تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر متل قو استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش شیربرقی آب در یخچال چیست؟
    پاسخ: شیربرقی یخچال وظیفه تقسیم آب بین قسمت آبریز و یخساز را برعهده دارد و با فرمانی که از برد صادر میشود و با اعمال ولتاژ برق بوبین آن عمل نموده و عبور جریان آب از آن اتفاق می افتد.
  2. سوال: کارشناسی که برای تعمیر یخچال مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها بیشتر است را به همراه خود دارند ، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  3. سوال: بابت تعمیر یخچال چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر یخچال به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: دلیل روشن نشدن یخچال چیست؟
    پاسخ: اشکال در پریز برق ، خرابی محافظ ، خرابی برد الکترونیکی یخچال و یا خرابی سنسور ها از عواملی هستند که میتوانند باعث روشن نشدن یخچال شوند.
  5. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده ، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20480.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

عینک واقعیت افزوده اپل احتمالا طراحی ماژولار خواهد داشت

هنوز هیچ صحبتی به صورت رسمی در رابطه با عینک واقعیت افزوده اپل به میان نیامده، اما پتنتی جدید نشان می‌دهد احتمالا این گجت از طراحی ماژولار برخوردار خواهد بود. طی ماه‌های اخیر شایعات و ...

هنوز هیچ صحبتی به صورت رسمی - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر متل قو استان مازندران - در رابطه با عینک واقعیت افزوده اپل به میان نیامده، اما پتنتی جدید نشان - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر متل قو استان مازندران - می‌دهد احتمالا این گجت از طراحی ماژولار برخوردار خواهد بود.

طی ماه‌های اخیر شایعات و گمانه‌زنی‌های متعددی پیرامون ایده ساخت عینکی واقعیت افزوده از سوی کمپانی اپل، مشابه با گوگل گلس به گوش می‌رسد که هیچ کدام از آنها تاکنون رنگ واقعیت به خود نگرفته. حال ثبت اختراعی جدید از این - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر متل قو استان مازندران - محصول احتمالی از ماژولار بودن آن حکایت دارد.

طبق گزارش Patently Apple مدارک نشان می‌دهند احتمالا دسته‌ها و فریم عینک واقعیت افزوده اپل قابل تعویض هستند تا بتوان ماژول‌های متفاوتی را با آن همراه کرد. در حقیقت گویا کاربر می‌تواند برای شرایط و تیپ‌های مختلف از ظواهر متفاوتی از اپل گلس استفاده کند.

علاوه بر این پتنت مورد بحث به رزولوشن بالای نمایشگر، عمر - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر متل قو استان مازندران - باتری بالا، و طراحی جمع و جور به عنوان اصلی‌ترین فاکتورهای عینک واقعیت - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر متل قو استان مازندران - افزوده اپل اشاره دارد. یکی از شیشه‌های عینک جهت استفاده - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر متل قو استان مازندران - در حالت کم مصرف و بیرون از خانه در نظر گرفته شده، و دیگری برای رزولوشن‌های بالا و استفاده در منزل و هنگامی که شارژر در دسترس است طراحی شده.

تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر متل قو استان مازندران

امکان استفاده از لنزهای طبی و تجویز شده - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر متل قو استان مازندران - از سوی پزشک به عنوان شیشه - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر متل قو استان مازندران - عینک‌های واقعیت افزوده اپل هم احتمالا یکی از ویژگی‌های اختصاصی این گجت تکنولوژیک خواهد بود. به همین ترتیب برخی از کاربران می‌توانند انواعی از لنزها را برای این عینک در اختیار داشته باشند تا در - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر متل قو استان مازندران - صورت نیاز آنها را با هم تعویض کنند.

بازوهای قابل - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر متل قو استان مازندران - تعویض هم احتمالا شامل مشخصات - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر متل قو استان مازندران - مختلف از جمله ظرفیت‌های متنوع باتری، درایورهای نمایشگر با قابلیت‌های متفاوت و غیره باشد. ولی در هر صورت مثل هر پتنت دیگری، نباید خیلی هم روی این اطلاعات حساب کرد، چرا که گاهی اوقات چنین ثبت‌هایی هرگز روشنایی خورشید را نمی‌بینند.

با در نظر داشتن حجم زیاد شایعات مرتبط با عینک واقعیت افزوده اپل، احتمالا وجود داشتن چنین محصولی برای - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر متل قو استان مازندران - عرضه در سال‌های آینده بالا است. به خصوص که شنیده شده احتمالا کوپرتینویی‌ها در سال ۲۰۲۲ قصد دارند از این محصول رونمایی کنند. آنچه فعلا از دستمان بر می‌آید این است - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر متل قو استان مازندران - که منتظر بمانیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone