تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر خدابنده استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: یخچال باید چقدر با دیوار فاصله داشته باشد؟
    پاسخ: فاصله استاندارد یخچال از دیوار پشت حداقل 10 سانتی متر و از اطراف باید حداقل 5 سانتی متر باشد تا اجازه گردش جریان هوا اطراف یخچال وجود داشته باشد.
  2. سوال: آیا باید بعد از عقب یا جلو کشیدن یخچال ، دستگاه را چند ساعت از برق بکشیم؟
    پاسخ: خیر، در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد و یخچال کج نشود احتیاجی به خاموش کردن دستگاه به مدت طولانی نیست.
  3. سوال: آیا نصب یخچال در محیط های خیلی سرد یا خیلی گرم ایراد دارد؟
    پاسخ: یخچال باید در محیط هایی با دمای بین 5 درجه سانتی گراد الی 38 درجه سانتی گراد نصب گردد. محیط های خیلی گرم و یا خیلی سرد در عملکرد یخچال اخلال ایجاد کرده و ممکن است به دستگاه شما آسیب برساند.
  4. سوال: آیا گاز یخچال خطرناک است؟
    پاسخ: در یخچال ها از گازهای مختلفی استفاده میشود گاز R12 و R134 که از خانواده گاز فرئون میباشند گاز اشتعالزایی نیستند و فاقد خطر جانی میباشند اما در حجم بالا میتواند به محیط زیست و لایه اوزون آسیب برساند. اما گاز R600 از خانواده گاز بوتان بوده و اشتعالزا میباشد و باید در گاز گیری یخچال نکات ایمنی را رعایت نمود. این گاز برای محیط زیست خطر کمتری دارد.
  5. سوال: علت روشن نشدن یخچال چیست؟
    پاسخ: اشکال در پریز برق ، خرابی محافظ ، خرابی برد الکترونیکی یخچال و یا خرابی سنسور ها از عواملی هستند که میتوانند باعث روشن نشدن یخچال شوند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20450.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

وزارت دفاع آمریکا: ارتش چین یا مالک هواوی است یا آن را کنترل می کند

رویترز با استناد به اسناد داخلی منتشر شده توسط وزارت دفاع آمریکا گزارشی منتشر کرده مبنی بر آن که هواوی یا تحت مالکیت ارتش چین است یا توسط آن کنترل می شود. دولت ترامپ سندی ...

رویترز با استناد به اسناد داخلی منتشر شده توسط وزارت دفاع آمریکا گزارشی منتشر کرده مبنی بر آن که - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر خدابنده استان زنجان - هواوی یا تحت مالکیت - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر خدابنده استان زنجان - ارتش چین است یا توسط آن کنترل می شود. دولت ترامپ سندی را برای کنگره - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر خدابنده استان زنجان - آمریکا ارسال کرده که حاوی اسامی ۲۰ شرکت چینی است و همه این شرکت ها تحت حمایت ارتش آزادی بخش چین قرار دارند.

این فهرست که به تایید یکی از دفاتر دولتی ارشد و همچنین جاناتان راث هافمن دستیار وزیر دفاع برای امور عمومی رسیده است تایید می کند وزارت دفاع آمریکا براساس بند ۱۲۳۷ از قانون مجوز دفاع ملی، فهرستی از شرکت های نظامی چین تهیه کرده است. این فهرست در برگیرنده اسامی - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر خدابنده استان زنجان - موجودیت هایی - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر خدابنده استان زنجان - است که یا تحت مالکیت دولت چین، ارتش و - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر خدابنده استان زنجان - صنایع دفاعی آن قرار دارند یا توسط آنها کنترل می شوند و یا وابسته به یکی از این نهاد هستند.

هافمن در بیانیه ای ایمیلی چنین گفته است:

همزمان با تلاش دولت چین برای - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر خدابنده استان زنجان - از بین بردن مرزها میان بخش های نظامی و غیرنظامی، شناسایی تامین کنندگان در - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر خدابنده استان زنجان - آمریکا اهمیتی کلیدی پیدا کرده است. این فهرست ابزاری مفید برای دولت آمریکا، شرکت ها، سرمایه گذاران و موسسات آکادمیک و شرکای هم نظر ماست تا هرگونه همکاری با این موجودیت ها را مورد بررسی های دقیقی را انجام دهند.

تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر خدابنده استان زنجان

Hikvision در پاسخ به این اتهامات - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر خدابنده استان زنجان - اعلام کرده است:

Hikvision نه یک شرکت نظامی چینی است و نه تا بحال در هیچکدام از پروژه های تحقیق و توسعه با مصارف نظامی فعالیت داشته است. Hikvision همواره تلاش کرده تا همکاری کامل و شفافی با دولت آمریکا داشته باشد، به پرسش ها در مورد نوع فعالیت - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر خدابنده استان زنجان - خود پاسخ دهد و تصورات اشتباه در مورد خود را اصلاح نماید. Hikvision همچنان به همکاری با دولت آمریکا برای حل تمامی این موضوعات ادامه می دهد.

هواوی، چاینا تلکام و چاینا موبایل تا به حال هیچ واکنشی به این اتهامات نشان - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر خدابنده استان زنجان - نداده اند.

این خبر بعد از آن منتشر می شود که CIA (سرویس جاسوسی آمریکا) هواوی را به دریافت بودجه از کمیسیون امنیت ملی چین، ارتش آزادی بخش خلق و شعبه ای از شبکه جاسوسی دولتی چین ظرف یکسال گذشته متهم - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر خدابنده استان زنجان - کرد.

در ماه می سال گذشته نیز نام هواوی در فهرست سیاه آمریکا برای مراوده تجاری قرار گرفت. دونالد ترامپ رئیس جمهوری - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر خدابنده استان زنجان - آمریکا اما به اینها اکتفا نکرد و با امضای یک فرمان اجرایی - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر خدابنده استان زنجان - این شرکت را به بهانه نگرانی های امنیتی و همکاری احتمالی اش با دولت چین تحریم کرد.

هواوی تاکنون تمامی این اتهامات را رد کرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone