تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر جویبار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: شیب محل نصب یخچال چقدر باید باشد؟
    پاسخ: حداکثر شیب مجاز برای محل نصب یخچال 5 درجه میباشد.
  2. سوال: علت برفک زدن فریزر چیست؟
    پاسخ: علت ایجاد برفک داخل فریزر میتواند به دلیل باز ماندن طولانی مدت درب فریزر یا خراب شدن و پارگی و دفرمگی لاستیک فریزر باشد. خرابی یکی از قطعات برفک زدای یخچال نیز میتواند از دلایل بروز چنین ایرادی در یخچال شود
  3. سوال: یخساز یخچال چند ساعت یکبار یخ خالی میکند؟
    پاسخ: اگر سرمای فریزر مناسب باشد و معمولا هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز شروع به چرخش نموده و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را درون باکس یخ میریزد.
  4. سوال: هزینه تعمیرات را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را پرداخت نمایید.
  5. سوال: علت بوی بد داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: علت بوی بد داخل یخچال میتواند با باقی ماندن طولانی مدت برخی مواد غذایی داخل یخچال باشد. برای جلوگیری از ایجاد بوی بود در یخچال حتما مواد غذایی را داخل ظروف در بسته نگه دارید و یخچال را به طور مرتب هر هفته تمیز کنید و مواد رو به خرابی را از یخچال خارج نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20481.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

اپراتورهای موبایل در خرداد ماه پذیرای ۸۳۸۲ ترابرد شدند

آخرین آمار رگولاتوری نشان می‌دهد که در خرداد ماه سال جاری اپراتورهای تلفن همراه پذیرای ۸۳۸۲ ترابرد بودند، این آمار مشخص می‌کند که این حجم از مشترکین با حفظ شماره خود ترجیح داده‌اند از اپراتور ...

آخرین آمار رگولاتوری نشان می‌دهد که در خرداد ماه سال جاری اپراتورهای تلفن همراه پذیرای ۸۳۸۲ ترابرد بودند، این آمار مشخص می‌کند که این حجم از مشترکین با حفظ شماره خود ترجیح داده‌اند از اپراتور دیگری استفاده نمایند.

به طرح ترابردپذیری شماره‌ها (MNP) این امکان را فراهم می‌کند که به‌موجب آن مشترکین می‌توانند به حفظ - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر جویبار استان مازندران - شماره خود، اپراتور - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر جویبار استان مازندران - ارائه‌دهنده خدمات خود را عوض کرده و از خدمات اپراتور مقصد استفاده کنند. این - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر جویبار استان مازندران - طرح از سال ۱۳۹۵ اجرایی شد و البته برخی شرایط خاص خود را دارد و ممکن است برخی از درخواست‌های ترابرد از سوی مشترکان با موافقت مواجه نشود.

مشترکین باید از طریق سایت یا مراجعه به دفاتر - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر جویبار استان مازندران - خدمات اپراتوری درخواست ترابرد خود را انجام دهند و فرمی را در این راستا تکمیل نمایند و به عبارتی برای قرار گرفتن در چرخه این امر، از این طریق اقدام کنند. پس از آن در صورتی - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر جویبار استان مازندران - که فرد از شرایط لازم برخوردار باشد از طریق یک پیامک تأیید ثبت‌نام او به اطلاعش - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر جویبار استان مازندران - خواهد رسید.

تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر جویبار استان مازندران

همچنین پیش از اجرای طرح ترابردپذیری لازم است مشترک حداقل سه ماه در اپراتور ارائه‌دهنده خدمات اولیه فعالیت داشته - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر جویبار استان مازندران - باشد. از سوی دیگر امکان تغییر اپراتورها تنها دو بار در سال میسر است و پس از - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر جویبار استان مازندران - این تغییرات هزینه تمامی سرویس‌ها، تماس و پیامک مطابق با اپراتوری که به آن ترابرد شده محاسبه خواهد شد. احراز - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر جویبار استان مازندران - نشدن هویت مانند تطابق نداشتن مشخصات اعلام‌شده با - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر جویبار استان مازندران - مشخصات دارنده شماره، رعایت نکردن ترابرد نظیربه‌نظیر مانند درخواست ترابرد سیم‌کارت دائمی به اعتباری و برعکس، فعال نبودن سیم‌کارت، فعال‌بودن کمتر از سه ماه سیم‌کارت شماره مورد درخواست برای ترابرد و پرداخت نکردن به موقع صورتحساب - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر جویبار استان مازندران - اولیه صادر شده - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر جویبار استان مازندران - از اپراتور فرستنده توسط مشترک در سیم‌کارت‌های - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر جویبار استان مازندران - دائمی از دلایل رد درخواست ترابرد عنوان شده است.

طبق آخرین آمار اعلامی از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، در خردادماه سال جاری، اپراتورها پذیرای ۸۳۸۲ ترابرد بودند. این در حالی است که آمار فروردین و اردیبهشت، به ترتیب حاکی از - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر جویبار استان مازندران - انجام ۵۱۱۶ و - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر جویبار استان مازندران - ۱۱ هزار و ۹۳۰ ترابرد بود و به نظر می‌رسد که روند کاهشی - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر جویبار استان مازندران - را در خرداد ماه در این زمینه شاهد بودیم.

تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر جویبار استان مازندران

ناگفته نماند ممکن است یک اپراتور - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر جویبار استان مازندران - در یک مدت زمان، سرویس خاصی ارائه دهد که در آن زمان مشترک به اپراتور ترابرد کند و بعد بخواهد به اپراتور مبدا خود برگردد؛ این دلیل نمی‌شود اپراتوری که از آن بازگشته، سرویس نامناسبی داشته و یا اپراتوری که الان انتخاب کرده سرویسش مناسب است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone