ایجاد کسب‌وکارهای دیجیتال را برای جوانان تسهیل خواهد کرد.

ارتقا و پایداری شبکه خدمات همراه اول - تعمیرات یخچال یخساران در شهر نجف آباد استان اصفهان - و توزیع متوازن ترافیک شبکه و همچنین کمک به ایجاد خدمات ارتباطی در روستاها و هوشمندسازی - تعمیرات یخچال یخساران در شهر نجف آباد استان اصفهان - مدارس از جمله اهداف این شبکه داده است. گفتنیست این دیتاسنتر در مساحتی ۳۰۰۰ متر مربعی - تعمیرات یخچال یخساران در شهر نجف آباد استان اصفهان - در سه طبقه ایجاد شده و در حال حاضر ۲۵۰ رک در آن نصب شده و تا ۳۵۰ رک قابل توسعه است. همچنین ظرفیت ۱۵۰۰ سرور فیزیکی و ۱۶۰۰ سرور مجازی در آن وجود - تعمیرات یخچال یخساران در شهر نجف آباد استان اصفهان - دارد.

تعمیرات یخچال یخساران در شهر نجف آباد استان اصفهان

مدیر عامل همراه - تعمیرات یخچال یخساران در شهر نجف آباد استان اصفهان - اول اعلام کرد که این دیتاسنتر در راستای ماموریت این اپراتور یعنی «تحقق رویای دیجیتال» برای همه ایرانیان است. او اعلام کرد که - تعمیرات یخچال یخساران در شهر نجف آباد استان اصفهان - برنامه گسترده‌ای برای ایجاد - تعمیرات یخچال یخساران در شهر نجف آباد استان اصفهان - مراکز داده در کشور در نظر دارد. «مهدی اخوان - تعمیرات یخچال یخساران در شهر نجف آباد استان اصفهان - بهابادی» بزرگترین سرمایه کشور را نه سخت‌افزار و تکنولوژی بلکه منابع انسانی می‌داند و باور دارد که دانشجویان برتر کشور که وارد حوزه‌های مخابرات و برق می‌شوند، آینده کشور را رقم خواهند زد.

مدیرعامل همراه اول می‌گوید انقلاب تحول دیجیتال در سطح جهانی در حال رقم خوردن است - تعمیرات یخچال یخساران در شهر نجف آباد استان اصفهان - و - تعمیرات یخچال یخساران در شهر نجف آباد استان اصفهان - ۴ تکنولوژی در این حوزه پیشتازند: شبکه‌های اجتماعی، ارتباطات، کلان داده و خدمات ابری. او اعلام می‌کند که حالا همراه اول می‌خواهد در این ۴ حوزه فعال باشد، نه فقط حوزه ارتباطات.

او درباره دیتاسنتری که حالا افتتاح شده و اهدافی که همراه اول تا پایان سال جاری دارد، گفت: «تا پایان سال، ۱۳۷۰ رک را به مجموع شبکه‌های کشور اضافه می‌کنیم. دیتاسنتری که امروز افتتاح می‌شود، ۲۵۰ رک دارد که ظرفیت ۱۰۰ رک دیگر را هم در آن تدارک دیده‌ایم. ما دو هدف با این دیتاسنتر داریم: افزایش ظرفیت خود اپراتور و کولوکیشن.» به گفته اخوان این دیتاسنتر حالا بزرگ‌ترین دیتاسنتر خارج تهران محسوب می‌شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone